| Studij | Godina |
Semestar |
Status |
|---|---|---|---|
| NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 2.g. |
zimski |
obavezan |
| Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
|---|---|---|---|---|
| Spier, David | 0 |
30 |
0 |
| Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
|---|---|---|---|
Aktivnost u nastavi, Pohađanje nastave, Referat, Usmeni ispit
| Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
|---|---|---|
| Aktivnost u nastavi | 0 | 0% |
| Pohađanje nastave | 0 | 0% |
| Referat | 0 | 0% |
| Usmeni ispit | 0 | 0% |
Pri oblikovanju konačne ocjene uzima se u obzir sljedeće: kratki radni zadatci (40%), usmeni referat (30%) i usmeni ispit (30%).
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60% - 69,9% = dovoljan (2), 70% - 79,9% = dobar (3), 80% - 89,9% = vrlo dobar (4), 90% - 100% = izvrstan (5).
Student ostvaruje pravo na potpis ako je bio nazočan na najmanje 70% nastavnih sati.
Obvezno pohađanje nastave, min. 70 %. Redovito i aktivno sudjelovanje na nastavi. Redovito i pravovremeno izvršavanje zadataka.
Materijal koji lektor daje studentima na početku i/ili tijekom semestra (autentični tekstovi i izvaci iz knjiga, dnevnih novina i časopisa, s interneta i dr. medija te vježbe)
Dreke, M., Lind, W. (1996): Wechselspiel. Sprechanlässe für die Partnerarbeit im kommunikativen Deutschunterricht. Arbeitsblätter für Anfänger und Fortgeschrittene. München: Langenscheidt.
Becker, Frank. Argumentieren I. Militzke Verlag, 2015.