Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
izborni |
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 3.g. |
zimski |
izborni |
SOCIOLOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 3.g. |
ljetni |
izborni |
PSIHOLOGIJA - DIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
izborni |
ENGLESKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Galić, Silvija | 0 |
0 |
15 |
|
Glavaš, Amanda | 0 |
15 |
15 |
Cilj kolegija je osposobiti studente za odgovorno, sigurno i učinkovito upotrebljavanje interneta. Ono između ostalog podrazumijeva: pretraživanje i dijeljenje informacija te vrednovanje i kritičko promišljanje o istima, osposobljavanje studenata za kritičko korištenje umjetnih inteligencija uz poštovanje etičkih načela, korištenje e-usluga poput e-građana, e-dnevnika i sl. Cilj ovog kolegija je i naučiti studente što su osobni podatci i kako ih zaštititi, koja su autorska prava i kako ih zaštititi, što su digitalni tragovi i digitalni otpad, kako se zaštititi od prijevara (npr. phishing) i zloćudnih programa, prijetnji i elektroničkoga nasilja, učiti o netiquettu i suradnji u virtualnoj zajednici itd.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
seminari i radionice, vježbe, obrazovanje na daljinu, multimedija i mreža, samostalni zadatci
2. 1. Nastavna aktivnost | 2. 2. Aktivnost studenta | 2. 3. Ishod učenja | 2. 4 Metoda procjene |
Seminari, vježbe, samostalni zadaci | Aktivno slušanje i vježbanje praktičnih zadataka na realnim primjerima | Zaštiti svoje osobne podatke, elektronički identitet i računalo. | Kontinuirana provjera znanja. Praktični rad. |
Seminari, vježbe, samostalni zadaci | Grupni rad, rad na tekstu, diskusija i aktivno slušanje. Vježbanje praktičnih zadataka na stvarnim primjerima. | Prepoznati i analizirati opasnosti i elektroničko nasilje u digitalnom okruženju. | Kontinuirana provjera znanja. |
Seminari, vježbe, samostalni zadaci | Izrada praktičnog rada i demonstriranje. |
Primijeniti pravila sigurnog korištenja i netiquette. |
Kontinuirana provjera znanja. Praktični rad. |
Seminari, vježbe, samostalni zadaci | Metoda rada na tekstu, vježbanje praktičnih zadataka na realnim primjerima, rad u paru, diskusija. |
Razlikovati odgovorno od neodgovornog ponašanja u digitalnom okruženju u svrhu zaštite osobnih podataka, autorskih prava i digitalnoga ugleda. |
Seminarski rad. |
Seminari, vježbe, samostalni zadaci | Metoda čitanja i rada na tekstu, diskusija i aktivno slušanje. | Kritički promišljati o korištenju digitalne tehnologije, posebno umjetne inteligencije. | Kontinuirana provjera znanja. Seminarski rad. |
Seminari, vježbe, samostalni zadaci | Vježbanje praktičnih zadataka na realnim primjerima. | Koristiti digitalne tehnologije, posebno umjetne inteligencije, u skladu s etičkim načelima |
Praktični rad. Aktivnost u nastavi. |
Seminari, vježbe, samostalni zadaci | Aktivno slušanje i sudjelovanje u razgovoru. | Objasniti postupke zbrinjavanja elektroničkog otpada i ulogu digitalnih tragova. | Kontinuirana provjera znanja. Seminarski rad. |
Seminari, vježbe, samostalni zadaci | Vježbanje praktičnih zadataka na realnim primjerima. | Surađivati u virtualnoj zajednici. |
Kontinuirana provjera znanja. |
Seminari, vježbe, samostalni zadaci | Vježbanje praktičnih zadataka na realnim primjerima. | Otvoriti i upravljati virtualnom zajednicom. |
Kontinuirana provjera znanja. Praktični rad. |
Seminari, vježbe, samostalni zadaci | Vježbanje praktičnih zadataka na realnim primjerima. | Učinkovito se koristiti e-uslugama. | Kontinuirana provjera znanja. Praktični rad. Aktivnost u nastavi |
Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Usmeni ispit
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0 | 0% |
Kontinuirana provjera znanja | 0 | 0% |
Pismeni ispit | 0 | 0% |
Pohađanje nastave | 0 | 0% |
Seminarski rad | 0 | 0% |
Usmeni ispit | 0 | 0% |
Tijekom semestra kontinuirano će se provoditi provjera znanja u obliku samostalnog izvršenja zadataka i pisanja seminara kojima će se prikupljati bodovi. Prikupljeni bodovi poslužit će formiranju ocjene umjesto pisanog ispita. Nakon odslušanog kolegija, ukoliko netko od studenata ne prikupi dovoljan broj bodova ili nije zadovoljan dobivenom ocjenom, upućuje se na pisani i usmeni ispit.
Pohađanje i aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja ili ispit, Seminarski rad
Velki, T., & Šolić, K. (Ur.). (2018). Priručnik za informacijsku sigurnost i zaštitu privatnosti. Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:26964
CARNet (2017) Zaštita digitalnog sadržaja i
pojedinca u digitalnom
okruženju. Preuzeto s: https://pilot.e-skole.hr/wp-content/uploads/2018/08/Prirucnik_Zastita-digitalnog-sadrzaja-i-pojedinca-u-digitalnom-okruzenju.pdf (Pristupljeno 28.3.2024.)
Ćukušić, M. & Jadrić, M. (2015). IT-sigurnost: priručnik za polaznike. Zagreb:
Sveučiište u Zagrebu Sveučilišni računski centar
Birkić, T. et al. (2017). Sustav za e-učenje Merlin: priručnik za nastavnike.
Zagreb: Sveučiište u Zagrebu Sveučilišni računski centar
https://repozitorij.srce.unizg.hr/islandora/object/srce%3A180/datastream/FILE0/view (pristupljeno 25.3.2024.)
1. Filtriranje web sadržaja. CCERT-PUBDOC-2009-01-252, https://www.cis.hr/www.edicija/LinkedDocuments/CCERT-PUBDOC-2009-01-252.pdf , siječanj 2009.
2. Andress, J. (2014). The Basics of Information Security: Understanding the
Fundamentals of InfoSec in Theory and Practice (2nd ed.). Rockland, MA:
SyngressMeeuwisse, R. (2017). Cybersecurity for Beginners (2nd ed.).
London: Cyber Simplicity
3.Bača, M. (2004) Uvod u računalnu sigurnost. Zagreb: Narodne novine.
Provedba jedinstvene sveučilišne ankete među studentima za ocjenjivanje nastavnika koju utvrđuje Senat Sveučilišta.
Praćenje i analiza kvalitete izvedbe nastave u skladu sa sveučilišnim Pravilnikom o studijima i studiranju i Pravilnikom o ustroju i djelovanju sustava za osiguranje kvalitete Sveučilišta.