Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 1.g. |
ljetni |
obavezan |
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Babić, Snježana | 0 |
60 |
0 |
Svrha ovog kolegija je osposobiti studente:
Osim razvijanja gramatičke kompetencije i rada na proširivanju vokabulara, što su osnovni zadaci ovog kolegija, naglasak je i na razvijanju svih četiriju jezičnih vještina – receptivnih (slušanja i čitanja) te produktivnih (govora i pisanja).
Jedan od bitnih ciljeva ovog kolegija je i proširiti znanja studenata o kulturi i civilizaciji naroda njemačkog govornog područja.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Jezične vježbe iz njemačkog jezika 2 nadovezuju se na Jezične vježbe iz njemačkog jezika 1.
Kao i u prvom semestru težište je na razvijanju gramatičke kompetencije, i to na
Sadržaji i teme koje se obrađuju su sljedeće:
Gesundheit/Krankheit, Wohnen, Urlaub/Reisen, Sport,, Bildung und Ausbildung, Schule, Arbeit/Beruf, Universität, Natur, Umwelt und Wetter.
Teme koje se odabiru za ove vježbe su aktualne i prilagođene interesima studenata, čime im se omogućuje kontakt sa suvremenim njemačkim jezikom.
Prijevodne vježbe – s njemačkog na hrvatski jezik te lakši tekstovi, s hrvatskog na njemački jezik - također su važna komponenta ovog kolegija. Pri tome se prevode tekstovi koji su tematski vezani uz sadržaje koji su prethodno obrađeni na nastavi.
Na individualnim konzultacijama prati se napredovanje studenta u učenju jezika i daju mu se upute za daljnji rad.
vježbe
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
---|---|---|---|
analiza vokabulara, čitanje tekstova, analiza primjera i tekstova, rasprava | slušanje, čitanje, rješavanje zadataka | primijeniti vokabular obrađen na nastavi | pismena zadaća, pismeni ispit |
čitanje i analiza tekstova | čitanje teksta, analiza teksta, pisanje tekstova | oblikovati kraće tekstove na njemačkom jeziku | pismena zadaća, pismeni ispit |
demonstracija primjera, analiza tekstova i primjera | čitanje i analiza primjera i tekstova, rješavanje zadataka | primijeniti gramatičke strukture | pismena zadaća, pismeni ispit |
čitanje i analiza tekstova, prijevod tekstova, grupni rad, rad u parovima | čitanje i analiza tekstova, pismeno i usmeno prevođenje tekstova | prevesti tekstove na i sa njemačkog jezika | pismena zadaća, pismeni ispit |
samostalan rad studenta, konzultativna nastava | čitanje i analiza dužeg teksta (lektira), rad s pomagalima (rječnici) | razumjeti tekstove na njemačkom jeziku | pismena zadaća |
čitanje novinskih članaka, eseja i reportaža | čitanje i analiza teksta, pisanje sastava na jednu od tema | izraziti svoje kritičke stavove o različitim temama | pismena zadaća |
Aktivnost u nastavi, Kontinuirano praćenje, Pismeni ispit, Pohađanje nastave
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,5 | 0% |
Kontinuirano praćenje | 0,5 | 10% |
Pismeni ispit | 1,5 | 90% |
Pohađanje nastave | 1,5 | 0% |
Ocjena se izvodi iz elemenata kontinuiranog praćenja (obvezatne domaće zadaće, kviz) te pismenog ispita. Student na pismenom ispitu mora ostvariti najmanje 69% bodova, kako bi pismeni ispit bio pozitivno ocijenjen. Pismeni ispit čini 90% ocjene, a kontinuirano praćenje 10%. Skala ocjenjivanja
- 69% - 76,9% = dovoljan (2)
- 77% - 84,9% = dobar (3)
- 85% - 92,9% = vrlo dobar (4)
- 93% - 100% = izvrstan (5)
Pismeni ispit: 85%, kontinuirano praćenje: 89%.
Izračun ocjene: 85x0,9 + 89x0,1 = 76,5+8,9 = 85,4% = ocjena vrlo dobar (4)
Studenti su obvezni pohađati 80% održanih nastavnih sati (48 od 60 sati) i ispuniti sve obveze i zadatke vezane uz kontinuirano praćenje nastave (održavanje kratkog usmenog izlaganja, pisanje obvezatne domaće zadaće tijekom semestra) kako bi ostvarili pravo na potpis i kako bi bili pozitivno ocijenjeni.
Studenti dobivaju odabrane tekstove na nastavi ili na početku semestra. (oko 30 stranica)
Hall, Katrin; Barbara Scheiner (2014): Übungsgrammatik für die Oberstufe. München: Hueber Verlag
Anonimna anketa među studentima.