Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
ENGLESKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g., 2.g. |
zimski |
izborni |
ENGLESKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - prevoditeljski smjer) | 1.g., 2.g. |
zimski |
izborni |
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (jednopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g., 2.g. |
zimski |
izborni |
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (jednopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g., 2.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Stanisz Hanžek, Małgorzata Sabina | 0 |
30 |
0 |
Kolegij je nastavak Poljskog jezika 4. Cilj je kolegija razvijati stečene jezične vještine - upoznati studente s novim gramatičkim strukturama te osvježiti upoznate, proširiti vokabular (razine A2-B1), razvijati komunikativne kompetencije studenata i vještinu pisanoga i usmenoga izražavanja.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
Kolegij obrađuje sljedeće teme: učenje i ispitivanje, moda i ljepota, život i posao, poljska kuhinja, život u emigraciji, naručivanje usluga i rješavanje problema, financije te utvrđuje upoznane gramatičke konstrukcije i upoznaje s novim.
vježbe
suradničko učenje radionica analiza vizualnih materijala analiza audio materijala vježbe |
slušanje izlaganja aktivno sudjelovanje ponavljanje dijaloška situacija |
koristiti se vokabularom (razine A2-B1) |
aktivnost studenata u nastavi usmeni ispit, pismeni ispit |
rad na tekstu suradničko učenje vježbe |
slušanje izlaganja aktivno sudjelovanje ponavljanje |
analizirati pročitane i preslušane tekstove na poljskom jeziku |
aktivnost studenata u nastavi usmeni ispit, pismeni ispit |
rad na tekstu suradničko učenje vježbe |
slušanje izlaganja aktivno sudjelovanje pismeno izražavanje |
prevesti kratke tekstove s poljskog jezika na hrvatski te s hrvatskoga na poljski |
aktivnost studenata u nastavi usmeni ispit, pismeni ispit |
radionica suradničko učenje |
aktivno sudjelovanje, ponavljanje pismeno izražavanje |
pravilno upotrijebiti upoznane gramatičke strukture u usmenoj izjavi i pisanom tekstu |
aktivnost studenata u nastavi pismeni ispit usmeni ispit |
suradničko učenje vježbe |
aktivno sudjelovanje |
pravilno ispuniti službene obrasce i upitnike |
aktivnost studenata u nastavi pismeni ispit |
suradničko učenje vježbe rad na tekstu |
aktivno sudjelovanje pismeno izražavanje |
pravilno upotrijebiti idiomske fraze u tekstu |
aktivnost studenata u nastavi pismeni ispit usmeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,2 | 0% |
Kontinuirana provjera znanja | 0,1 | 50% |
Pismeni ispit | 0,65 | 30% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Usmeni ispit | 0,3 | 20% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjene iz pismenog i usmenog ispita (50% konačne ocjene čini ocjena iz pismenog ispita, 40% iz usmenog ispita) te aktivnost na nastavi (10% konačne ocjene).
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60%–69,9% = dovoljan (2), 70%–79,9% = dobar (3), 80%–89,9% = vrlo dobar (4), 90%–100% = izvrstan (5).
Studenti su obvezni redovito pohađati nastavu, aktivno sudjelovati u vježbama i pripremiti se za nastavni sat i predati domaće zadaće u predviđenom roku.
Rječnici:
Studentska anketa, analiza uspjeha studenata.