Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 1.g. |
ljetni |
izborni |
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Ivanović Grgurić, Sanja | 0 |
0 |
30 |
|
Novak, Sonja | 0 |
0 |
0 |
Ciljevi kolegija su s jedne strane usvajanje književno-povijesnih znanja potrebnih za
razumijevanje njemačke književnosti najkasnije od romantike, a s druge strane i uvod u povijesne aspekte i fenomene njemačkoga jezika. Jednako važan cilj je i poticanje studenata na kritičko čitanje i razumijevanje književnosti, ali i znanstvenih tekstova
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Uvod u književnost i jezik Visokog srednjeg vijeka na predloškU romana «Iwein» Hartmanna
von Aue; interpretacija odabranih ulomaka iz romana u prijevodu na suvremeni njemački jezik; središnji aspekti za razumijevanje dvorske kulture: ere, minne, priroda nasuprot kulturi, nasilje kao društveni fenomen; njemačke inačice artus-epike: «ParzivaI» WolfTama von Eschenbacha i «Tristan» Gottfiieda von Straf3burga; srednjovjekovna ljubavna lirika ranoga 13. stoljeća.
seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje | slušanje izlaganja, sustavno opažanje i zaključivanje, analiza literature | navesti okvirna razdoblja razvoja starije njemačke književnosti | aktivnost u nastavi, završni usmeni ispit |
predavanje | slušanje izlaganja, sustavno opažanje i zaključivanje, analiza literature | navesti najpoznatija djela i autore | aktivnost u nastavi, završni usmeni ispit |
predavanje, samostalni seminarski zadatak, usmeno izlaganje | slušanje izlaganja, analiza literature, sustavno opažanje i zaključivanje, analiza literature | prepoznati društveno0geografske utjecaje koji su utjecali na razvoj starije njemačke književnosti | aktivnost u nastavi, usmeno izlaganje, seminarski rad, završni usmeni ispit |
predavanje, samostalni seminarski zadatak, usmeno izlaganje | slušanje izlaganja, analiza literature, sustavno opažanje i zaključivanje, analiza literature | usporediti sličnosti i razlike s ostalim poznatim epohama njemačke književnosti | aktivnost u nastavi, usmeno izlaganje, seminarski rad, završni usmeni ispit |
predavanje, samostalni seminarski zadatak, usmeno izlaganje | slušanje izlaganja, analiza literature, sustavno opažanje i zaključivanje, analiza literature | prepoznati glavne izvore kasnijih pojava u njemačkoj književnosti | aktivnost u nastavi, usmeno izlaganje, seminarski rad, završni usmeni ispit |
Esej, Kolokvij, Pohađanje nastave
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Esej | 1,3 | 70% |
Kolokvij | 0,95 | 30% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjena iz kolokvija (30% konačne ocjene), i završnog eseja (70% konačne ocjene).
Student je ostvario ocjenu 4 iz završnog eseja, ocjenu 3 iz kolokvija. Konačna ocjena izračunava se prema formuli: (esej x 0,7) + (kol. x 0,3).
U našem primjeru taj bi izračun izgledao ovako: (4 x 0,7) + (3 x 0,3) = 2,8 + 0,9 = 3,7 = zaokružuje se na 4. Konačna ocjena u ovome bi slučaju bila vrlo dobar (4).
Student ostvaruje pravo na potpis i pravo izlaska na završni ispit ako je bio nazočan na najmanje 70% održanih nastavnih sati. Student je dužan prije izlaska na ispit ostvariti minimalno prolaznu ocjenu (dovoljan 2) iz kolokvija.
Materijali koje za nastavu pripremi izvođač nastave
Materijalo na Moodle-stranici kolegija