Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
ENGLESKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 2.g., 3.g. |
zimski |
izborni |
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 1.g., 2.g., 3.g. |
zimski |
izborni |
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 3.g. |
zimski |
izborni |
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 2.g. |
zimski |
izborni |
ENGLESKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g., 2.g. |
zimski |
izborni |
ENGLESKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - prevoditeljski smjer) | 1.g., 2.g. |
zimski |
izborni |
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (jednopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Stanisz Hanžek, Małgorzata Sabina | 0 |
30 |
0 |
Ovladati temeljnim vještinama govorenje, čitanja, pisanja i slušanja poljskog jezika. Upoznati studente sa svakodnevnim životom u Poljskoj.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Opći podaci o poljskom jeziku. Izgovor: poljskih nazalnih samoglasnika ę, ą te y, polusuglasnika ł, suglasnika ś, suglasničkih skupina, naglasak. Čitanje, pisanje, razumijevanje i sklapanje jednostavnih rečenica. Padežni sustav i sustav glagolskih vremena. Sastavljanje jednostavnih rečenica na temelju zadanoga niza riječi. Uočavanje gramatičkih struktura u kraćem tematskom tekstu. Čitanje teksta iz priručnika o poznatoj temi: teme iz svakodnevnog života u Poljskoj i iz poljske kulture. Razumijevanje pročitanoga, prepričavanje, odgovaranje na pitanja (usmeno, pismeno), dopunjavanje rečenice. Pravilna uporaba gramatičkih struktura, naglaska i pravopisne norme u okviru jednostavne rečenice i rečenica parataktičkog tipa. Slušanje govorenoga teksta, govoreni tekst u dijalozima. Pisanje kraćega teksta o poznatoj temi.
vježbe
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
suradničko učenje, analiza audio0materijala, radionica | slušanje izlaganja, ponavljanje, aktivno sudjelovanje | ispravno izgovarati poljske glasove | aktivnost studenata u nastavi |
suradničko učenje, radionica | aktivno sudjelovanje | analizirati jednostavne tekstove na poljskom jeziku | aktivnost studenata u nastavi |
suradničko učenje, radionica, analiza vizualnih materijala | aktivno sudjelovanje, ponavljanje | pravilno upotrijebiti osnovne gramatičke strukture | aktivnost studenata u nastavi, pismeni test |
suradničko učenje, radionica, analiza audio i video materijala | aktivno sudjelovanje, dijaloška situacija, simulacija | izraziti mišljenje na određenu temu | aktivnost studenata u nastavi |
suradničko učenje, radionica, analiza vizualnih materijala | aktivno sudjelovanje, dijaloška situacija | odgovoriti na jednostavna pitanja (usmeno i pismeno) | aktivnost studenata u nastavi, pismeni test |
Aktivnost u nastavi, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Usmeni ispit
pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,25 | 10% |
Pismeni ispit | 0,5 | 50% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Usmeni ispit | 0,5 | 40% |
Studenti dobivaju ocjenu na temelju 3 pismenih testa tijekom nastave ili pismenog ispita na kraju semestra. Studenti koji ne polože jedan od testova izlaze na pismeni ispit u redovnim ispitnim rokovima.
Studenti su obvezni pohađati 70% svih održanih nastavnih sati. Studentima se vrednuju i ocjenjuju svi navedeni elementi praćenja njihova rada prema razrađenom načinu vrednovanja i ocjenjivanja za svaki element, a s kojima su studenti upoznati i koji su im javno dostupni.
Student ima pravo pristupiti usmenom ispitu ako nije zadovoljan s konačnom ocjenom.
I. Stempek, A. Stelmach, Polski krok po kroku 1, Glossa, Kraków 2012.
I. Stempek, M. Grudzień, Polski krok po kroku 1 (zeszyt ćwiczeń), Glossa, Kraków 2013.
A. Stelmach, Czytaj krok po kroku 1-4, Glossa, Kraków 2021.
J. Krztoń, Testuj swój polski: Słownictwo 1, Prolog 2015.
Evaluacijski listići