Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
FILOZOFIJA -PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 2.g. |
zimski |
obavezan |
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 2.g. |
zimski |
obavezan |
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 2.g. |
zimski |
obavezan |
PEDAGOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 2.g. |
zimski |
obavezan |
POVIJEST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 2.g. |
zimski |
obavezan |
MAĐARSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 2.g. |
zimski |
obavezan |
SOCIOLOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 2.g. |
zimski |
obavezan |
POVIJEST UMJETNOSTI - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 2.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Kuna, Dubravka | 0 |
30 |
0 |
Cilj je kolegija osigurati uvid u strukturu znanstveno-istraživačkog članka na engleskom jeziku, sa svim njegovim sastavnim dijelovima. Također, prezentiraju se i usustavljuju jezične i leksičke strukture karakteristične za tu vrstu rada. Rad na stručnim tekstovima osigurava proširivanje vokabulara u jeziku struke.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
U kolegiju se govori o strukturi znanstveno-istraživačkog članka te o karakterističnim jezičnim i leksičkim strukturama koji se u njemu pojavljuju. Utvrđuju se i proširuju obilježja važna za akademsko pisanje: registar, nominalizacija, izražavanje modalnosti, navođenje literature. Govori se o glagolima koji se koriste u citiranju i parafraziranju te o metodama razvijanja odlomaka.
U drugom se dijelu kolegija govori o globalnom ispitivanju teksta te kritičkom čitanju. Ukazuje na razlike između činjenica i mišljenja. Studenti koriste raznovrsne jezične strukture za izražavanje vlastitog mišljenja o različitim vrstama tekstova, identificiraju se i uče tehnike uvjeravanja sugovornika. Proširuje se vokabular iz područja struke.
vježbe
2.1. Nastavna aktivnost | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4 Metoda procjene |
vježbe rad na tekstu grupna rasprava |
opažanje modela, analiza primjera, vježbanje, primjena naučenog, aktivno sudjelovanje | identificirati dijelove znanstveno-istraživačkog članka na engleskom jeziku |
aktivnosti studenata u nastavi zadatci kolokvij pismeni ispit |
vježbe rad na tekstu grupna rasprava |
opažanje modela, analiza primjera, vježbanje, primjena naučenog, aktivno sudjelovanje | analizirati leksičku i gramatičku strukturu znanstveno-istraživačkog članka na engleskom jeziku | aktivnosti studenata u nastavi zadatci kolokvij pismeni ispit |
vježbe rad na tekstu grupna rasprava |
opažanje modela, analiza primjera, vježbanje, primjena naučenog, aktivno sudjelovanje | prevesti karakteristične dijelove članka na engleski jezik | aktivnosti studenata u nastavi zadatci kolokvij pismeni ispit |
vježbe rad na tekstu grupna rasprava |
opažanje modela, analiza primjera, vježbanje, primjena naučenog, aktivno sudjelovanje | sudjelovati u raspravama koristeći izraze za izražavanje prijedloga, slaganja ili neslaganja | aktivnosti studenata u nastavi zadatci kolokvij pismeni ispit |
vježbe rad na tekstu grupna rasprava |
opažanje modela, analiza primjera, vježbanje, primjena naučenog, aktivno sudjelovanje | opisati određeno područje struke koristeći se pri tome karakterističnim vokabularom | aktivnosti studenata u nastavi zadatci kolokvij pismeni ispit |
Kontinuirana provjera znanja, Pismeni ispit, Pohađanje nastave
pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirana provjera znanja | 0,6 | 0% |
Pismeni ispit | 0,65 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjena iz pisanoga kolokvija (koji se polaže tijekom semestra) i ocjena iz završnoga pisanog ispita (koji se polaže na kraju semestra): 50% konačne ocjene čini ocjena iz iz pisanoga kolokvija, a 50% konačne ocjene čini ocjena iz završnoga pisanog ispita.
Studenti koji ne polože kolokvij izlaze na pisani ispit u redovnim ispitnim rokovima.
Skala ocjenjivanja je sljedeća: 60% - 69,9% = dovoljan (2), 70% - 79,9% = dobar (3), 80% - 89,9% = vrlo dobar (4), 90% - 100% = izvrstan (5).
Obveze studenata:
Redovito pohađanje nastave, aktivno sudjelovanje na satu, pisanje domaćih zadaća.
Excerpts from articles, textbooks, literary works and newspapers; audio-visual materials.
Praćenje i analiza kvalitete izvedbe nastave u skladu s Priručnikom za osiguravanje kvalitete obrazovanja i znanstveno-istraživačkog rada na Filozofskom fakultetu u Osijeku. Provedba jedinstvene sveučilišne ankete među studentima sa svrhom vrednovanja rada nastavnika. Praćenje i analiza kvalitete sadržaja predmeta u skladu s procjenom izvođača kolegija i sustručnjaka na relevantnim odsjecima.