Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 2.g., 3.g. |
zimski |
izborni |
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 2.g., 3.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Gittel, Ina | 0 |
0 |
30 |
Ovaj pregled povijesti njemačkog govornog područja od „početaka“ do revolucionarne 1848. godine treba pojasniti kako su nastala i razvijala se ta kulturna i jezična područja. Pritom se u osnovnim crtama obrađuje ono što je zajedničko, ali i različito u razvitku Austrije i Njemačke u države. Kolegij treba studentima pružiti osnovna znanja i omogućiti pristup razumijevanju političke kulture obiju država.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
S obzirom da kolegij pokriva jako veliko razdoblje, u mnoge je teme moguće dati tek uvid. Obrađuju se sljedeća razdoblja:
- germani i seoba naroda
- vladavina Karolinga
- doba saskih i salijskih careva
- dinastija Hohenstaufen
- uspon kuće Habsburg
- Carstvo u kasnom srednjem vijeku
- reformacija, vjerski ratovi i protureformacija
- doba apsolutizma
- njemačke države u doba Francuske revolucije i Napoleona
- od Bečkog kongresa do revolucija 1848.
seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
samostalni seminarski zadatak, konzultativna nastava, seminarsko izlaganje | samostalno proučavanje literature, pohađanje konzultacija | samostalno protumačiti određene teme iz njemačke i austrijske povijesti do 1848. godine | usmeni referat, seminarski rad |
predavanje, diskusija | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | u osnovnim crtama odrediti poveznice u povijesnom razvoju Austrije i Njemačke do 1848. godine | aktivnost studenata u nastavi |
predavanje, diskusija | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | identificirati osnovne razlike u povijesnom razvoju Austrije i Njemačke do 1848. godine | aktivnost studenata u nastavi |
predavanje, diskusija, usmeno izlaganje, samostalni seminarski zadatak | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | u osnovnim crtama opisati nastanak i razvoj kulturnih i jezičnih područja Austrije i Njemačke do 1848. godine | aktivnost studenata u nastavi, usmeno izlaganje, seminarski rad |
Pismeni rad kraćeg opsega, Pohađanje nastave, Radni zadaci, Usmena prezentacija
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Pismeni rad kraćeg opsega | 0,8 | 40% |
Pohađanje nastave | 1 | 0% |
Radni zadaci | 0,4 | 20% |
Usmena prezentacija | 0,8 | 40% |
U ukupnu ocjenu ulaze rezultati iz radnih zadaća (20% ukupne ocjene), usmene prezentacije (40% ukupne ocjene) i pismenog rada (40% ukupne ocjene).
Radni zadaci: 20 bodova; usmena prezentacija: 40 bodova; pismeni rad: 40 bodova
ocjena 1: do 69 bodova
ocjena 2: od 69 bodova
ocjena 3: od 76 bodova
ocjena 4: od 83 boda
ocjena 5: od 90 bodova
Obveze i praćenje rada studenta:
Pohađanje nastave, radni zadaci, usmena prezentacija, pismeni rad
Student ostvaruje pravo na potpis ako je bio nazočan na najmanje 70% održanih nastavnih sati.
Anonimna anketa.