Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
FILOZOFIJA -PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
ljetni |
obavezan |
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 1.g. |
ljetni |
obavezan |
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
ljetni |
obavezan |
PEDAGOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
ljetni |
obavezan |
POVIJEST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
ljetni |
obavezan |
MAĐARSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
ljetni |
obavezan |
SOCIOLOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
ljetni |
obavezan |
POVIJEST UMJETNOSTI - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Kuna, Dubravka | 0 |
30 |
0 |
Cilj je kolegija utvrditi i dodatno proširiti znanja gramatičkih struktura u znanstvenom diskursu. Na temelju odabranih tekstova iz područja humanističkih i društvenih znanosti studentima se pruža uvid u osnove engleskog kao jezika struke.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
Usustavljuje se znanje pasiva i proširuje novim strukturama (it has been widely agreed, he is believed to live…). Također, proučavaju se diskursna sredstva za izražavanje uzroka i posljedica te suprotnosti. Govori se o obilježjima sažetka.
Prilikom rada na tekstu, naglasak se stavlja na vježbe čitanja i govorenja, a provode se na tekstovima koji se odnose na odabrani studij. Izbor tekstova načinjen je u skladu s nastavnim planom pojedinih odsjeka i sadržajima određenih kolegija. Govori se o prepoznavanju značenja iz konteksta, uče se kolokacije svojstvene za različita područja znanosti. Govori se o izavovima koji se javljanju prilikom književnog i stručnog prevođenja na različitim razinama jezika.
vježbe
2.1. Nastavna aktivnost | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4 Metoda procjene |
vježbe rad na tekstu grupna rasprava |
čitanje i analiza literature, uvježbavanje, aktivno sudjelovanje |
objasniti uporabu pasiva u stručnom tekstu |
aktivnosti studenata u nastavi zadatci kolokvij pismeni ispit |
vježbe rad na tekstu grupna rasprava |
čitanje i analiza literature, uvježbavanje, aktivno sudjelovanje |
upotrijebiti pasivne konstrukcije u prijevodu jednostavnijih stručnih tekstova | aktivnosti studenata u nastavi zadatci kolokvij pismeni ispit |
vježbe rad na tekstu grupna rasprava |
čitanje i analiza literature, uvježbavanje, aktivno sudjelovanje |
povezati tekst jezično i logički koristeći različite vrste diskurznih obilježivača | aktivnosti studenata u nastavi zadatci kolokvij pismeni ispit |
vježbe rad na tekstu grupna rasprava |
čitanje i analiza literature, uvježbavanje, aktivno sudjelovanje |
opisati ukratko odabrani studij i temeljne discipline od kojih se sastoji | aktivnosti studenata u nastavi zadatci kolokvij pismeni ispit |
vježbe rad na tekstu grupna rasprava |
čitanje i analiza literature, uvježbavanje, aktivno sudjelovanje |
sažeti dio teksta |
aktivnosti studenata u nastavi zadatci kolokvij pismeni ispit |
Kontinuirana provjera znanja, Pohađanje nastave, Usmeni ispit
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirana provjera znanja | 0,25 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Usmeni ispit | 1 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene u obzir se uzima ocjena iz pisanog kolokvija tijekom semestra (20%) i ocjena iz usmenog ispita nakon završetka semestra (80%).
Studenti koji ne polože kolokvij izlaze na pisani i usmeni ispit u redovnim ispitnim rokovima.
Skala ocjenjivanja je sljedeća: 60% - 69,9% = dovoljan (2), 70% - 79,9% = dobar (3), 80% - 89,9% = vrlo dobar (4), 90% - 100% = izvrstan (5).
Obveze studenata
Redovito pohađanje nastave, aktivno sudjelovanje na satu, pisanje domaćih zadaća.
1. English for Humanities and Social Sciences II (Nastavni materijali iz engleskog kao jezika struke dostupni na mrežnim stranicama Filozofskog fakulteta u Osijeku)
Excerpts from articles, textbooks, literary works and newspapers; audio-visual materials
Praćenje i analiza kvalitete izvedbe nastave u skladu s Priručnikom za osiguravanje kvalitete obrazovanja i znanstveno-istraživačkog rada na Filozofskom fakultetu u Osijeku. Provedba jedinstvene sveučilišne ankete među studentima sa svrhom vrednovanja rada nastavnika. Praćenje i analiza kvalitete sadržaja kolegija u skladu s procjenom izvođača kolegija i sustručnjaka na relevantnim odsjecima.