Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Gittel, Ina | 0 |
0 |
30 |
Kolegij daje najznačajnije informacije o politici, gospodarstvu, društvu, kulturi i povijesti Njemačke. Studenti će biti izloženi različitim izvornim tekstovima i medijima kako bi se razvio kritički stav prema referentnim kulturama Njemačke.
Nakon uspješno završenog predmeta studenti će moći:
Na kolegiju će se studenti upoznati s osnovnim teorijama kulturnih znanosti. Na temelju odabranih tekstova i drugih izvora informacija o Njemačkoj studenti će biti suočeni s učestalim motivima, stereotipima i multipolarnim kulturnim perspektivama. Bit će obrađene najvažnije informacije iz područja politike, gospodarstva, društva, kulture i povijesti Njemačke pri čemu će studenti zauzeti kritički stav prema obrađenim temama. U tekstovima obrađene vrijednosti i stavovi smjestit će se u širi društveni okvir s ciljem preispitivanja postojećih misaonih i značenjskih konstrukcija. Na temelju različitih problemskih zadataka studenti će razviti vlastite misaone strukture. Stečena društveno-kulturna znanja primijenit će se u simuliranju realnih situacija.
seminari i radionice
2. 1. Nastavna aktivnost | 2. 2. Aktivnost studenta | 2. 3. Ishod učenja | 2. 4. Metoda procjene |
zadatci koji potiču na produkciju | čitanje, pisanje, istraživanje na zadanu temu | primijeniti društveno-kulturalno orijentacijsko znanje | referat |
zadatci koji potiču na produktivnost | tekstove kreativno obraditi, nastaviti i sl. | procijeniti postojeće misaone i značenjske konstrukcije u njemačkim kontekstima | aktivnost na nastavi |
zadatci koji potiču na produktivnost | tekstove kreativno obraditi, nastaviti i sl. | preispitati vlastite i nove obrasce tumačenja i diskursne pozicije | aktivnost na nastavi |
zadatci koji potiču na aktivnost | razumjeti kulturnu situaciju, reflektirati vlastitu ulogu | procijeniti postojeće misaone i značenjske konstrukcije u kontekstima njemačkoga govornog područja | aktivnost na nastavi, usmeni ispit |
rasprava | čitanje novinskih članaka, priprema i držanje usmenog izlaganja, slanje kratkih poruka | smjestiti informacije o politici, društvu, kulturi i povijesti Njemačke u aktualni globalni kontekst | referat, usmeni ispit |
rasprava | čitanje novinskih članaka, priprema i držanje usmenog izlaganja, slanje kratkih poruka | primijeniti društveno-kulturalno orijentacijsko znanje | referat, usmeni ispit |
usmeno izlaganje | sudjelovanje u raspravi, zauzimanje stava o određenoj temi | smjestiti informacije o politici, društvu, kulturi i povijesti Njemačke u aktualni globalni kontekst | aktivnost na nastavi |
usmeno izlaganje | sudjelovanje u raspravi, zauzimanje stava o određenoj temi | u zadanim situacijama primijeniti socijalne vještine | aktivnost na nastavi |
esej | priprema kritičke analize medijskog prikaza određene teme | kritički i obrazloženo svrstati vrijednosti, stavove i razmišljanja o referentnim njemačkim kulturama prilikom suočavanja s tekstovima i medijima | esej |
Aktivnost u nastavi, Esej, Pohađanje nastave, Referat, Usmeni ispit
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,5 | 0% |
Esej | 0,75 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Referat | 0,75 | 0% |
Usmeni ispit | 0,25 | 0% |
Aktivnost na nastavi 20 %, esej 30 %, referat 20 %, usmeni ispit 30 %.
Ako je student iz aktivnosti na satu ostvario ocjenu dobar (3), iz eseja vrlo dobar (4), iz referata vrlo dobar (4) i iz usmenog ispita dobar (3) konačna ocjena izračunava se prema formuli (3 x 0,2) + (4 x 0,3) + (4 x 0,4) + (3 x 0,3) = 0,6 + 1,2 + 1,6 + 0,9 = 4,3.
Ako je student iz aktivnosti na satu ostvario ocjenu dobar (3), iz eseja vrlo dobar (4), iz referata vrlo dobar (4) i iz usmenog ispita dobar (3) konačna ocjena izračunava se prema formuli (3 x 0,2) + (4 x 0,3) + (4 x 0,4) + (3 x 0,3) = 0,6 + 1,2 + 1,6 + 0,9 = 4,3.
Obveze studenata
Obvezno pohađanje nastave, min. 70 %. Redovito i aktivno sudjelovanje na nastavi. Redovito i pravovremeno izvršavanje pisanih i usmenih zadataka.
Materijali uručeni na nastavi.
Claus Altmayer (Hrsg.), Mitreden. Diskursive Landeskunde für Deutsch als Fremd- und Zweitsprache, Stuttgart, 2016.
Axel Schildt, Detlef Siegfried, Deutsche Kulturgeschichte. Die Bundesrepublik von 1945 bis zur Gegenwart, München, 2009.
Étienne François, Hagen Schulze (Hrsg.), Deutsche Erinnerungsorte I – III, München, 2001.
Individualne povratne informacije na konzultacijama, sveučilišna studentska anketa.