Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 3.g. |
zimski |
obavezan |
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 3.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Etter, Iris | 0 |
45 |
0 |
Studenti se trebaju upoznati sa strukturom i uputiti u analizu raznih vrsta tekstova te dobiti pregled suvremene književnosti na njemačkom jeziku. Obrada izabranih novinskih tekstova treba im omogućiti stjecanje uvida u tiskane medije kao i zauzimanje kritičkog stava prema njima.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Težište je jezičnih vježbi 5 na obradi teksta. Analiziraju se tekstovi iz različitih područja, upoznavaju se najvažnije vrste tekstova, čitaju se i obrađuju tekstovi iz novina i časopisa na njemačkom jeziku kao i radovi suvremenih književnika. Od studenata se očekuje da pročitaju sve zadane tekstove i da aktivno sudjeluju u diskusijama o istim. Vještine pisanja vježbaju se sastavljanjem jednog eseja i više manjih tekstova.
vježbe
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
čitanje i analiza različitih vrsta tekstova različite tematike, samostalno upućivanje studenta na analizu teksta, rad u parovima | čitanje i analiza tekstova, rješavanje zadataka | analizirati složenije, stručne tekstove na njemačkom jeziku različitih tema (razina C1) | pismeni i usmeni ispit |
čitanje tekstova, slušanje audio snimki, gledanje i slušanje videosnimki, rasprava, diskusija | slušanje, rasprava, diskusija | diskutirati o temama obrađenima na nastavi vezanim uz medije | aktivnost na nastavi |
čitanje i analiza tekstova i snimaka (video/audio), rasprava | čitanje, analiza tekstova i snimaka, rasprava | analizirati novinske tekstove te video i audio snimke | pismeni i usmeni ispit, aktivnost na nastavi |
upućivanje studenata na samostalnu analizu i pisanje pismenog uratka | čitanje i analiza teksta, samostalno istraživanje medija na određenu temu, pisanje eseja | napisati esej ili tekst druge vrste na određenu temu te formulirati svoje stavove o određenoj temi | esej, pismena zadaća |
Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Pohađanje nastave
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,9 | 20% |
Kontinuirana provjera znanja | 2 | 80% |
Pohađanje nastave | 1,1 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjene iz kontinuirane provjere znanja (testovi), a udio je pojedinih ocjena u konačnoj ocjeni izražen gore.
Kriteriji
93-100% = 5
85-92% = 4
77-84% = 3
69-76% = 2
((Test 1=2 + Test 2=2 + Test 3=1 + Test 4=3 + Test 5=4 / 5) x 0,8) + ((sudjelovanje u nastavi=4) x 0,2) = (12/5 x 0,8) + (4 x 0,2) = 2,4x0,8 + 4x0,2 = 1,92 + 0,8 = 2,72. Konačna ocjena je dobar (3).
Student ostvaruje pravo na potpis ako je bio nazočan na najmanje 70% nastavnih sati.
Student pismenom ispitu pristupa samo u slučaju negativne ukupne ocjene kontinuirane provjere znanja.
Giersberg, D., Dammann, A., Seuthe, C., Warnecke, C., Luger, U., Mayrhofer, L., Buchwald-Wargenau, I. & Niebisch, D. (2024). Vielfalt. Deutsch als Fremdsprache – Kurs- und Arbeitsbuch C1.1. Hueber Verlag.
Buscha, A./Szita, S./Rave, S.: C Grammatik. Übungsgrammatik Deutsch als Fremdsprache Sprachniveau C1, C2. Leipzig: Schubert, 2013.
Anonimna anketa.