Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PEDAGOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 3.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Jukić, Renata | 30 |
0 |
0 |
|
Glavaš, Amanda | 0 |
0 |
15 |
Steći uvid u teorijsko-metodološke pristupe izradi, razvoju i istraživanju kurikuluma; poučiti studente samostalnom istraživanju, analizi i kritičkom promišljanju kurikuluma te implementiranju kurikuluma u odgojno-obrazovnoj ustanovi.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Pojmovno određenje kurikuluma. Vodeći teorijsko-metodološki pristupi razvoju kurikuluma (konceptualna određenja, kurikulumske koncepcije, načini legitimiranja i tipovi kurikuluma). Socijalno-političko, ekonomsko, kulturno i pravno utemeljenje i legitimiranje kurikuluma. Permanentno inoviranje odnosno razvijanje kurikuluma kao odgovor na nove tendencije u svijetu rada i kulturi (komparativna analiza na globalnoj odnosno nacionalnoj razini).
Metodologija planiranja i oblikovanja kurikuluma ( teorija ciljeva , modeli formuliranja, modeli legitimiranja ciljeva učenja, kriteriji izbora sadržaja i metodologija didaktičkog oblikovanja sadržaja, planiranje provedbe, kriteriji i načini evaluacije odgojno-obrazovnih učinaka).
predavanja, seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje, razgovor, rasprava | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | interpretirati temeljne pojmove kurikuluma, različita kurikulumska polazišta i teorije te metodološke pristupe izradi kurikuluma | aktivnost studenta na nastavi, pismeni i usmeni ispit |
analiza video materijala, grupna rasprava, esej | sustavno opažanje, rasprava, oblikovanje eseja | analizirati kurikulumska pitanja | aktivnost studenta na nastavi, esej |
suradničko učenje, samostalno0istraživački zadatak | analiza literature, analiza primjera, rješavanje problema, suradnja, primjena naučenoga | implementirati kurikulum u odgojno-obrazovnoj ustanovi | aktivnost studenta na nastavi |
analiza sadržaja, grupna rasprava | sustavno opažanje i zaklučivanje, rasprava, primjena naučenoga | analizirati nastavni plan i program uvažavajući kurikulumski pristup nastavi | aktivnost studenta na nastavi, pismeni i usmeni ispit |
samostalni praktični rad | analiza literature, analiza primjera, rješavanje problema, suradnja, primjena naučenoga | na temelju stečenog uvida u teorijsko-metodološke pristupe izraditi školski kurikulum | pisano izvješće |
seminarsko izlaganje | analiza literature, pismeno izražavanje, usmeno izlaganje | provesti jednostavnije istraživačke zadatke iz područja istraživanja kurikuluma | seminarski rad, pismeni i usmeni ispit |
seminarsko izlaganje, diskusija | suradnja, aktivno sudjelovanje, odgovorno izvršavanje obveza, samostalna uporaba literature | iskazati samostalnost, kolegijalnost i odgovornost prema sadržaju kolegija i obvezama | seminarski rad, aktivnost u nastavi |
Esej, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad
pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Esej | 0,5 | 25% |
Pismeni ispit | 1 | 50% |
Pohađanje nastave | 1,5 | 0% |
Seminarski rad | 1 | 25% |
Iz svih elemenata praćenja i ocjenjivanja student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene.
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir samostalni zadatak (esej na zadanu temu), seminarski rad i pismeni/usmeni ispit: 25% konačne ocjene čini ocjena eseja, 25% ocjene je kvaliteta seminarskog rada, a 50% konačne ocjene čini ocjena iz pismenog/usmenog ispita.
Primjer oblikovanja konačne ocjene
Student je ostvario ocjenu 4 iz eseja, 4 iz seminarskog rada i 3 iz pismenog/usmenog ispita. Konačna ocjena izračunava se prema formuli: (esej x 0,25) + (sem. x 0,25) + (isp. x 0,5).
U ovom primjeru taj bi izračun izgledao ovako:
(4 x 0,25) + (4 x 0,25) + (3 x 0,5) = 1 + 1 + 1,5 = 3,5 = 4.
Konačna ocjena u ovome bi slučaju bila vrlo dobar (4).
Studenti su obvezni pohađati 70% održanih nastavnih sati i obavljati aktivnosti zadane na nastavi te napisati i izložiti seminarski rad barem za ocjenu dovoljan (2).
Usmeni razgovori sa studentima. Provođenje ankete o kvaliteti