Prezentacijske vještine na engleskom jeziku

 

Naziv kolegija:
Prezentacijske vještine na engleskom jeziku
Šifra ISVU:
274314
Šifra MOZVAG:
ECTS:
3
Jezik izvođenja:
engleski
Preduvjeti upisa:
Odsjek:
ODSJEK ZA HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST
ODSJEK ZA SOCIOLOGIJU
ODSJEK ZA PSIHOLOGIJU

Nastavnik
Nositelj
P
V
S
Benčina, Ksenija
0
30
15

 

Ciljevi i zadaci:

Cilj je kolegija osposobiti studente za samostalnu izradu nacrta izlaganja i usmeno izlaganje odgovarajuće akademske teme na engleskom jeziku. Kolegij je usmjeren na razvijanje govorne vještine i stjecanje i uvježbavanje strategija potrebnih za učinkovito izlaganje na engleskom jeziku u profesionalnom okruženju.

Ishodi učenja:

Po završetku nastave iz navedenog kolegija studenti će moći:

  • koristiti se naprednim vokabularom i jezičnim strukturama specifičnima za izlaganja u akademskom i profesionalnom okruženju
  • primijeniti učinkovite metode za pripremu i izvedbu jasnog i strukturiranog izlaganja
  • relativno tečno, točno i sigurno izlagati na engleskom jeziku u formalnom kontekstu
  • dati konstruktivan osvrt i kritički analizirati izlaganja ostalih studenata.

Sadržaj predmeta:

Kolegij polazi od osnova pripreme učinkovitog izlaganja (struktura, organizacija informacija, grafički prikazi, intonacija, govor tijela itd.), a temelji se na usvajanju i uvježbavanju vokabulara i jezičnih struktura na engleskom jeziku koje su uobičajene u akademskim izlaganjima. Neki od osnovnih sadržaja su: načini prezentiranja informacija, pojašnjavanja, ograđivanja i naglašavanja, formalni izrazi, diskursne oznake, postavljanje i odgovaranje na pitanja. Prezentacijske vještine uvježbavaju se na različite načine od spontanog usmenog izražavanja do formalnog akademskog diskursa te se razvijaju analitičke vještine i kritičko mišljenje sudjelovanjem u međusobnoj procjeni izlaganja.

Vrste izvođenja nastave:

seminari i radionice, vježbe, obrazovanje na daljinu, multimedija i mreža, samostalni zadatci

Povezivanje ishoda učenja, nastavnih metoda i procjena ishoda učenja:

2. 1. Nastavna aktivnost 2. 2. Aktivnost studenta 2. 3. Ishod učenja 2. 4 Metoda procjene
vježbe
rad na tekstu
seminari
analiza primjera zaključivanje
vježbanje
primjena naučenog
koristiti se naprednim vokabularom i jezičnim strukturama specifičnima za izlaganja u akademskom i profesionalnom okruženju aktivno sudjelovanje u nastavi
zadaci
izlaganje
kolokvij/
pismeni ispit
vježbe
rad na tekstu
grupna rasprava
opažanje
zaključivanje
vježbanje
primjena naučenog
primijeniti učinkovite metode za pripremu i izvedbu jasnog i strukturiranog izlaganja aktivno sudjelovanje u nastavi
zadaci
izlaganje
 
vježbe
grupna rasprava
samostalni zadaci
vježbanje
primjena naučenog
aktivno sudjelovanje
relativno tečno, točno i sigurno izlagati na engleskom jeziku u formalnom kontekstu aktivno sudjelovanje u nastavi
izlaganje
 
vježbe
grupna rasprava
vježbanje
primjena naučenog
aktivno sudjelovanje
dati konstruktivan osvrt i kritički analizirati izlaganja ostalih studenata aktivno sudjelovanje u nastavi
 

 

 

Obveze i praćenje rada studenta:

Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Referat

Način vrednovanja i ocjenjivanja:

pismeno

Elementi praćenja i provjeravanja:

Element
Opterećenje u ECTS
Udio u ocjeni
Aktivnost u nastavi 0 0%
Kontinuirana provjera znanja 0 0%
Pismeni ispit 0 0%
Pohađanje nastave 0 0%
Referat 0 0%

 

Način oblikovanja konačne ocjene:

Studenti su obvezni pohađati 70% svih održanih nastavnih sati. Studentima se vrednuju i ocjenjuju svi navedeni elementi praćenja njihova rada prema razrađenom načinu vrednovanja i ocjenjivanja za svaki element, a s kojima su studenti upoznati i koji su im javno dostupni.

Studenti dobivaju ocjenu na temelju usmene prezentacije, 2 kolokvija tijekom nastave ili pismenog ispita na kraju semestra.

Usmena prezentacija 30%, kolokvij 1 - 35 %, kolokvij 2  - 35% (ili pisani ispit 70%).

Skala ocjenjivanja: 60% - 69%  = dovoljan (2), 70% - 79%  = dobar (3), 80% - 89%   = vrlo dobar (4), 90% - 100% = izvrstan (5).

Primjer izračunavanja ocjene:

Usmena prezentacija 30%, kolokvij 1 - 35 %, kolokvij 2  - 35% (ili pisani ispit 70%).

Skala ocjenjivanja: 60% - 69%  = dovoljan (2), 70% - 79%  = dobar (3), 80% - 89%   = vrlo dobar (4), 90% - 100% = izvrstan (5).

Ostale informacije relevantne za praćenje i vrednovanje studenta:

Pohađanje nastave, kontinuirana provjera znanja, referat, pismeni ispit.

 

 

Obavezna literatura:

Powell, M. (2011). Presenting in English: How to give successful presentations. Boston: Heinle ELT. (pdf)

Dopunska literatura:

  • McCharty, M., O'Dell F. (2016). Academic Vocabulary in Use. Cambridge: CUP.
  • Oxford Learner's Dictionary of Academic English. (2014), Oxford: OUP.
  • Smakman, D. (2024). Presenting in English. New York: Routledge.
  • Wallwork, A., Southern, A. (2020). 100 Tips to Avoid Mistakes in Academic Writing and Presenting. Pisa: Springer.

 

Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju razvoj znanja, vještina i kompetencija:

Jedinstvena sveučilišna studentska anketa.

Ostale informacije: