Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 2.g. |
zimski |
obavezan |
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 2.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Cimer Karaica, Sanja | 15 |
0 |
15 |
Upoznavanje studenata s elementima znanstvenog izražavanja te formom i dijelovima seminarskih i znanstvenih radova. Pripremanje studenata za samostalno sastavljanje pisanih znanstvenih radova s naglaskom na pisanjem na njemačkom jeziku.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Kolegij vodi studente kroz pisanje seminarskih i znanstvenih radova od pronalaženja i oblikovanja prikladne teme, određivanja strukture rada i pronalaženja prikladne literature preko citiranja, svjesne upotrebe znanstvenog izražavanja, pisanja uvoda i zaključka do korekture vlastitog rada.
predavanja, seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
---|---|---|---|
predavanje, zadatak čitanja i analize primjera | slušanje izlaganja, analiza primjera, rasprava, vježbanje | prepoznati ključne formalne elemente znanstvenog rada | aktivnost studenata na nastavi, usmeni ispit |
predavanje, zadatak čitanja i analize primjera | slušanje izlaganja, analiza primjera, rasprava, vježbanje | prepoznati jezične elemente znanstvenog izražavanja na njemačkom jeziku | aktivnost studenata na nastavi, usmeni ispit |
zadatak čitanja i analize primjera, samostalni istraživački zadatak, seminarska nastava | analiza primjera, analiza znanstvenog rada, sustavno opažanje i zaključivanje | oblikovati prikladnu temu i strukturu znanstvenog rada | aktivnost studenata na nastavi, seminarski rad |
zadatak čitanja i analize primjera , samostalni istraživački zadatak, seminarska nastava | samostalna uporaba i analiza literature | koristiti znanstvene izvore u skladu s normama etičkog znanstvenog ponašanja | seminarski rad, usmeni ispit |
samostalni istraživački zadatak | sustavno opažanje i zaključivanje, analiza literature | samostalno napisati seminarski rad u skladu s normama znanstvenog pisanja | seminarski rad |
Aktivnost u nastavi, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Usmeni ispit
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0 | 20% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Seminarski rad | 1,75 | 60% |
Usmeni ispit | 0,5 | 20% |
U oblikovanju konačne ocjene za studente uzimaju se u obzir ocjena iz seminarskog rada, usmenog ispita i aktivnosti u nastavi tijekom semestra: 20% čine ocjene iz aktivnosti u nastavi, 20% čini ocjena iz usmenog ispita, a 60% konačne ocjene čini ocjena iz seminarskog rada.
Student je za aktivnost u nastavi ocijenjen ocjenom izvrstan (5), iz usmenog ispita ocjenom dobar (3), a iz seminarskog rada vrlo dobar (4). Za izračun ocjene se primjenjuje sljedeća formula: (akt. x 0,2) + (usm. x 0,2) + (sem. x 0,6). Za formiranje ocjene moraju sva tri elementa biti pozitivno ocijenjena. U ovom slučaju izračun ocjene izgleda ovako: (5 x 0,2) + (3 x 0,2) + (4 x 0,6) = 1 + 0,6 + 2,4 = 4. Konačna ocjena u ovome bi slučaju bila vrlo dobar (4)
Student ostvaruje pravo na potpis i polaganje ispita ako je pohađao najmanje 70% održanih nastavnih sati.
Obavezna literatura:
Dopunska literatura:
analiza rezultata pismenog rada, referata, kolokvija; anketa.