Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
FILOZOFIJA - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
zimski |
obavezan |
POVIJEST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
zimski |
obavezan |
POVIJEST UMJETNOSTI - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
obavezan |
ENGLESKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
zimski |
obavezan |
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
zimski |
obavezan |
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (jednopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
zimski |
obavezan |
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
zimski |
obavezan |
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (jednopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
zimski |
obavezan |
SOCIOLOGIJA - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Vrdoljak, Gabrijela | 30 |
0 |
0 |
|
Marinić, Damir | 0 |
0 |
30 |
Cilj je kolegija upoznati glavne pojmove, teorijske modele i metode istraživanja koje se koriste u psihologiji odgoja i obrazovanja, a koje će studenti moći primijeniti u radu s učenicima. Također je cilj razumijevanje odnosa između poučavanja i ishoda učenja te poticanje razvoja strategija učenja i vještina poučavanja koje će studenti će moći primijeniti u radu s učenicima.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
Ciljevi psihologije obrazovanja. Determinante ishoda učenja: osobine učenika i karakteristike obrazovnoga konteksta. Primjena teorijskih pristupa procesu učenja u školskom kontekstu. Pristupi poučavanju. Poučavanje vještina učenja. Školsko okruženje i učenje. Primjena teorija motivacije u školskom kontekstu. Interesi i emocije u školskom kontekstu. Razredna klima. Razredna disciplina. Procjenjivanje i mjerenje školskog postignuća učenika. Suradnja nastavnika s učenicima, roditeljima i drugim pedagoškim djelatnicima. Osmišljavanje satova razrednih odjela. Prilagodba nastave učenicima s posebnim potrebama.
predavanja, seminari i radionice
2.1. Nastavna metoda | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4 Metoda procjene |
predavanje analiza primjera analiza video – uradaka rasprava |
slušanje, samostalna analiza literature, sudjelovanje u raspravi | Nabrojati osnovne pojmove iz psihologije odgoja i obrazovanja | aktivnost studenta na nastavi seminarski rad kolokvij |
predavanje analiza primjera rasprava |
slušanje, samostalna analiza literature, sudjelovanje u raspravi | definirati osnovne metode istraživanja u znanosti odgoja i obrazovanja | aktivnost studenta na nastavi seminarski rad kolokvij |
predavanje analiza primjera rasprava |
slušanje, samostalna analiza literature, sudjelovanje u raspravi | prikazati odnos procesa poučavanja i ishoda učenja u pojedinim akademskim domenama | aktivnost studenta na nastavi seminarski rad kolokvij |
predavanje analiza primjera demonstracija rasprava |
slušanje, samostalna analiza literature, sudjelovanje u raspravi | opisati važnost primjene pojedinih metoda poučavanja | aktivnost studenta na nastavi seminarski rad kolokvij |
predavanje primjera rasprava |
slušanje, samostalna analiza literature, sudjelovanje u raspravi | nabrojati ishode učenja po pojedinim metodama poučavanja | aktivnost studenta na nastavi seminarski rad kolokvij |
predavanje analiza primjera rasprava |
slušanje, samostalna analiza literature, sudjelovanje u raspravi | analizirati postupke za poticanje razvoja strategija poučavanja i tehnika učenja i poučavanja | aktivnost studenta na nastavi seminarski rad kolokvij |
predavanje analiza primjera analiza video – uradaka rasprava |
slušanje, samostalna analiza literature, sudjelovanje u raspravi | objasniti teorijske modele s područja motivacije i socijalnih procesa u odgojno- obrazovnom procesu |
aktivnost studenta na nastavi seminarski rad kolokviij |
samostalni praktični zadatak radionica |
simulacije, sudjelovanje u radionici | sprovesti radionicu primjerenu satima razrednog odjela | aktivnost studenta na nastavi seminarski rad |
Kontinuirana provjera znanja, Pohađanje nastave, Seminarski rad
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirana provjera znanja | 2 | 0% |
Pohađanje nastave | 2,5 | 0% |
Seminarski rad | 1,5 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir: ocjena iz izlaganja na satu koje donosi 40% ocjene, , te provjere znanja u obliku kolokvija (60% ocjene). Tokom semestra studenti pišu 2 kolokvija od kojih svaki donosi 30% ocjene.
Student je ostvario ocjenu 5 iz izlaganja, 3 iz prvog kolokvija, 4 iz drugog kolokvija. Konačna ocjena se izračunava prema formuli:
(izlaganje x 0,4)+(kolokvij 1 x 0,3)+ (kolokvij 2 x 0,3)
U našem bi primjeru taj izračun izgledao ovako:
(5X0,4)+(3x0,3) +(4x0,3) =2+0,9+1,2 = 4,1= 4
Konačna ocjena u ovom slučaju bila bi vrlo dobar (4).
Ukoliko student ne položi jedan ili oba kolokvija, tada izlazi na pismeni ispit koji donosi 60% ocjene (+ izlaganje 40% ocjene).
Studenti su obvezni pohađati i aktivno sudjelovati na 70% održanih nastavnih sati te uspješno položiti završni usmeni ispit.
Studentska anketa.