Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PREDDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
izborni |
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PREDDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Dämon, Daniela | 0 |
0 |
30 |
Studenti trebaju upoznati osnovne činjenice o Švicarskoj i Austriji te osposobiti se za samostalan pristup informacijama o tim dvjema zemljama. Kolegij ih treba senzibilizirati u interkulturalnom pogledu i navesti na uspoređivanje tipičnih pojavnosti s odgovarajućim prilikama u Hrvatskoj.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Švicarska i Austrija imaju na prvi pogled mnogo zajedničkoga, no u njihovu povijesnom, političkom i kulturnom razvoju postoje značajne razlike koje su dobrim dijelom rezultirale i vrlo različitom svakodnevicom.
Sadržaj kolegija su: politički sustavi, zemljopis i gospodarstvo, mediji, umjetnost i kultura, školstvo i obrazovanje, društvene strukture, svakodnevni život, običaji.
seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje, seminarsko izlaganje, konzultativna nastava | slušanje izlaganja, analiza literature, sustavno opažanje, samostalno izlaganje | navesti osnovne činjenice o Švicarskoj i Austriji | seminarski rad s izlaganjem, aktivnost studenta na nastavi |
predavanje, seminarsko izlaganje, konzultativna nastava, diskusija | slušanje izlaganja, analiza literature, sustavno opažanje i zaključivanje, samostalno izlaganje, rasprava | usporediti određene pojave sa područja Austrije i Švicarske sa odgovarajućim pojavama u Hrvatskoj | seminarski rad s izlaganjem, aktivnost studenta na nastavi |
predavanje, seminarsko izlaganje, konzultativna nastava, diskusija | slušanje izlaganja, analiza literature, sustavno opažanje i zaključivanje, samostalno izlaganje, rasprava | usporediti Austriju i Švicarsku prema određenim elementima (politički sustavi, gospodarstvo, zemljopis, školstvo i obrazovanje i sl.) | seminarski rad s izlaganjem, aktivnost studenta na nastavi |
predavanje, seminarsko izlaganje, konzultativna nastava, diskusija | slušanje izlaganja, samostalno korištenje literature, sustavno opažanje i zaključivanje, izrada seminarskog rada | pismeno prikazati određene teme vezanu uz modernu Austriju ili Švicarsku | seminarski rad |
predavanje, seminarsko izlaganje, konzultativna nastava, diskusija | slušanje izlaganja, samostalno korištenje literature, sustavno opažanje i zaključivanje, izlaganje seminarskog rada | usmeno prezentirati određene teme vezane uz modernu Austriju ili Švicarsku | usmeno izlaganje seminarskog rada |
Kontinuirano praćenje, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Usmeno izlaganje
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirano praćenje | 0,55 | 20% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Seminarski rad | 1,1 | 50% |
Usmeno izlaganje | 0,6 | 30% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjene iz drugog, trećeg i četvrtog elementa, a udio je pojedinih ocjena u konačnoj ocjeni izražen gore.
Student ostvaruje pravo na potpis ako je bio nazočan na najmanje 70% nastavnih sati.
Za Austriju:
Za Švicarsku:
Anonimna anketa.