Talijanski jezik 2

 

Naziv kolegija:
Talijanski jezik 2
Šifra ISVU:
274340
Šifra MOZVAG:
ECTS:
2
Jezik izvođenja:
hrvatski
Preduvjeti upisa:
Odsjek:
ODSJEK ZA POVIJEST
ODSJEK ZA HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST
ODSJEK ZA ENGLESKI JEZIK I KNJIŽEVNOST

Nastavnik
Nositelj
P
V
S
Oklopčić, Biljana
0
0
0
Vastl, Erika
0
30
0

 

Ciljevi i zadaci:

Ovladati temeljnim kompetencijama govorenja, čitanja, pisanja i slušanja talijanskog jezika. Upoznati studente s talijanskom kulturom, književnošću i društvenim životom.

Ishodi učenja:

Po završetku nastave iz navedenog kolegija studenti će moći:

  • ostvariti elementarnuusmenu i pismenu produkciju i komunikaciju u kontekstu na razini A1.2 prema ZEROJ-u
  • razumijeti smisao jednostavnijih tekstova razine A1.2
  • koristiti osnovne rečenice svakodnevne tematike
  • analizirati jednostavne tekstove na talijanskom jeziku
  • ispravno koristiti temeljne gramatičke strukture
  • pisati kratke i jednostavne tekstove
  • izražavati se u jednostavnoj komunikaciji na talijanskom jeziku ukoliko sugovornik govori polako i razgovijetno
  • reagirati u svakodnevnim komunikacijskim situacijama.

Sadržaj predmeta:

Studenti ovladavaju jezičnim strukturama i vokabularom potrebnim za svakodnevnu komunikaciju na talijanskom jeziku na A1 razini prema Zajedničkom europskom referentnom okviru za jezike. Kolegij je usmjeren na razvoj svih četiri kompetencija na talijanskom kao stranom jeziku s naglaskom na interkulturalnu komunikacijsku kompetenciju. Sastavljaju zavisnosložene rečenice. Sastavljanje rečenica na temelju zadanoga niza riječi. Čitanje teksta iz priručnika  o poznatoj temi: teme iz talijanske kulture, književnosti, društvenog života, čitanje odlomaka beletristike, članaka iz novina. Razumijevanje pročitanoga, prepričavanje, odgovaranje na pitanja (usmeno, pismeno), preoblikovanje rečenica. Pravilna uporaba gramatičkih struktura, reda riječi, rečeničnog naglaska, vježbanje pravopisne norme. Slušanje duljega govorenog teksta, govoreni tekst u dijalozima. Pisanje duljeg teksta o poznatoj temi.

  • Introduzione al corso e il ripasso. I momenti della giornata e i giorni della setimana (1 sat).
  • Le azioni quotidiane - il lessico. Le proprie abitudini. Accordo e disaccordo. Dire e chiedere l’ora. Informare su orari e frequenza. Parlare di sequenze di azioni (3 sata).
  • Attività e sport. L’indicativo presente dei verbi in -ire, andare, uscire ed alcuni verbi irregolari. I verbi riflessivi. Le abitudini degli italiani (3 sata).
  • Alucni proverbi italiani sulle parti del giorno. Il lessico della moda. La moda italiana. I colori (2 sata).
  • I negozi d’abbigliamento e accessori. I verbi modali. Le stagioni e i mesi dell’anno. Gli aggettivi e i pronomi dimostrativi (3 sata).
  • Il Made in Italy. Pasqua in Italia. (2 sata).
  • I pronomi diretti (2 sata). Le feste in Italia.
  • Il lessico della vita. Il passato prossimo. La formazione del participio passato. I participi passati irregolari (3 sata).
  • Le abilità e competenze. I marcatori temporali (3 sata).
  • Hobby e attività. Il volontariato in Italia (2 sata).
  • Il lessico degli alimenti. Gli articoli partitivi (2 sata).
  • Fare la spesa.. L’imperativo diretto. Il ne partitivo. Misure e quantità (2 sata).
  • La gastronomia e la cucicna italiana. Prodotti e piati tipici. (2 sata).

 

Vrste izvođenja nastave:

vježbe, obrazovanje na daljinu, samostalni zadatci

Povezivanje ishoda učenja, nastavnih metoda i procjena ishoda učenja:

2. 1. Nastavna aktivnost 2. 2. Aktivnost studenta 2. 3. Ishod učenja 2. 4 Metoda procjene
vježbe
samostalni zadaci
aktivno sudjelovanje ostvariti jednostavno usmeno i pismeno izražavanje i komunikaciju u kontekstu na razini A1.2 prema ZEROJ-u aktivnost studenata u nastavi, usmeni ispit
vježbe
samostalni zadaci
aktivno sudjelovanje, ponavljanje protumačiti smisao jednostavnijih tekstova razine A1.2 aktivnost studenata u nastavi, pismeni test
vježbe
samostalni zadaci
aktivno sudjelovanje, dijaloška situacija, simulacija analizirati jednostavne tekstove na talijanskom jeziku aktivnost studenata u nastavi, pismeni test
vježbe
samostalni zadaci
aktivno sudjelovanje, dijaloška situacija, simulacija pravilno upotrijebiti osnovne gramatičke strukture aktivnost studenata u nastavi, pismeni test, usmeni ispit
vježbe
samostalni zadaci
aktivno sudjelovanje, pisanje pisati kratke i jednostavne tekstove aktivnost studenata u nastavi, pismeni test
vježbe
samostalni zadaci
aktivno sudjelovanje, dijaloška situacija, simulacija reagirati u svakodnevnim komunikacijskim situacijama aktivnost studenata u nastavi, pismeni test, usmeni ispit

 

 

Obveze i praćenje rada studenta:

Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Usmeni ispit

Način vrednovanja i ocjenjivanja:

Elementi praćenja i provjeravanja:

Element
Opterećenje u ECTS
Udio u ocjeni
Aktivnost u nastavi 0 0%
Kontinuirana provjera znanja 0 0%
Pismeni ispit 0 0%
Pohađanje nastave 0 0%
Usmeni ispit 0 0%

 

Način oblikovanja konačne ocjene:

U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjene iz pismenog i usmenog ispita (50% konačne ocjene čini ocjena iz pismenog ispita, 40% iz usmenog ispita) te aktivnost na nastavi (10% konačne ocjene).

Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60%–69,9% = dovoljan (2), 70%–79,9% = dobar (3), 80%–89,9% = vrlo dobar (4), 90%–100% = izvrstan (5).

 

Primjer izračunavanja ocjene:

Ostale informacije relevantne za praćenje i vrednovanje studenta:

Studenti su obvezni pohađati 70% svih održanih nastavnih sati. Studentima se vrednuju i ocjenjuju svi navedeni elementi praćenja njihova rada prema razrađenom načinu vrednovanja i ocjenjivanja za svaki element, a s kojima su studenti upoznati i koji su im javno dostupni.

Student ima pravo pristupiti usmenom ispitu ako nije zadovoljan s konačnom ocjenom.

 

 

Obavezna literatura:

Birello M., Vilagrasa A.: Bravissimo 1, libro dello studente e esercizi, unità 5-8, Edizioni casa delle lingue.

Morel, M., Bologna-Tollemer, E.; Sarian, C.: Bravissimo 1, quaderno degli esercizi, unità 5-8, Edizioni casa delle lingue.

Dopunska literatura:

  • Marin, T: Nuovo Progetto italiano 1, libro dello studente (unità introduttiva- unità 3), Edilingua
  • Latino, A., Muscolino, M.: Una grammatica italiana per tutti 1, Edilingua.
  • Deanović, M., Jernej, J., Talijansko-hrvatski rječnik, Zagreb, Školska knjiga, 2002.

 

Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju razvoj znanja, vještina i kompetencija:

Po završetku nastave studenti ispunjavaju anonimne evaluacijske listiće. Jedinstvena sveučilišna studentska anketa.

Ostale informacije: