Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
INFORMATOLOGIJA - DIPLOMSKI (dvopredmetni) | 1.g. |
ljetni |
izborni |
POVIJEST UMJETNOSTI - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 2.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Hasenay, Damir | 15 |
0 |
0 |
|
Horvat, Ines | 0 |
0 |
15 |
Ciljevi su kolegija upoznati studente s teorijskim konceptima upravljanja zaštitom i prezentacijom kulturne baštine te njihovom implementacijom u baštinskim ustanovama, osposobiti studente za planiranje i organizaciju aktivnosti zaštite i prezentacije različitih korpusa građe u različitim ustanovama, kao i za samostalno praćenje stručne literature i primjera dobre prakse.
Po završetku ovog kolegija studenti će biti sposobni:
Sadržaji su predmeta sljedeći: definicije i podjela kulturne baštine, pojmovi i koncepti u upravljanju zaštitom, aspekti upravljanja zaštitom, modeli upravljanja zaštitom, specifičnosti upravljanja zaštitom baštine u arhivima, knjižnicama i muzejima, sličnosti i razlike, planiranje i strategija, zakonski okvir, upravljanje financijama, specifičnosti materijala, ispitivanja stanja, planiranje za slučaj katastrofe, integrirano upravljanje nametnicima, metode i tehnike zaštite, kriteriji odabira građe za zaštitu, edukacija, kulturološki okviri upravljanja zaštitom, upravljanje zaštitom u digitalnom okruženju.
predavanja, seminari i radionice
Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
predavanja | slušanje predavanja i sudjelovanje u raspravama | definirati i opisati tipologiju kulturne baštine razlikovati specifičnosti pojedinih vrsta kulturne baštine prepoznati i opisati osnovne koncepte upravljanja zaštitom |
pismeni test (40% ukupne ocjene, odnosno 80 ocjenskih bodova) - usmeno postavljanje pitanja studentu (10% ukupne ocjene, odnosno 20 ocjenskih bodova) |
seminari i radionice | sudjelovanje u seminarskim raspravama i izrada seminarskog rada | uočiti zajednička ishodišta i razlikovati specifičnosti upravljanja zaštitom u arhivima, knjižnicama i muzejima primijeniti teorijske spoznaje u izradi modela upravljanja zaštitom za specifične korpuse građe ili specifični kontekst ustanove |
ocjena napisanog seminarskog rada (30% ukupne ocjene, odnosno 60 ocjenskih bodova) |
samostalni pismeni | rješavanje problemskih zadataka i sudjelovanje u raspravi | samostalno organizirati modele upravljanja zaštitom baštine u fizičkom i virtualnom okruženju | problemski pismeni i rasprava na nastavi (20% ukupne ocjene, odnosno 40 ocjenskih bodova) |
mentorski rad | konzultacije s nastavnikom pri izradi problemskih zadataka | usvojiti navedene ishode učenja kolegija | evidencija konzultacija vezanih uz kolegij i izradu zadataka |
Aktivnost u nastavi, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,25 | 20% |
Pismeni ispit | 0,5 | 40% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Seminarski rad | 0,37 | 30% |
Usmeni ispit | 0,13 | 10% |
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 200 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 110 ocjenskih bodova ili 55% ocjene.
Po elementima vrednovanja to znači da student može ostvariti sljedeći maksimalan broj ocjenskih bodova: pismeni ispit (40%): 80, usmeni ispit (10%): 20, aktivnost na nastavi (20%): 40, seminarski rad (30%): 60.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 110 − 125 ocjenskih bodova (55% − 62%) = dovoljan (2), 126 − 159 ocjenskih bodova (63% − 79%) = dobar (3), 160− 179 ocjenskih bodova (80% − 89%) = vrlo dobar (4), 180 − 200 ocjenskih bodova (90% − 100%) = izvrstan (5).
Prisustvo na nastavi, praćenje literature, pisanje seminarskog rada, izrada zadataka i aktivnost na nastavi.
Baza podataka o prisustvovanju nastavi, pročitanoj literaturi i aktivnosti studenata, seminarske rasprave kojima se studentima omogućuje da iznesu primjedbe i prijedloge. Završna se kvaliteta provjerava studentskom anketom.