Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
ENGLESKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 2.g., 3.g. |
ljetni |
izborni |
ENGLESKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
ljetni |
izborni |
ENGLESKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - prevoditeljski smjer) | 1.g. |
ljetni |
izborni |
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 2.g., 3.g. |
ljetni |
izborni |
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (jednopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
ljetni |
izborni |
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (jednopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
ljetni |
izborni |
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (jednopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Stanisz Hanžek, Małgorzata Sabina | 0 |
30 |
0 |
Produbljenje jezično-komunikacijske kompetencije, lingvističke kompetencije (primjenjivanje stečenog jezičnog znanja gramatike, leksika, pravopisa i fonologije u komunikaciji). Produbljenje sociolingvističke kompetencije, svladavanje temeljnih komunikacijskih strategija, upoznavanje s elementima poljske kulture, književnosti i društvenog života.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Određivanje cilja i namjene, stvari iz svakodnevne upotrebe, reklama, izražavanje nezadovoljstva, reklamacija i žalba, čovjekovo raspoloženje, opis putovanja, čestitke, izražavanje tuge i žalosti, suosjećanja, veselja te iznenađenja, opisivanje tradicije i blagdana, elementi govornog jezika, izražavanje sklonosti, recenzija knjige, filma, iznošenje argumenata, izražavanje mišljenja o određenoj temi (film, funkcije interneta i njegova uloga u čovjekovu svakodnevnom životu), predstavljanje omiljenih knjiga, časopisa, filmova.
Ponavljanje poznatih riječi, upoznavanje novih riječi iz tematskih krugova: dom i kućanski aparati, tehnika i izumi, raspoloženje, zdravlje, stil života, turizam i putovanje, praznici i blagdani, obiteljske tradicije, internet, knjige i novine, kino i televizija, slobodno vrijeme.
Pisanje čestitke, pisanje recenzije.
Ponavljanje padežnog sustava i sustava glagolskih vremena. Pravilna uporaba gramatičkih struktura, reda riječi i indirektni govor.
vježbe
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
suradničko učenje, radionica, analiza vizualnih materijala | aktivno sudjelovanje, ponavljanje | pravilno uporabiti gramatičke strukture, red riječi | aktivnost studenata u nastavi, pismeni test |
suradničko učenje, radionica, analiza vizualnih materijala | aktivno sudjelovanje, ponavljanje | formulirati složene rečenice | aktivnost studenata u nastavi, pismeni test |
suradničko učenje, radionica, analiza audio i video materijala | aktivno sudjelovanje, dijaloška situacija, simulacija | izraziti svoje mišljenje, stav (nezadovoljstvo, reklamaciju i žalbu), osjećaje i sklonost | aktivnost studenata u nastavi, pismeni test |
suradničko učenje, radionica, analiza pismenih primjera | aktivno sudjelovanje | pisati različite vrste teksta – kraće i dulje forme, opise i karakteristike, jednostavne službene dokumente | aktivnost studenata u nastavi, esej |
suradničko učenje, radionica, analiza audio i video materijala i tekstova | aktivno sudjelovanje, dijaloška situacija | prepoznati elemente govornog jezika | aktivnost studenata u nastavi |
suradničko učenje, radionica, predavanje, samostalni istraživački zadatak | aktivno sudjelovanje, samostalna uporaba literature i drugih materijala, slušanje izlaganja | analizirati kulturološke razlike između poljske i hrvatske | aktivnost studenata u nastavi, prezentacija |
suradničko učenje, radionica, predavanje, samostalni istraživački zadatak | aktivno sudjelovanje, samostalna uporaba literature i drugih materijala, slušanje izlaganja | opisati izabrane elemente poljske kulture | aktivnost studenata u nastavi, prezentacija |
Aktivnost u nastavi, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Usmeni ispit
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,25 | 10% |
Pismeni ispit | 0,5 | 50% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Usmeni ispit | 0,5 | 40% |
Studenti dobivaju ocjenu na temelju 3 pismenih testa tijekom nastave ili pismenog ispita na kraju semestra. Studenti koji ne polože jedan od testova izlaze na pismeni ispit u redovnim ispitnim rokovima.
Studenti su obvezni pohađati 70% svih održanih nastavnih sati. Studentima se vrednuju i ocjenjuju svi navedeni elementi praćenja njihova rada prema razrađenom načinu vrednovanja i ocjenjivanja za svaki element, a s kojima su studenti upoznati i koji su im javno dostupni.
Student ima pravo pristupiti usmenom ispitu ako nije zadovoljan s konačnom ocjenom.
I. Stempek, A. Stelmach, Polski krok po kroku 1, Glossa, Kraków 2012.
I. Stempek, M. Grudzień, Polski krok po kroku 1 (zeszyt ćwiczeń), Glossa, Kraków 2013.
A. Stelmach, Czytaj krok po kroku 1-4, Glossa, Kraków 2021. R. Szpigiel, Testuj swój polski: Gramatyka 1, Prolog 2019
Evaluacijski listići