Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
FILOZOFIJA -PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
obavezan |
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
obavezan |
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
obavezan |
PEDAGOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
obavezan |
POVIJEST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
obavezan |
MAĐARSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
obavezan |
SOCIOLOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
obavezan |
POVIJEST UMJETNOSTI - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Benčina, Ksenija | 0 |
30 |
0 |
Cilj je kolegija utvrđivanje usvojenih gramatičkih i jezičnih struktura u engleskom jeziku te njihovo proširivanje. Studente se upoznaje s akademskim obrazovanjem u zemljama engleskoga govornog područja i vrši se usporedba anglosaksonskoga i hrvatskoga akademskog sustava. Također, studentima se na stručnim tekstovima na engleskom jeziku ukazuje na temelje pisanog izražavanja u znanstvenom diskursu te na razlike između općeg jezika i jezika znanosti.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
U prvom se dijelu kolegija utvrđuju i nadograđuju gramatičke strukture engleskog jezika (glagolska vremena, kondicionalne rečenice...).
U drugom se dijelu kolegija govori o sveučilišnim sustavima u zemljama engleskoga govornog područja te o vokabularu koji ga prati. Ukazuje se na razlike između govornog i pisanog registra te provode vježbe slušanja i razumijevanja u različitim situacijama (razgovor u knjižnici, dogovor/konzultacije, tema i predaja seminarskog rada…).
vježbe
2.1. Nastavna aktivnost | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4 Metoda procjene |
vježbe rad na tekstu grupna rasprava |
opažanje modela, analiza primjera, vježbanje, primjena naučenog, aktivno sudjelovanje |
rabiti pravilno glagolska vremena i složenije gramatičke strukture | aktivnosti studenata u nastavi zadatci kolokvij pismeni ispit |
vježbe, rad na tekstu grupna rasprava |
analiza primjera, vježbanje, primjena naučenog, aktivno sudjelovanje | opisati školski sustav u zemljama engleskog govornog područja s posebnim naglaskom na akademsko obrazovanje | aktivnosti studenata u nastavi zadatci kolokvij pismeni ispit |
vježbe rad na tekstu grupna rasprava |
vježbanje, primjena naučenog, aktivno sudjelovanje | usporediti hrvatski školski sustav sa sustavom u zemljama engleskog govornog područja. | aktivnosti studenata u nastavi zadatci kolokvij pismeni ispit |
vježbe rad na tekstu grupna rasprava. |
slušanje izlaganja, opažanje modela, aktivno sudjelovanje | razlikovati opći leksik od akademskog | aktivnosti studenata u nastavi zadatci kolokvij pismeni ispit |
vježbe rad na tekstu grupna rasprava |
opažanje modela, analiza primjera, vježbanje, primjena naučenog, aktivno sudjelovanje | prepoznati karakteristične leksičke i gramatičke strukture te rečenična vezna sredstva u znanstvenom diskursu |
aktivnosti studenata u nastavi zadatci kolokvij pismeni ispit |
vježbe grupna rasprava |
vježbanje, primjena naučenog, aktivno sudjelovanje | opisati ukratko ustroj studija u prvom semestru | aktivnosti studenata u nastavi zadatci kolokvij pismeni ispit |
Kontinuirana provjera znanja, Pismeni ispit, Pohađanje nastave
pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirana provjera znanja | 0,6 | 0% |
Pismeni ispit | 0,65 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjena iz pisanoga kolokvija (koji se polaže tijekom semestra) i ocjena iz završnoga pisanog ispita (koji se polaže na kraju semestra): 50% konačne ocjene čini ocjena iz pisanoga kolokvija, a 50% konačne ocjene čini ocjena iz završnoga pisanog ispita.
Studenti koji ne polože kolokvij izlaze na pisani ispit u redovnim ispitnim rokovima.
Skala ocjenjivanja je sljedeća: 60% - 69,9% = dovoljan (2), 70% - 79,9% = dobar (3), 80% - 89,9% = vrlo dobar (4), 90% - 100% = izvrstan (5).
Obveze studenata
Redovito pohađanje nastave, aktivno sudjelovanje na satu, pisanje domaćih zadaća.
1. English for Humanities and Social Sciences I (Nastavni materijali iz engleskog kao jezika struke dostupni na mrežnim stranicama Filozofskog fakulteta u Osijeku)
Excerpts from articles, textbooks, literary works and newspapers; audio-visual materials.
Praćenje i analiza kvalitete izvedbe nastave u skladu s Priručnikom za osiguravanje kvalitete obrazovanja i znanstveno-istraživačkog rada na Filozofskom fakultetu u Osijeku. Provedba jedinstvene sveučilišne ankete među studentima sa svrhom vrednovanja rada nastavnika. Praćenje i analiza kvalitete sadržaja predmeta u skladu s procjenom izvođača kolegija i sustručnjaka na relevantnim odsjecima.