Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 2.g. |
ljetni |
izborni |
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 1.g., 2.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Jug, Stephanie | 15 |
0 |
15 |
Cilj je kolegija upoznati studente s povijesnim razvojem i stilskim pojavama u lirici u razdoblju moderne na njemačkom govornom području, tj. na prijelazu iz 19. u 20. stoljeće.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
sažeti najznačajnije kulturno-povijesne značajke epohe
izdvojiti najvažnije autore i djela
prepoznati stilske osobine moderne na odabranim pjesmama
razlikovati različite stilske razvoje (tzv. izme) na odabranim pjesmam
analizirati odabranu pjesmu prikladnom književnoznanstvenom terminologijom
argumentirati prednosti i nedostatke predložene interpretacije pjesme
kritički i samokritički razmišljati o tekstu
primijeniti osnovno znanje terminologije u području lirike.
Studentima će se predstaviti pjesnička ostvarenja Rainera Marie Rilkea, Stefana Georgea, Huga von Hoffmansthala i drugih značajnih predstavnika njemačke moderne lirike. Upotrebom književnoznanstvene terminologije pristupit će se interpretaciji pojedinih tekstova.
Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
---|---|---|---|
Esej, Kontinuirana provjera znanja, Pohađanje nastave, Referat
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Esej | 1,05 | 40% |
Kontinuirana provjera znanja | 0,7 | 30% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 30% |
Referat | 0,5 | 0% |
Elementi ocjenjivanja: kontinuirana provjera znanja, usmeno izlaganje, esej.
Tijekom nastave provodit će se kontinuirana provjera znanja, a udio prosječne ocjene iz tog elementa iznosit će 30 % konačne ocjene. Osim toga, student će tijekom semestra pripremiti i na nastavi održati usmeno izlaganje. Ocjena referata iznosit će 30 % konačne ocjene. Student će nakon završetka nastave predati pisani esej. Ocjena eseja iznosit će 40 % konačne ocjene.
Primjer izračuna ocjene: Student je iz kontinuirane provjere znanja ostvario ocjenu dobar (3), iz referata vrlo dobar (4) i iz eseja vrlo dobar (4). Konačna ocjena izračunava se prema formuli (kont. x 0,3) + (ref. x 0,3) + (esej x 0,4) = (3 x 0,3) + (4 x 0,3) + (4 x 0,4) = 0,9 + 1,2 + 1,6 = 3,7 = 4.
Materijali uručeni na satu i dostupni na Moodleu.
Grimminger, Rolf et al. (1995): Literarische Moderne: europäische Literatur im 19. und 20. Jahrhundert. Reinbek bei Hamburg: Rowolt.
Heuenkamp, Ursula und Geist, Peter (2007): Deutschsprachige Lyriker des 20. Jahrhunderts / herausgegeben von Ursula Heukenkamp und Peter Geist. Berlin: Erich Schmidt Verlag.
Hoffmann, Dieter (2001): Arbeitsbuch Deutschsprachige Lyrik 1880-1916 : vom Naturalismus bis zum Expressionismus. Basel: A. Francke Verlag.
Kiesel, Helmuth (2016): Geschichte der modernen Lyrik. Sprache – Ästhetik – Dichtung im zwanzigsten Jahrhundert. München: C. H. Beck.
Lorenz, Dagmar: Wiener Moderne. Weimar: Metzler.
Evidencija o nazočnosti na nastavi, individualne konzultacije, kontinuirano praćenje, studentska anketa.