Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
FILOZOFIJA - PREDDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
ljetni |
obavezan |
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PREDDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 1.g. |
ljetni |
obavezan |
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PREDDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
ljetni |
obavezan |
PEDAGOGIJA - PREDDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
ljetni |
obavezan |
POVIJEST - PREDDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
ljetni |
obavezan |
MAĐARSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PREDDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
ljetni |
obavezan |
SOCIOLOGIJA - PREDDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
ljetni |
obavezan |
POVIJEST UMJETNOSTI - PREDDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Kuna, Dubravka | 0 |
30 |
0 |
Cilj je ovog kolegija utvrditi i dodatno proširiti znanja gramatičkih struktura u znanstvenom diskursu. Na temelju odabranih tekstova iz područja humanističkih znanosti studentima se pruža uvid u osnove engleskog kao jezika struke.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Usustavljuje se znanje pasiva i proširuje novim strukturama (it has been widely agreed, he is believed to live…). Također, proučavaju se diskursna sredstva za izražavanje uzroka i posljedica te suprotnosti. Govori se o obilježjima sažetka.
Prilikom rada na tekstu, naglasak se stavlja na vježbe čitanja i govorenja, a provode se na tekstovima koji se odnose na odabrani studij. Izbor tekstova načinjen je u skladu s nastavnim planom pojedinih odsjeka i sadržajima određenih kolegija. Govori se o prepoznavanju značenja iz konteksta, uče se kolokacije svojstvene za različita područja znanosti. Govori se o izavovima koji se javljanju prilikom književnog i stručnog prevođenja na različitim razinama jezika.
vježbe
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
vježbe, rad na tekstu, grupna rasprava | čitanje i analiza literature, uvježbavanje. aktivno sudjelovanje | objasniti uporabu pasiva u stručnom tekstu | aktivnosti studenata u nastavi, zadatci, kolokvij, pismeni i usmeni ispit |
vježbe, rad na tekstu, grupna rasprava | čitanje i analiza literature, uvježbavanje. aktivno sudjelovanje | pravilno prevoditi pasivne konstrukcije s hrvatskog na engleski jezik i obrnuto | aktivnosti studenata u nastavi, zadatci, kolokvij, pismeni i usmeni ispit |
vježbe, rad na tekstu, grupna rasprava | čitanje i analiza literature, uvježbavanje, aktivno sudjelovanje | prepoznati kolokacije u stručnom tekstu | aktivnosti studenata u nastavi, zadatci, kolokvij, pismeni ispit |
vježbe, rad na tekstu, grupna rasprava | čitanje i analiza literature, uvježbavanje. aktivno sudjelovanje | pravilno prevoditi kolokacije s engleskog na hrvatski jezik i obrnuto | aktivnosti studenata u nastavi, zadatci, kolokvij, pismeni ispit |
vježbe, rad na tekstu, grupna rasprava | rad na tekstu, vježbanje, primjena naučenog | upotrijebiti pasivne konstrukcije i kolokacije u prijevodu jednostavnijih stručnih tekstova | aktivnosti studenata u nastavi, zadatci, kolokvij, pismeni ispit |
vježbe, rad na tekstu, grupna rasprava | čitanje i analiza literature, uvježbavanje, aktivno sudjelovanje, primjena naučenog | demonstrirati primjenu stručnog vokabulara u opisu određenog područja struke | aktivnosti studenata u nastavi, zadatci, kolokvij, pismeni i usmeni ispit |
vježbe, rad na tekstu, grupna rasprava | slušanje izlaganja, rad na tekstu, uvježbavanje | primijeniti stručni vokabular u opisu različitih grafičkih prikaza u akademskom diskursu | aktivnosti studenata u nastavi, zadatci, kolokvij, pismeni i usmeni ispit |
Kontinuirana provjera znanja, Pohađanje nastave, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirana provjera znanja | 0,6 | 50% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Usmeni ispit | 0,65 | 50% |
Studenti dobivaju ocjenu na temelju pismenog kolokvija koje polažu tijekom semestra (50%) te završnog usmenog ispita (50%). Studenti koji ne polože kolokvij izlaze na usmeni ispit u redovnim ispitnim rokovima.
Redovito pohađanje nastave, aktivno sudjelovanje na satu, pisanje domaćih zadaća.