Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
ENGLESKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 2.g., 3.g. |
ljetni |
izborni |
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 1.g., 2.g., 3.g. |
ljetni |
izborni |
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 3.g. |
ljetni |
izborni |
ENGLESKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
ljetni |
izborni |
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 2.g. |
ljetni |
izborni |
ENGLESKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - prevoditeljski smjer) | 1.g. |
ljetni |
izborni |
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (jednopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Stanisz Hanžek, Małgorzata Sabina | 0 |
30 |
0 |
Ovladati temeljnim vještinama govorenje, čitanja, pisanja i slušanja poljskog jezika. Upoznati studente s poljskom kulturom, književnošću i društvenim životom.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Sklapanje složenih rečenica hipotaktičkog tipa. Sastavljanje rečenica na temelju zadanoga niza riječi. Čitanje teksta iz priručnika o poznatoj temi: teme iz poljske kulture, književnosti, društvenog života, čitanje odlomaka beletristike, članaka iz novina. Razumijevanje pročitanoga, prepričavanje, odgovaranje na pitanja (usmeno, pismeno), preoblikovanje rečenica. Pravilna uporaba gramatičkih struktura, reda riječi, rečeničnog naglaska, vježbanje pravopisne norme. Slušanje duljega govorenog teksta, govoreni tekst u dijalozima. Pisanje duljeg teksta o poznatoj temi.
vježbe
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
suradničko učenje, radionica | aktivno sudjelovanje | analizirati jednostavne tekstove na poljskom jeziku | aktivnost studenata u nastavi |
suradničko učenje, radionica, analiza vizualnih materijala | aktivno sudjelovanje, ponavljanje | pravilno upotrijebiti osnovne gramatičke strukture | aktivnost studenata u nastavi, pismeni test |
suradničko učenje, radionica, analiza audio i video materijala | aktivno sudjelovanje, dijaloška situacija, simulacija | izraziti mišljenje na određenu temu | aktivnost studenata u nastavi, pismeni test |
suradničko učenje, radionica, analiza audio i video materijala | aktivno sudjelovanje, dijaloška situacija, simulacija | reagirati u svakodnevnim komunikacijskim situacijama | aktivnost studenata u nastavi, pismeni test |
Aktivnost u nastavi, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Usmeni ispit
pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,25 | 10% |
Pismeni ispit | 0,5 | 50% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Usmeni ispit | 0,5 | 40% |
Studenti dobivaju ocjenu na temelju 3 pismenih testa tijekom nastave ili pismenog ispita na kraju semestra. Studenti koji ne polože jedan od testova izlaze na pismeni ispit u redovnim ispitnim rokovima.
Studenti su obvezni pohađati 70% svih održanih nastavnih sati. Studentima se vrednuju i ocjenjuju svi navedeni elementi praćenja njihova rada prema razrađenom načinu vrednovanja i ocjenjivanja za svaki element, a s kojima su studenti upoznati i koji su im javno dostupni.
Student ima pravo pristupiti usmenom ispitu ako nije zadovoljan s konačnom ocjenom.
I. Stempek, A. Stelmach, Polski krok po kroku 1, Glossa, Kraków 2012.
I. Stempek, M. Grudzień, Polski krok po kroku 1 (zeszyt ćwiczeń), Glossa, Kraków 2013.
A. Stelmach, Czytaj krok po kroku 1-4, Glossa, Kraków 2021
J. Krztoń, Testuj swój polski: Słownictwo 1, Prolog 2015.
Evaluacijski listići