Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (jednopredmetni studij - nastavnički smjer) | 2.g. |
zimski |
izborni |
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 2.g. |
zimski |
izborni |
SOCIOLOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 3.g. |
zimski |
izborni |
PSIHOLOGIJA - DIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Benčina, Ksenija | 0 |
30 |
15 |
Cilj je kolegija osposobiti studente za samostalnu izradu nacrta izlaganja i usmeno izlaganje odgovarajuće akademske teme na engleskom jeziku. Kolegij je usmjeren na razvijanje govorne vještine i stjecanje i uvježbavanje strategija potrebnih za učinkovito izlaganje na engleskom jeziku u profesionalnom okruženju.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija studenti će moći:
Kolegij polazi od osnova pripreme učinkovitog izlaganja (struktura, organizacija informacija, grafički prikazi, intonacija, govor tijela itd.), a temelji se na usvajanju i uvježbavanju vokabulara i jezičnih struktura na engleskom jeziku koje su uobičajene u akademskim izlaganjima. Neki od osnovnih sadržaja su: načini prezentiranja informacija, pojašnjavanja, ograđivanja i naglašavanja, formalni izrazi, diskursne oznake, postavljanje i odgovaranje na pitanja. Prezentacijske vještine uvježbavaju se na različite načine od spontanog usmenog izražavanja do formalnog akademskog diskursa te se razvijaju analitičke vještine i kritičko mišljenje sudjelovanjem u međusobnoj procjeni izlaganja.
seminari i radionice, vježbe, obrazovanje na daljinu, multimedija i mreža, samostalni zadatci
2. 1. Nastavna aktivnost | 2. 2. Aktivnost studenta | 2. 3. Ishod učenja | 2. 4 Metoda procjene |
vježbe rad na tekstu seminari |
analiza primjera zaključivanje vježbanje primjena naučenog |
koristiti se naprednim vokabularom i jezičnim strukturama specifičnima za izlaganja u akademskom i profesionalnom okruženju | aktivno sudjelovanje u nastavi zadaci izlaganje kolokvij/ pismeni ispit |
vježbe rad na tekstu grupna rasprava |
opažanje zaključivanje vježbanje primjena naučenog |
primijeniti učinkovite metode za pripremu i izvedbu jasnog i strukturiranog izlaganja | aktivno sudjelovanje u nastavi zadaci izlaganje |
vježbe grupna rasprava samostalni zadaci |
vježbanje primjena naučenog aktivno sudjelovanje |
relativno tečno, točno i sigurno izlagati na engleskom jeziku u formalnom kontekstu | aktivno sudjelovanje u nastavi izlaganje |
vježbe grupna rasprava |
vježbanje primjena naučenog aktivno sudjelovanje |
dati konstruktivan osvrt i kritički analizirati izlaganja ostalih studenata | aktivno sudjelovanje u nastavi |
Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Referat
pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0 | 0% |
Kontinuirana provjera znanja | 0 | 0% |
Pismeni ispit | 0 | 0% |
Pohađanje nastave | 0 | 0% |
Referat | 0 | 0% |
Studenti su obvezni pohađati 70% svih održanih nastavnih sati. Studentima se vrednuju i ocjenjuju svi navedeni elementi praćenja njihova rada prema razrađenom načinu vrednovanja i ocjenjivanja za svaki element, a s kojima su studenti upoznati i koji su im javno dostupni.
Studenti dobivaju ocjenu na temelju usmene prezentacije, 2 kolokvija tijekom nastave ili pismenog ispita na kraju semestra.
Usmena prezentacija 30%, kolokvij 1 - 35 %, kolokvij 2 - 35% (ili pisani ispit 70%).
Skala ocjenjivanja: 60% - 69% = dovoljan (2), 70% - 79% = dobar (3), 80% - 89% = vrlo dobar (4), 90% - 100% = izvrstan (5).
Usmena prezentacija 30%, kolokvij 1 - 35 %, kolokvij 2 - 35% (ili pisani ispit 70%).
Skala ocjenjivanja: 60% - 69% = dovoljan (2), 70% - 79% = dobar (3), 80% - 89% = vrlo dobar (4), 90% - 100% = izvrstan (5).
Pohađanje nastave, kontinuirana provjera znanja, referat, pismeni ispit.
Powell, M. (2011). Presenting in English: How to give successful presentations. Boston: Heinle ELT. (pdf)
Jedinstvena sveučilišna studentska anketa.