Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
SOCIOLOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 3.g. |
ljetni |
izborni |
PSIHOLOGIJA - DIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 1.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Benčina, Ksenija | 15 |
15 |
15 |
Cilj je kolegija osposobiti studente za samostalnu primjenu različitih alata umjetne inteligencije (veliki jezični modeli, Large language models –LLMs)) u svrhu razvoja i poboljšanja vještina u akademskom engleskom. Kolegij pruža uvid u mogućnosti upotrebe umjetne inteligencije u učenju engleskog jezika kroz praktične aktivnosti.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija studenti će moći:
Kolegij se bavi istraživanjem alata umjetne inteligencije, posebice potencijala velikih jezičnih modela (Chat GPT, Google Gemini, Claude itd.) kao pomoći pri učenju i usavršavanju akademskog engleskog jezika. Kroz praktične aktivnosti stiče se uvid u alate za učenje engleskog jezika utemeljene na umjetnoj inteligenciji (personalizirane platforme za učenje, chatbotovi, prepoznavanje glasa, izrada prezentacija itd.). Objašnjava se i uvježbava izrada učinkovitih uputa (prompts) kako bi se generirali prilagođeni sadržaji za autonomno uvježbavanje vokabulara i gramatike uz pomoć umjetne inteligencije. Analizira se i kritički propituje pouzdanost i primjenjivost generiranog sadržaja te etičnost upotrebe umjetne inteligencije u obrazovanju.
predavanja, seminari i radionice, vježbe, obrazovanje na daljinu, multimedija i mreža, samostalni zadatci
2. 1. Nastavna aktivnost | 2. 2. Aktivnost studenta | 2. 3. Ishod učenja | 2. 4 Metoda procjene |
vježbe predavanje rad na tekstu grupna rasprava |
analiza primjera zaključivanje vježbanje primjena naučenog |
objasniti dobrobiti i izazove upotrebe velikih jezičnih modela (LLMs) | aktivno sudjelovanje u nastavi zadaci izlaganje |
vježbe rad na tekstu grupna rasprava |
opažanje analiza primjera zaključivanje vježbanje primjena naučenog |
primijeniti odgovarajuće alate umjetne inteligencije kao pomoć pri učenju engleskog jezika | aktivno sudjelovanje u nastavi zadaci praktični rad izlaganje |
vježbe rad na tekstu grupna rasprava |
vježbanje primjena naučenog aktivno sudjelovanje |
izraditi učinkovite i odgovarajuće upute (prompts) | aktivno sudjelovanje u nastavi zadaci praktični rad izlaganje |
vježbe grupna rasprava |
vježbanje primjena naučenog aktivno sudjelovanje |
samostalno se koristiti odabranim alatima umjetne inteligenciju u svrhu proširivanja i uvježbavanja vokabulara i gramatike te razvijanja vještine govorenja | aktivno sudjelovanje u nastavi zadaci praktični rad izlaganje |
vježbe seminari rad na tekstu grupna rasprava |
vježbanje primjena naučenog aktivno sudjelovanje |
kritički procijeniti sadržaje koje generiraju veliki jezični modeli | aktivno sudjelovanje u nastavi zadaci izlaganje |
Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Pohađanje nastave, Praktični rad, Referat
pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0 | 0% |
Kontinuirana provjera znanja | 0 | 0% |
Pohađanje nastave | 0 | 0% |
Praktični rad | 0 | 0% |
Referat | 0 | 0% |
Studenti su obvezni pohađati 70% svih održanih nastavnih sati. Studentima se vrednuju i ocjenjuju svi navedeni elementi praćenja njihova rada prema razrađenom načinu vrednovanja i ocjenjivanja za svaki element, a s kojima su studenti upoznati i koji su im javno dostupni.
Studenti dobivaju ocjenu na temelju usmene prezentacije, aktivnosti u nastavi i praktičnog rada.
Aktivnosti u nastavi 10%, usmena prezentacija 45%, praktični rad 45%.
Skala ocjenjivanja: 60% - 69% = dovoljan (2), 70% - 79% = dobar (3), 80% - 89% = vrlo dobar (4), 90% - 100% = izvrstan (5).
Aktivnosti u nastavi 10%, usmena prezentacija 45%, praktični rad 45%.
Skala ocjenjivanja: 60% - 69% = dovoljan (2), 70% - 79% = dobar (3), 80% - 89% = vrlo dobar (4), 90% - 100% = izvrstan (5).
Pohađanje nastave, kontinuirana provjera znanja, referat, praktični rad
Fitzpatrick, D., Fox, A., Weinstein B., (2023). The AI Classroom: The Ultimate Guide to Artificial Intelligence in Education. TeacherGoals Publishing: Beech Grove. (pdf)
Jedinstvena sveučilišna studentska anketa