Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
izborni |
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Novak, Sonja | 15 |
15 |
0 |
Sadržaj se kolegija odnosi na predstavljanje ključne terminologije i procesa u upravljanju projektnim ciklusom s posebnim fokusom na razradu pojedinih dijelova projektnih prijedloga – ciljevi, aktivnosti, rezultati, pokazatelji uspješnosti. Kolegij polazi od uvoda koji govori općenito o procesima projektne metodologije i izrade projektnih prijedloga, potom se predstavlja formuliranje istraživačkog pitanja odnosno opis projektnog problema, postavljanje hipoteze, analiza potreba odnosno stanja, definiranje aktivnosti i metodologije kojima će se hipoteza dokazati, određivanje općeg i specifičnih ciljeva kao i konkretnih opipljivih i neopipljivih rezultata. Nadalje, cilj je ukazati na moguće načine promišljanja o potrebnim resursima za provedbu, npr. od sastavljanja istraživačkog tima do izrade financijskog plana (proračuna) te će se govoriti i o važnosti širenja i dijeljenja projektnih rezultata. Naposljetku će se govoriti i o elementima provjere prihvatljivosti odnosno vrednovanju projektnih prijedloga.
Sadržaj kolegija koji se odnosi na provedbu nudi uvid u strategije upravljanja aktivnostima, rizicima, timom i vlastitim vremenom. Osim toga, bit će govora o alatima, metodama i načinima uspostave i održavanja komunikacije unutar tima, strategijama vođenja, prikupljanja i pohrane rezultata i projektne dokumentacije, širenju rezultata, kao i praćenja proračuna. Naposljetku će biti riječi o kritičkom osvrtu na vlastitu provedbu u svrhu narativnog i financijskog izvještavanja prema ugovornom tijelu koje financira projekt.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
1. Uvod: projektna metodologija i terminologija – 2P+2V
2. Formuliranje istraživačkog pitanja i znanstveni aspekt projekta, pripremne aktivnosti i analiza stanja/potreba – 3P+3V
3. Formuliranje ciljeva, aktivnosti, rezultata, pokazatelja uspješnosti– 2P+2V
4. Resursi za provedbu- 2P+2V
5. Elementi ocjenjivanja projekta i samovrednovanje – 2P+2V
6. Implementacija i praćenje – 2P+2V
7. Izvještavanje 2P+2V
predavanja, seminari i radionice, vježbe, obrazovanje na daljinu
2. 1. Nastavna aktivnost | 2. 2. Aktivnost studenta | 2. 3. Ishod učenja | 2. 4 Metoda procjene |
Predavanje, seminarska nastava | Slušanje, vođenje bilješki, rješavanje zadataka | -formulirati istraživačko pitanje / projektni problem | Aktivno sudjelovanje u nastavi, pismeni ispit |
Predavanje, seminarska nastava, vježbe | Slušanje, vođenje bilješki, rješavanje zadataka | -konkretno i koherentno opisati ciljeve, rezultate i projektne aktivnosti | Pismeni ispit |
Predavanje, seminarska nastava, vježbe | Slušanje, vođenje bilješki, rješavanje zadataka | -izraditi proračun potreban za provedbu projektnih aktivnosti | Pismeni ispit |
Predavanje, seminarska nastava, vježbe | Slušanje, vođenje bilješki, rješavanje zadataka | -razlikovati osnovne faze provedbe projekta | Aktivnost u nastavi, pismeni ispit |
Predavanje, seminarska nastava | Slušanje, vođenje bilješki, rješavanje zadataka | -planirati rizike i mjere za njihovo smanjenje tijekom provedbe | Aktivnost u nastavi, pismeni ispit |
Interaktivna nastava | Grupni rad; sudjelovanje u raspravi | -raditi u timu | Aktivnost u nastavi |
Seminarska nastava | Samostalni rad | -organizirati vlastito vrijeme s obzirom na zadane obveze | Aktivnost u nastavi, pismeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Pisani ispit, Pohađanje nastave, Referat
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0 | 0% |
Pisani ispit | 0 | 0% |
Pohađanje nastave | 0 | 0% |
Referat | 0 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzima se u obzir ocjena iz aktivnog sudjelovanja u nastavi i iz projekta. Ocjena kolegija računa se na temelju procjene sljedećih elemenata: 10% za aktivnost u nastavi i 90% za pisani ispit.
Projekt se ocjenjuje sa 100 ocjenskih bodova i čine ga pismeni opisi sljedećih elemenata 1. opći i specifični ciljevi – 10 bodova, 2. opis aktivnosti – 20 bodova, 3. opis rezultata – 10 bodova, 4. opis pokazatelja uspješnosti – 10 bodova, 5. opis rizika i mjere za njihovo smanjivanje – 10 bodova, 6. gantogram – 10 bodova, 7. logička matrica – 10 bodova, 8. proračun – 20 bodova.
Skala ocjenjivanja projekta po bodovima je sljedeća: 55-63 = dovoljan (2), 64-79 = dobar (3), 80-89 = vrlo dobar (4) i 91-100 = izvrstan (5).
Način formuliranja konačne ocjene na primjeru: ocjena iz aktivnosti u nastavi je izvrstan (5), a iz pismenog ispita vrlo dobar (4): 5 x 0,10 + 4 x 0,90 = 0,5 + 3,6 = 4,1. Ukupna ocjena iz kolegija je vrlo dobar (4).
U oblikovanju konačne ocjene uzima se u obzir ocjena iz aktivnog sudjelovanja u nastavi i iz projekta. Ocjena kolegija računa se na temelju procjene sljedećih elemenata: 10% za aktivnost u nastavi i 90% za pisani ispit.
Projekt se ocjenjuje sa 100 ocjenskih bodova i čine ga pismeni opisi sljedećih elemenata 1. opći i specifični ciljevi – 10 bodova, 2. opis aktivnosti – 20 bodova, 3. opis rezultata – 10 bodova, 4. opis pokazatelja uspješnosti – 10 bodova, 5. opis rizika i mjere za njihovo smanjivanje – 10 bodova, 6. gantogram – 10 bodova, 7. logička matrica – 10 bodova, 8. proračun – 20 bodova.
Skala ocjenjivanja projekta po bodovima je sljedeća: 55-63 = dovoljan (2), 64-79 = dobar (3), 80-89 = vrlo dobar (4) i 91-100 = izvrstan (5).
Način formuliranja konačne ocjene na primjeru: ocjena iz aktivnosti u nastavi je izvrstan (5), a iz pismenog ispita vrlo dobar (4): 5 x 0,10 + 4 x 0,90 = 0,5 + 3,6 = 4,1. Ukupna ocjena iz kolegija je vrlo dobar (4).
Redovno pohađanje nastave (min 70 % ); izrada projektnog prijedloga
Upute za popunjavanje obrazaca za izvještavanje https://hrzz.hr/wp-content/uploads/Upute_za-popunjavanje-obrazaca-za-podnosenje-izvjesca_2023.pdf
Po završetku nastave studenti ispunjavaju anonimne evaluacijske listiće. Jedinstvena sveučilišna studentska anketa.