Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
SOCIOLOGIJA - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 2.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Vukelić, Krunoslav | 0 |
30 |
0 |
Predmet za svoj osnovni cilj ima osposobiti i praktično pripremiti studente za rad u školi i vježbati kako planirati, izvoditi i evaluirati nastavu sociologije i drugih predmeta koje profesori sociologije mogu izvoditi u gimnazijama i srednjim školama. Cilj je da studenti stečena znanja primjene i ovladaju osnovnim nastavnim metodama i oblicima koristeći pri tome suvremene medije i aktivno uključujući studente u rad.
Nakon položenog ispita iz kolegija Metodika nastave sociologije, student će biti u stanju:
seminari i radionice, vježbe, obrazovanje na daljinu, samostalni zadatci
2.1. Nastavna metoda | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4 Metoda procjene |
Vježba izvedbe nastave Evaluacija po određenim kriterijima i fokusima Izlaganje Heuristički razgovor Rasprava |
Usmena prezentacija Aktivno sudjelovanje u raspravi Izvedba nastave evaluacija i samoevaluacija |
U vlastitoj nastavi koristiti najširi raspon metoda i tehnika nastavnoga rada | Izvedba vježbe Pisani plan Aktivnost na nastavi |
Vježba izvedbe nastave Evaluacija po određenim kriterijima i fokusima Izlaganje Pisanje plana nastavne jedinice |
Slušanje Izlaganje |
Planirati, izvoditi i evaluirati svoje izvedbe nastavnog sata, radionice, roditeljskog sastanka itd. i izvedbe svojih kolega | Aktivnost na nastavi Izvedba vježbe Pisani plan |
Rasprava Analiza primjera Izvedba nastave |
Aktivno sudjelovanje u raspravi Uspoređivanje primjera i zaključivanje Izvođenje nastave |
Demonstrirati impuls za inovativno i kreativno razvijanje nastavnog procesa te svijest o vezi obrazovnog procesa i promjena u njemu sa širim društvenim kontekstom primjenom stečenog znanja u izvođenju nastave na srednjoškolskoj razini preko stručnih mentora s kojima fakultet surađuje | aktivnost na nastavi održana nastava pisani plan |
Heuristički razgovor Rasprava Analiza primjera |
aktivno sudjelovanje u raspravi uspoređivanje primjera i zaključivanje |
Tumačiti na pravilan način sve zakonske propise Republike Hrvatske koji su vezani za proces izvedbe nastave te posljedično svoja prava i obveze | aktivnost na nastavi rasprava |
Čitanje Izrada dokumentacije |
samostalna analiza dokumenata izrada dokumenata |
Čitati, interpretirati i sam izrađivati svu potrebnu dokumentaciju vezanu za izvođenje i evidentiranje nastave kao i drugu dokumentaciju koja se tiče cjelovita rada škole, | Izrađena dokumentacija |
Evaluacija po kriterijima Kritičke refleksije |
Izrada kriterija Davanje ocjene |
Izraditi i analizirati kriterije vrednovanja – ocjenjivanja u nastavi | Ocjene svoga i rada kolega |
Izvedba nastave Evaluacija |
Aktivno slušanje i bilježenje Usmeno izlaganje Izvedba nastave |
Implementirati preko praktičnih vježbi bitne sadržaje usvojene teorijski | Plan i izvedba nastave Rasprave Evaluacije |
Aktivnost u nastavi, Pohađanje nastave, Praktični rad, Seminarski rad
pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,5 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Praktični rad | 1,1 | 0% |
Seminarski rad | 1,65 | 0% |
Studenti osobno ovjeravaju svoju nazočnost na predavanjima i raspravljaju s profesorom i kolegama (20% konačne ocjene). Osobno demonstriraju dio naučenog tako što javno referiraju o tome pred svim studentima i planiraju i izvode pripremljenju nastavnu jedinicu, odgovaraju na pitanja i raspravljaju o tome, sudjeluju sličnim poslovima drugih studenata (50% ocjene) i izrađuju zadatke (30 % ocjene).
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60% - 69,9% = dovoljan (2), 70% - 79,9% = dobar (3), 80% - 89,9% = vrlo dobar (4), 90% - 100% = izvrstan (5).
Kriteriji za ocjenjivanje ekvivalentni su ECTS ocjenama A (5), B (4), C (3), D/E (2) i F/FX (1) i pripadnim kvalitativnim opisima.
Nacionalni okvirni kurikulum za predškolski odgoj i obrazovanje te opće obvezno i srednjoškolsko obrazovanje; Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa RH
Ispitni katalog iz sociologije;
Katalog odobrenih udžbenika za određenu školsku godinu.
Vlastiti česti anonimni evaluacijski upitnici ili osvrti.
Jedinstvena sveučilišna anketa među studentima za ocjenjivanje nastavnika koju utvrđuje Senat Sveučilišta.
Praćenje i analiza kvalitete izvedbe nastave u skladu s Pravilnikom o studiranju i Pravilnikom o unaprjeđivanju i osiguranju kvalitete obrazovanja Sveučilišta.
Naslov
Broj primjeraka
Broj studenata
Nacionalni okvirni kurikulum za predškolski odgoj i obrazovanje te opće obvezno i srednjoškolsko obrazovanje; Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa RH
Neograničeno dostupno na internetu
20
Ispitni katalog iz sociologije
Neograničeno ostupno na internetu
20
Katalog odobrenih udžbenika za određenu školsku godinu.
Neograničeno dostupno na internetu
20