Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
obavezan |
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Babić, Snježana | 0 |
60 |
0 |
Svrha ovog kolegija je osposobiti studente:
Osim razvijanja gramatičke kompetencije i rada na proširivanju vokabulara, što su osnovni zadaci ovog kolegija, naglasak je i na razvijanju svih četiriju jezičnih vještina – receptivnih (slušanja i čitanja) te produktivnih (govora i pisanja).
Jedan od bitnih ciljeva ovog kolegija je i proširiti znanja studenata o kulturi i civilizaciji naroda njemačkog govornog područja.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Jezične vježbe iz njemačkog jezika na prvoj godini studija podijeljene su na Jezične vježbe iz njemačkog jezika 1 i na Jezične vježbe iz njemačkog jezika 2 i dopunjuju se međusobno.
Sadržaji i teme koje se obrađuju su sljedeće: Der persönliche Bereich, Familie, Gefühle, Kleidung, Ernährung, Einkäufe, Werbung.
Osim toga studenti samostalnu izrađuju / pripremaju i izlažu referat na zadanu ili odabranu temu. Velika pozornost posvećuje se i diskusijama koje se nadovezuju na referate studenata.
Teme koje se odabiru za ove vježbe su aktualne i prilagođene interesima studenata, čime se studenti nastoje potaknuti na aktivno sudjelovanje i maksimalno zalaganje u radu na ovim vježbama. Usmene i pismene prijevodne vježbe (s njemačkog na hrvatski jezik te lakši tekstovi s hrvatskog na njemački jezik) također su važna komponenta ovog kolegija. Pri tome se prevode tekstovi koji su tematski vezani uz sadržaje koji su prethodno obrađeni na nastavi.
Na individualnim konzultacijama prati se napredovanje studenta u učenju jezika i daju mu se upute za daljnji rad.
vježbe
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
---|---|---|---|
čitanje tekstova, analiza primjera, upoznavanje s gramatičkim strukturama | čitanje tekstova, analiza primjera, rješavanje zadataka | primijeniti vokabular i gramatičke strukture obrađene na nastavi | aktivnost studenta na nastavi, pismena zadaća, pismeni ispit, usmeni ispit |
slušanje audio snimki, slušanje i gledanje videosnimki, grupni rad, rad u parovima, diskusija, čitanje i analiza tekstova | slušanje snimki (audio i video), diskusija, čitanje tekstova, analiza tekstova, rješavanje zadataka | interpretirati pismeno i usmeno izrečene informacije na njemačkom jeziku | aktivnost studenta na nastavi, pismena zadaća, pismeni ispit, usmeni ispit |
diskusija, rasprava | slušanje, sudjelovanje u raspravama, | primijeniti njemački jezik u raznim komunikacijskim situacijama | aktivnost studenta na nastavi, usmeni ispit |
čitanje i analiza teksta te upućivanje studenta na samostalnu analizu teksta, rad u parovima, samostalan rad (izrada prijevoda) | čitanje i analiza teksta, izrada prijevoda | prevesti jednostavnije hrvatske tekstove na njemački jezik | aktivnost studenta na nastavi, pismena zadaća, pismeni ispit, usmeni ispit |
čitanje i analiza teksta, rad u parovima, samostalan rad (izrada prijevoda) | čitanje i analiza teksta, izrada prijevoda | prevesti tekstove na njemačkom jeziku na hrvatski jezik | aktivnost studenta na nastavi, pismena zadaća, pismeni ispit, usmeni ispit |
gledanje i slušanje audio0 i videosnimaka na njemačkom jeziku | slušanje, gledanje snimaka na njemačkom jeziku, rasprava | izraziti svoje stavove glede različitih tema | aktivnost studenta na nastavi, pismena zadaća |
Aktivnost u nastavi, Kontinuirano praćenje, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Usmeni ispit
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,5 | 0% |
Kontinuirano praćenje | 0,5 | 10% |
Pismeni ispit | 1 | 60% |
Pohađanje nastave | 1,5 | 0% |
Usmeni ispit | 0,5 | 30% |
Ocjena se izvodi iz elemenata kontinuiranog praćenja (jedno kraće usmeno izlaganje, obvezatne domaće zadaće, kviz) te pismenog i usmenog ispita. Student na pismenom ispitu mora ostvariti najmanje 69% bodova, kako bi smio pristupiti usmenom ispitu. Pismeni ispit čini 60% ocjene, usmeni ispit 30%, kontinuirano praćenje 10%. Skala ocjenjivanja
- 69% - 76,9% = dovoljan (2)
- 77% - 84,9% = dobar (3)
- 85% - 92,9% = vrlo dobar (4)
- 93% - 100% = izvrstan (5)
Pismeni ispit: 85%, usmeni ispit: 80%, kontinuirano praćenje: 89%.
Izračun ocjene: 85x0,6 + 80x0,3 + 89x0,1 = 51+24+8,9 = 83,9% = ocjena dobar (3)
Studenti su obvezni pohađati 80% održanih nastavnih sati (48 od 60 sati) i ispuniti sve obveze i zadatke vezane uz kontinuirano praćenje nastave (održavanje kratkog usmenog izlaganja, pisanje obvezatne domaće zadaće tijekom semestra) kako bi ostvarili pravo na potpis i kako bi bili pozitivno ocijenjeni.
Studenti dobivaju odabrane tekstove na nastavi ili početkom semestra. (oko 30 stranica)
Hall, Katrin; Barbara Scheiner (2014): Übungsgrammatik für die Oberstufe. München: Hueber Verlag
Anonimna anketa među studentima.