Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
ENGLESKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 3.g. |
zimski |
izborni |
ENGLESKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g., 2.g. |
zimski |
izborni |
ENGLESKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - prevoditeljski smjer) | 1.g., 2.g. |
zimski |
izborni |
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 2.g., 3.g. |
zimski |
izborni |
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (jednopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
zimski |
izborni |
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (jednopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Stanisz Hanžek, Małgorzata Sabina | 0 |
30 |
0 |
Produbljenje jezično-komunikacijske kompetencije, lingvističke kompetencije (primjenjivanje stečenog jezičnog znanja, gramatike, leksika, pravopisa i fonologije u komunikaciji). Produbljenje sociolingvističke kompetencije, svladavanje temeljnih komunikacijskih strategija, upoznavanje s elementima poljske kulture, književnosti i društvenog života.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Opis (usmeni, pismeni) osobe, mjesta (gradovi, sela), opis situacije i događaja iz prošlosti, opis obiteljskih odnosa i obiteljskih dužnosti, izražavanje pretpostavki i uvjeta, opis odnosa među ljudima. Uspoređivanje, izražavanje mišljenja, osjećaja (pozitivnih i negativnih), želja, dužnosti i očekivanja. Rasprava o poznatim temama (obrazovanje, posao, planovi za budućnost).
Ponavljanje poznatih riječi i proučavanje novih riječi iz tematskih krugova: čovjek i njegov karakter, posao (uvjeti na poslu, plaća, radno vrijeme), ljudski život od rođenja do smrti, obrazovanje, život u gradu (arhitektura, infrastruktura, trgovine, uredi, usluge, razonoda), život na selu (priroda, biljni i životinjski svijet), odnosi među ljudima (obitelj, brak, raspad obitelji, osjećaji, ljubav, prijateljstvo).
Ponavljanje padežnog sustava i sustava glagolskih vremena. Pravilna uporaba gramatičkih struktura, red riječi, složene rečenice. Vježbanje pravopisne norme. Pisanje duljeg teksta o poznatoj temi, pisanje privatnog pisma, priprema oglasa te molbe za posao.
vježbe
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
suradničko učenje, radionica, analiza vizualnih materijala | aktivno sudjelovanje, ponavljanje | pravilno uporabiti gramatičke strukture, red riječi | aktivnost studenata u nastavi, pismeni test |
suradničko učenje, radionica, analiza vizualnih materijala | aktivno sudjelovanje, ponavljanje | formulirati složene rečenice | aktivnost studenata u nastavi, pismeni test |
suradničko učenje, radionica, analiza audio i video materijala | aktivno sudjelovanje, dijaloška situacija, simulacija | izraziti svoje mišljenje, osjećaje (negativne i pozitivne), želje, očekivanja, dužnosti, pretpostavke i uvjete | aktivnost studenata u nastavi, pismeni test |
suradničko učenje, radionica | aktivno sudjelovanje | raspravljati o poznatim temama (obrazovanje, posao, planovi za budućnost) | aktivnost studenata u nastavi, pismeni test |
suradničko učenje, radionica | aktivno sudjelovanje | opisati (usmeno i pismeno) osobe i mjesta, događaje iz prošlosti, obiteljske odnose | aktivnost studenata u nastavi, pismeni test, esej |
suradničko učenje, radionica, predavanje, samostalni istraživački zadatak | aktivno sudjelovanje, samostalna uporaba literature i drugih materijala, slušanje izlaganja | analizirati kulturološke razlike između poljske i hrvatske | aktivnost studenata u nastavi, prezentacija |
suradničko učenje, radionica, predavanje, samostalni istraživački zadatak | aktivno sudjelovanje, samostalna uporaba literature i drugih materijala, slušanje izlaganja | opisati izabrane elemente poljske kulture | aktivnost studenata u nastavi, prezentacija |
Aktivnost u nastavi, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Usmeni ispit
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,25 | 10% |
Pismeni ispit | 0,5 | 50% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Usmeni ispit | 0,5 | 40% |
Studenti dobivaju ocjenu na temelju 3 pismenih testa tijekom nastave ili pismenog ispita na kraju semestra. Studenti koji ne polože jedan od testova izlaze na pismeni ispit u redovnim ispitnim rokovima.
Studenti su obvezni pohađati 70% svih održanih nastavnih sati. Studentima se vrednuju i ocjenjuju svi navedeni elementi praćenja njihova rada prema razrađenom načinu vrednovanja i ocjenjivanja za svaki element, a s kojima su studenti upoznati i koji su im javno dostupni.
Student ima pravo pristupiti usmenom ispitu ako nije zadovoljan s konačnom ocjenom.
I. Stempek, A. Stelmach, Polski krok po kroku 1, Glossa, Kraków 2012.
I. Stempek, M. Grudzień, Polski krok po kroku 1 (zeszyt ćwiczeń), Glossa, Kraków 2013.
A. Stelmach, Czytaj krok po kroku 1-4, Glossa, Kraków 2021.
R. Szpigiel, Testuj swój polski: Gramatyka 1, Prolog 2019
Evaluacijski listići