Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
obavezan |
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Engler, Tihomir | 0 |
0 |
0 |
|
Ivanović Grgurić, Sanja | 0 |
0 |
30 |
Studenti će kroz kolegij biti upoznati sa specifičnim karakteristikama književnosti i znanosti o književnosti, s fokusom na primjenu pojedinih elemenata književnoznanstvenog instrumentarija (književne vrste i osnovni književni pojmovi, stilistička i retorička sredstva, književnoznanstvene teorije i metode) u cilju što podrobnije i stručno utemeljene interpretacije književnog teksta.
Nakon uspješno završenog predmeta studenti će moći:
opisati specifične književne fenomene u zadanom književnom tekstu koristeći prikladnu stručnu i aktualnu književnoznanstvenu terminologiju
demonstrirati učinak stilističkih i retoričkih figura u književnom tekstu
istražiti različite mogućnosti i rezultate pojedinih pristupa istom književnom tekstu
kritički se osvrnuti na tuđe interpretacije književnog teksta
razviti prikladnu strukturu književnoznanstvene interpretacije određenog književnog teksta
argumentirati odabrani književnoznanstveni pristup određenom tekstu
primijeniti znanja u praksi
upravljati informacijama
Seminarska će se nastava temeljiti na aktivnoj primjeni teorijskih pojmova i pristupa, s kojima se studenti upoznaju na predavanjima iz kolegija Uvod u studij njemačke književnosti. Na kraćim i dužim književnim tekstovima iz područja njemačke književnosti studenti će koristiti osnovne i aktualne književnoznanstvene alate u cilju pripreme interpretacijske podloge. Nadalje će, proučavanjem gotovih rješenja, razvijati kritički aparat za procjenu primjerenosti određene književnoznanstvene metode kao i usvojiti sadržajno i strukturno pisanu analizu i interpretaciju književnog predloška.
seminari i radionice, obrazovanje na daljinu, samostalni zadatci
2.1. Nastavna aktivnost | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4 Metoda procjene |
grupni rad, individualni zadaci, izlaganje rezultata, esej |
čitati, rješavati zadatke, raspravljati, izlagati uočeno, pisati |
opisati specifične književne fenomene u zadanom književnom tekstu koristeći prikladnu stručnu i aktualnu književnoznanstvenu terminologiju | kontinuirana provjera znanja, esej |
individualni i grupni zadaci | čitati, rješavati zadatke, predlagati rješenja, izlagati uočeno, raspravljati |
demonstrirati učinak stilističkih i retoričkih figura u književnom tekstu | kontinuirana provjera znanja, usmeni ispit |
rad u grupi, individualni rad, problemski zadaci, esej |
čitati, rješavati zadatke, predlagati rješenja, raspravljati, pisati |
istražiti različite mogućnosti i rezultate pojedinih pristupa istom književnom tekstu | kontinuirana provjera znanja, esej |
rasprava | slušati, raspravljati | kritički se osvrnuti na tuđe interpretacije književnog teksta | kontinuirana provjera znanja |
individualni rad, pisanje eseja |
čitati, prikupljati podatke, pripremiti i pisati esej |
razviti prikladnu strukturu književnoznanstvene interpretacije određenog književnog teksta | esej |
rasprava | raspravljati, argumentirati | argumentirati odabrani književnoznanstveni pristup određenom tekstu | kontinuirana provjera znanja, usmeni ispit |
pisanje eseja, rasprava | čitati, prikupljati podatke, pripremiti i pisati esej |
primijeniti znanja u praksi | kontinuirana provjera znanja, esej |
pisanje eseja | čitati, prikupljati podatke, pripremiti i pisati esej |
upravljati informacijama | esej |
Esej, Kontinuirana provjera znanja, Pohađanje nastave
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Esej | 0,7 | 0% |
Kontinuirana provjera znanja | 0,55 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Elementi ocjenjivanja: kontinuirana provjera znanja, esej, usmeni ispit.
Tijekom nastave kontinuirano će se provjeravati znanje, a udio prosječne ocjene iz tog elementa iznosit će 30% konačne ocjene. Student će po završetku nastave predati esej (analiza zadanog predloška). Ocjena iz eseja iznosit će 50% konačne ocjene. Student će također pristupiti usmenom ispitu (rasprava o opravdanosti odabranog pristupa književnom tekstu) što čini 20% konačne ocjene.
Primjer izračunavanja ocjene:
Student je iz kontinuirane provjere znanja ostvario ocjenu dobar (3), iz eseja vrlo dobar (4) te iz usmenog ispita vrlo dobar (4). Konačna ocjena izračunava se prema formuli (kont. x 0,3) + (esej x 0,5) + (usm. x 0,2)= (3 x 0,3) + (4 x 0,5) + (4 x 0,2)= 0,9 + 2,0 + 0,8 = 3,7 = 4
Elementi ocjenjivanja: kontinuirana provjera znanja, esej, usmeni ispit.
Tijekom nastave kontinuirano će se provjeravati znanje, a udio prosječne ocjene iz tog elementa iznosit će 30% konačne ocjene. Student će po završetku nastave predati esej (analiza zadanog predloška). Ocjena iz eseja iznosit će 50% konačne ocjene. Student će također pristupiti usmenom ispitu (rasprava o opravdanosti odabranog pristupa književnom tekstu) što čini 20% konačne ocjene.
Primjer izračunavanja ocjene:
Student je iz kontinuirane provjere znanja ostvario ocjenu dobar (3), iz eseja vrlo dobar (4) te iz usmenog ispita vrlo dobar (4). Konačna ocjena izračunava se prema formuli (kont. x 0,3) + (esej x 0,5) + (usm. x 0,2)= (3 x 0,3) + (4 x 0,5) + (4 x 0,2)= 0,9 + 2,0 + 0,8 = 3,7 = 4
Obvezno pohađanje nastave, min. 70% nastavnih sati. Redovito izvršavanje i predaja radnih zadataka.
1. Materijali uručeni na satu i dostupni na Moodle-stranici kolegija
1. Benedikt Jeßing i Ralph Köhnen (2012 ili novija) Einführung in die Neuere deutsche Literaturwissenschaft. Stuttgart: Metzler.
2. Heinrich Biermann und Bernd Schurf (Hg.) (najnovije dostupno izdanje) Texte, Themen und Strukturen. Deutschbuch für die Oberstufe. Berlin: Cornelsen Verlag.
Evidencija o nazočnosti na nastavi, individualne konzultacije, kontinuirano praćenje, studentska anketa.