Francuski jezik 2

 

Ciljevi i zadaci:

Ovladati temeljnim vještinama govorenje, čitanja, pisanja i slušanja francuskog jezika. Upoznati studente s francuskom kulturom, književnošću i društvenim životom.

Ishodi učenja:

  • ostvariti jednostavno usmeno i pismeno izražavanje i komunikaciju u kontekstu na razini A1.2 prema ZEROJ-u
  • protumačiti smisao jednostavnijih tekstova razine A1.2
  • analizirati jednostavne tekstove na francuskom jeziku
  • pravilno upotrijebiti osnovne gramatičke strukture
  • pisati kratke i jednostavne tekstove
  • reagirati u svakodnevnim komunikacijskim situacijama.

Sadržaj predmeta:

Sklapanje složenih rečenica hipotaktičkog tipa. Sastavljanje rečenica na temelju zadanoga niza riječi. Čitanje teksta iz priručnika  o poznatoj temi: teme iz francuske kulture, književnosti, društvenog života, čitanje odlomaka beletristike, članaka iz novina. Razumijevanje pročitanoga, prepričavanje, odgovaranje na pitanja (usmeno, pismeno), preoblikovanje rečenica. Pravilna uporaba gramatičkih struktura, reda riječi, rečeničnog naglaska, vježbanje pravopisne norme. Slušanje duljega govorenog teksta, govoreni tekst u dijalozima. Pisanje duljeg teksta o poznatoj temi.

  • Ukusi, hobiji, slobodne aktivnosti, zanimanja (4 sata)
  • Prijedlog zajedničke aktivnosti (kino, večera, piće) (4 sata)
  • Prepričati prošli događaj (6 sati)
  • Karakterizirati mjesto, grad, opisati smještaj (4 sata)
  • Razglednica (aktivnosti, mjesta, klimatski uvjeti) (4 sat)
  • Odjeća i obuća, boje (4 sata)
  • Hrana i piće, narudžba u restoranu (4 sata)

Vrste izvođenja nastave:

vježbe, obrazovanje na daljinu, samostalni zadatci

Povezivanje ishoda učenja, nastavnih metoda i procjena ishoda učenja:

2. 1. Nastavna aktivnost 2. 2. Aktivnost studenta 2. 3. Ishod učenja 2. 4 Metoda procjene
vježbe
samostalni zadaci
aktivno sudjelovanje ostvariti jednostavno usmeno i pismeno izražavanje i komunikaciju u kontekstu na razini A1.2 prema ZEROJ-u aktivnost studenata u nastavi, usmeni ispit
vježbe
samostalni zadaci
aktivno sudjelovanje, ponavljanje protumačiti smisao jednostavnijih tekstova razine A1.2 aktivnost studenata u nastavi, pismeni test
vježbe
samostalni zadaci
aktivno sudjelovanje, dijaloška situacija, simulacija analizirati jednostavne tekstove na francuskom jeziku aktivnost studenata u nastavi, pismeni test
vježbe
samostalni zadaci
aktivno sudjelovanje, dijaloška situacija, simulacija pravilno upotrijebiti osnovne gramatičke strukture aktivnost studenata u nastavi, pismeni test, usmeni ispit
vježbe
samostalni zadaci
aktivno sudjelovanje, pisanje pisati kratke i jednostavne tekstove aktivnost studenata u nastavi, pismeni test
vježbe
samostalni zadaci
aktivno sudjelovanje, dijaloška situacija, simulacija reagirati u svakodnevnim komunikacijskim situacijama aktivnost studenata u nastavi, pismeni test, usmeni ispit

 

 

Obveze i praćenje rada studenta:

Aktivnost u nastavi, Pisani ispit, Pohađanje nastave, Usmeni ispit

Način vrednovanja i ocjenjivanja:

usmeno i pismeno

Elementi praćenja i provjeravanja:

Element
Opterećenje u ECTS
Udio u ocjeni
Aktivnost u nastavi 0,25 0%
Pisani ispit 0,5 0%
Pohađanje nastave 0,75 0%
Usmeni ispit 0,5 0%

 

Način oblikovanja konačne ocjene:

Način oblikovanja konačne ocjene:

U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjene iz pismenog i usmenog ispita (50% konačne ocjene čini ocjena iz pismenog ispita, 40% iz usmenog ispita) te aktivnost na nastavi (10% konačne ocjene).

Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60%–69,9% = dovoljan (2), 70%–79,9% = dobar (3), 80%–89,9% = vrlo dobar (4), 90%–100% = izvrstan (5).

Primjer izračunavanja ocjene:

Ostale informacije relevantne za praćenje i vrednovanje studenta:

Studenti su obvezni pohađati 70% svih održanih nastavnih sati. Studentima se vrednuju i ocjenjuju svi navedeni elementi praćenja njihova rada prema razrađenom načinu vrednovanja i ocjenjivanja za svaki element, a s kojima su studenti upoznati i koji su im javno dostupni.

Student ima pravo pristupiti usmenom ispitu ako nije zadovoljan s konačnom ocjenom.

 

 

Obavezna literatura:

Priručnici:

1. Hirschsprung N., Tricot T.,  Cosmopolite 1. Hachette, 2017

Dopunska literatura:

  1. Putanec, V., Francusko-hrvatski rječnik, Školska knjiga, 2012.
  2. Dayre, J., Deanović, M., Maixner, R., Hrvatsko-francuski rječnik, Dominović, 1996

 

Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju razvoj znanja, vještina i kompetencija:

Po završetku nastave studenti ispunjavaju anonimne evaluacijske listiće. Jedinstvena sveučilišna studentska anketa.

Ostale informacije: