Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 2.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Pon, Leonard | 0 |
0 |
0 |
|
Keglević Blažević, Ana | 0 |
0 |
30 |
Ovaj kolegij svojim konačnim ciljem postavlja lingvističku analizu kolokacija u njemačkome jeziku i njihovo povezivanje s ekvivalentima na hrvatskome jeziku. Studenti će naučiti prepoznati i analizirati kolokacije te ih povezati sa sličnim pojavnicama na svome materinskome jeziku.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
navesti ekvivalente njemačkih kolokacija na hrvatskome jeziku.
U okviru ovog kolegija obradit će se sljedeće teme: obilježja frazeoloških jedinica i njihovo definiranje, razlika između kolokacija i drugih frazeoloških jedinica i slobodnih sveza riječi, sintaktička, morfološka i semantička obilježja kolokacija njemačkog suvremenog jezika, različiti alati za određivanje sastavnica kolokacija, određivanje ekvivalenata njemačkih kolokacija, najčešće kolokacije u njemačkome i hrvatskome jeziku, pretraživanje korpusa sa svrhom pronalaženja kolokacija.
Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
---|---|---|---|
Kontinuirana provjera znanja, Pohađanje nastave, Seminarski rad
pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirana provjera znanja | 1,12 | 50% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Seminarski rad | 1,13 | 50% |
U oblikovanju konačne ocjene uzima se u obzir ocjena iz elementa kontinuirane provjere znanja i seminarskog rada: 50 % čine ocjene iz elementa kontinuirane provjere znanja, a 50 % konačne ocjene čini ocjena seminarskog rada.
Primjer izračuna ocjene: Student je ostvario ocjenu 3 iz elementa kontinuirana provjera znanja i 4 iz seminarskog rada. Konačna ocjena izračunava se prema formuli: (provjera znanja x 0,5) +
(seminarski rad x 0,5). U našem primjeru taj bi izračun izgledao ovako: (3 x 0,5) + (4 x 0,5) = 1,5 + 2 = 3,5 = 4. Konačna ocjena u ovome bi slučaju bila vrlo dobar (4).
Studenti ostvaruju pravo na potpis ako su tijekom nastave bili nazočni na najmanje 70 % sveukupnih nastavnih sati.
Pohađanje nastave, aktivno sudjelovanje u nastavnom procesu, seminarski rad i izvršavanje zadataka u okviru kontinuirane provjere znanja.
Ďurčo, P. i Vajičkov, M. (2019): Kollokationen I – Ein Übungsbuch. Nümbrecht: Kirsch Verlag.
Ďurčo, P. i Vajičkov, M. (2019): Kollokationen II – Ein Übungsbuch. Nümbrecht:: Kirsch Verlag.
Ďurčo, P. i Vajičkov, M. (2019): Kollokationen III – Ein Übungsbuch. Nümbrecht:: Kirsch Verlag.
Bahns, J. (1997): Kollokationen und Wortschatzarbeit im Englischunterricht. Tübingen: Gunter Narr Verlag.
Burger, H. (2015): Phraseologie. Eine Einführung am Beispiel des Deutschen (5. izd.). Berlin: Erich Schmidt Verlag.
Ďurčo, P.; Vajičkova, M. i Tomaškova, S. (2019): Kollokationen im Sprachsystem und Sprachgebrauch. Ein Lehrbuch. Nümbrecht:: Kirsch-Verlag.
Reder, A. (2006): Kollokationen in der Wortschatzarbeit. Wien: Praesens Verlag.
Stojić, A. (2012): Kolokacije. Prilog teoriji i praksi. Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci.