Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 2.g., 3.g. |
zimski |
izborni |
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 2.g., 3.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Babić, Snježana | 15 |
15 |
0 |
Cilj kolegija sastoji se u upoznavanju studenata s pravilima njemačkog pravopisa u svim njegovim segmentima s osvrtom na razlike između staroga, koji se još uvijek tolerira u neslužbenoj upotrebi, i novog, koji se od 2005. smatra obvezatnim u javnoj upotrebi njemačkog jezika.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Teorijski dio zasnovan je na objašnjavanju pravila novog njemačkog pravopisa, a obuhvaća: odnos glasova i slova u njemačkim riječima i posuđenicama, pisanje riječi velikim i malim početnim slovom, rastavljeno i sastavljeno pisanje riječi, pisanje riječi s crtom, podjelu riječi na slogove i interpunkciju.
Praktični dio nastave ostvaruje se brojnim vježbama.
predavanja, vježbe
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje | slušanje izlaganja, samostalna uporaba literature | prepoznati pravila njemačkog pravopisa | pismeni i usmeni ispit |
vježbe | aktivno sudjelovanje, rasprava | primijeniti pravila njemačkog pravopisa prilikom pisanja različitih tekstova | pismeni ispit, aktivnost studenata u nastavi |
predavanje, vježbe | slušanje izlaganja, samostalna uporaba literature, aktivno sudjelovanje, rasprava | objasniti pravila njemačkog pravopisa | pismeni i usmeni ispit, aktivnost studenata u nastavi |
predavanje, vježbe | slušanje izlaganja, samostalna uporaba literature, aktivno sudjelovanje, rasprava | povezati određena pravila njemačkog pravopisa s izgovorom njemačkog jezika | pismeni i usmeni ispit, aktivnost studenata u nastavi |
predavanje, vježbe | analiza pravopisnih pravila | student će moći identificirati i shodno tome kritizirati nedosljedna pravila njemačkog pravopisa | aktivnost studenta na nastavi |
Kolokvij, Pismeni ispit, Usmeni ispit
pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kolokvij | 0 | 0% |
Pismeni ispit | 1,575 | 70% |
Usmeni ispit | 0,675 | 30% |
Konačna ocjena formira se iz ocjena pismenog i usmenog ispita, pri čemu student na pismenom ispitu mora ostvariti 69% kako bi smio pristupiti usmenom ispitu. Pismeni ispit čini 70% ocjene, dok usmeni ispit čini 30% ocjene.
Ocjene se formiraju prema sljedećoj skali: 69-76% - ocjena dovoljan (2)
77-84% - ocjena dobar (3)
85-92% - ocjena vrlo dobar (4)
93-100% - ocjena izvrstan (5)
Pismeni ispit 84% + usmeni ispit 76 % = 84x0,7 + 76x0,3 = 58,8 + 22,8 = 81,6% = ocjena dobar (3)
Student ostvaruje pravo na potpis ako je bio nazočan na najmanje 70% nastavnih sati.
1. DUDEN. – Die deutsche Rechtschreibung. Mannheim/Leipzig/Wien/Zurich 1996
2. Schiemann, Endrik – Martina Bölck „Hören – sprechen – richtig schreiben“. Stuttgart: Schmetterling Verlag, 2008.