Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
FILOZOFIJA - PREDDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
obavezan |
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PREDDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
obavezan |
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PREDDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
obavezan |
PEDAGOGIJA - PREDDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
obavezan |
POVIJEST - PREDDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
obavezan |
MAĐARSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PREDDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
obavezan |
SOCIOLOGIJA - PREDDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
obavezan |
POVIJEST UMJETNOSTI - PREDDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Kuna, Dubravka | 0 |
30 |
0 |
Cilj je ovog kolegija utvrđivanje usvojenih gramatičkih i jezičnih struktura u engleskom jeziku te njihovo proširivanje. Studente se upoznaje s akademskim obrazovanjem u zemljama engleskoga govornog područja i vrši se usporedba anglosaksonskog i hrvatskog akademskog sustava. Također, studentima se na stručnim tekstovima na engleskom jeziku ukazuje na temelje pismenog izražavanja u znanstvenom diskursu, te na razlike između općeg jezika i jezika znanosti.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
U prvom se dijelu kolegija utvrđuju i nadograđuju gramatičke strukture engleskog jezika (glagolska vremena, kondicionalne rečenice...).
U drugom se dijelu kolegija govori o sveučilišnim sustavima u zemljama engleskoga govornog područja te o vokabularu koji ga prati. Ukazuje se na razlike između govornog i pisanog registra te provode vježbe slušanja i razumijevanja u različitim situacijama (razgovor u knjižnici, dogovor/konzultacije, tema i predaja seminarskog rada…)
vježbe
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
vježbe, rad na tekstu, grupna rasprava | slušanje izlaganja, opažanje modela, aktivno sudjelovanje | razlikovati opći leksik od akademskog | aktivnosti studenata u nastavi, zadatci, kolokvij, pismeni i usmeni ispit |
vježbe, rad na tekstu, grupna rasprava | slušanje izlaganja, opažanje modela, aktivno sudjelovanje | prepoznati karakteristične leksičke i gramatičke strukture te rečenična vezna sredstva u akademskom diskursu | aktivnosti studenata u nastavi, zadatci, kolokvij, pismeni i usmeni ispit |
vježbe, rad na tekstu, grupna rasprava | čitanje i analiza literature i uvježbavanje. aktivno sudjelovanje | objasniti uporabu glagolskih vremena u stručnim tekstovima | aktivnosti studenata u nastavi, zadatci, kolokvij, pismeni i usmeni ispit |
vježbe, rad na tekstu, grupna rasprava | opažanje modela, analiza primjera, vježbanje, primjena naučenog, aktivno sudjelovanje. | upotrijebiti glagolska vremena obrađena nastavnim gradivom | aktivnosti studenata u nastavi, zadatci, kolokvij, pismeni i usmeni ispit |
vježbe, rad na tekstu, grupna rasprava | opažanje modela, analiza primjera, vježbanje, primjena naučenog, aktivno sudjelovanje | demonstrirati znanje stručnog leksika pri prijevodu dijelova teksta s engleskog na hrvatski jezik | aktivnosti studenata u nastavi, zadatci, kolokvij, pismeni ispit |
Kontinuirana provjera znanja, Pismeni ispit, Pohađanje nastave
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirana provjera znanja | 0,6 | 50% |
Pismeni ispit | 0,65 | 50% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Studenti dobivaju ocjenu na temelju pismenog kolokvija koje polažu tijekom semestra (50%) te završnog pismenog ispita (50%). Studenti koji ne polože kolokvij izlaze na pismeni ispit u redovnim ispitnim rokovima.
Redovito pohađanje nastave, aktivno sudjelovanje na satu, pisanje domaćih zadaća.
1. English for Humanities and Social Sciences I (Nastavni materijali iz engleskog kao jezika struke dostupni na mrežnim stranicama Filozofskog fakulteta)