Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POVIJEST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 2.g. |
ljetni |
izborni |
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 3.g. |
ljetni |
izborni |
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 3.g. |
ljetni |
izborni |
ENGLESKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 3.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Zaradić, Katarina | 0 |
30 |
0 |
Produbljenje jezično-komunikacijske kompetencije, lingvističke kompetencije (primjenjivanje stečenog jezičnog znanja, gramatike, leksika, pravopisa i fonologije u komunikaciji). Produbljenje sociolingvističke kompetencije, svladavanje temeljnih komunikacijskih strategija, upoznavanje s elementima francuske kulture, književnosti i društvenog života
Po završetku nastave iz navedenog kolegija studenti će moći:
• ostvariti usmeno i pismeno izražavanje i komunikaciju u kontekstu na razini A2 prema ZEROJ-u
• upotrebljavati različita glagolska vremena u svrhu opisivanja ili prepričavanja događaja
• davati savjete
• pravilno upotrijebiti gramatičke strukture u kontekstu svakodnevnih situacija
• pisati složenije tekstove
• reagirati u svakodnevnim komunikacijskim situacijama
Napomena: studentima će van kolegija biti omogućeno polaganje DELF ispita razine A2 ukoliko sami izraze želju.
Uporaba budućeg vremena u svrhu izražavanja planova za budućnost, upoznavanje i razlikovanje u uporabi futura u francuskom jeziku. Govoriti o svojim prehrambenim navikama, sastaviti jelovnik. Govoriti o svom modnom izričaju, dati modni savjet, dojam (pozitivan/negativan). Uporaba direktnog I indirektnog objekta u francuskom jeziku.
- Futur simple, pisanje pisma s praznika (4 sata)
- Govoriti o hrani i prehrambenim navikama (određena/neodređena količina) (4 sata)
- Opisati nečiju modnu kombinaciju, dati svoj dojam (4 sata)
- Dati modni savjet (2 sata)
- Prvi kolokvij (2 sata)
- Okarakterizirati kolegij, izabrati poklon, uporaba direktnog I indirektnog objekta u francuskom jeziku (2 sata)
- Kupovina namirnica, zamjenica EN (2 sata)
- Odabir restorana – upoznavanje s francuskom kuhinjom, slavnim francuskim chefovima (2 sata)
- Kako naručiti u restoranu (2 sata)
- Opis mjesta – nekad i sada (imperfekt) (2 sata)
- Drugi kolokvij (2 sata)
vježbe, obrazovanje na daljinu, samostalni zadatci
2. 1. Nastavna aktivnost | 2. 2. Aktivnost studenta | 2. 3. Ishod učenja | 2. 4 Metoda procjene |
vježbe samostalni zadaci |
aktivno sudjelovanje, ponavljanje | ostvariti usmeno i pismeno izražavanje i komunikaciju u kontekstu na razini A2 prema ZEROJ-u | aktivnost studenata u nastavi |
vježbe samostalni zadaci |
aktivno sudjelovanje, ponavljanje | upotrebljavati različita glagolska vremena u svrhu opisivanja ili prepričavanja događaja | aktivnost studenata u nastavi, usmeno izražavanje |
vježbe samostalni zadaci |
aktivno sudjelovanje, dijaloška situacija, simulacija | davati savjete |
aktivnosti studenata u nastavi, kolokviji/pisani ispit |
vježbe samostalni zadaci |
aktivno sudjelovanje, samostalna uporaba literature i drugih materijala, slušanje izlaganja | pravilno upotrijebiti gramatičke strukture u kontekstu svakodnevnih situacija |
aktivnost studenata u nastavi, usmeno izražavanje, kolokvij/pisani ispit |
vježbe samostalni zadaci |
aktivno sudjelovanje, samostalna uporaba literature i drugih materijala, pisanje | pisati složenije tekstove | aktivnost studenata u nastavi, kolokvij/pisani ispit |
vježbe samostalni zadaci |
aktivno sudjelovanje, dijaloška situacija, simulacija | reagirati u svakodnevnim komunikacijskim situacijama |
aktivnost studenata u nastavi, usmeno izražavanje, kolokvij/pisani ispit |
Aktivnost u nastavi, Pisani ispit, Pohađanje nastave
pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0 | 0% |
Pisani ispit | 0 | 0% |
Pohađanje nastave | 0 | 0% |
Način oblikovanja konačne ocjene:
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjene iz pismenog ispita (90% konačne ocjene čini ocjena iz pismenog ispita) te aktivnost na nastavi (10% konačne ocjene).
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60%–69,9% = dovoljan (2), 70%–79,9% = dobar (3), 80%–89,9% = vrlo dobar (4), 90%–100% = izvrstan (5).
Student ima pravo pristupiti usmenom ispitu ako nije zadovoljan s konačnom ocjenom.
Ostale informacije relevantne za praćenje i vrednovanje studenta:
Studenti su obvezni pohađati 70% svih održanih nastavnih sati. Studentima se vrednuju i ocjenjuju svi navedeni elementi praćenja njihova rada prema razrađenom načinu vrednovanja i ocjenjivanja za svaki element, a s kojima su studenti upoznati i koji su im javno dostupni.
Studenti dobivaju ocjenu na temelju 2 kolokvija tijekom nastave ili pismenog ispita na kraju semestra. Studenti koji ne polože jedan od kolokvija izlaze na pismeni ispit u redovnim ispitnim rokovima.
Studenti su obvezni pohađati 70% održanih nastavnih sati, Aktivnost u nastavi (jezične vježbe, rad na tekstu, rasprava itd.), kolokviji/pisani ispit, usmeni ispit
Priručnici:
1. Berthet A., Daill E., Hugot C., M. Kizirian V., Waendendries M., Alter ego A1+. Hachette, 2012, udžbenik i radna bilježnica
1.Putanec, V., Francusko-hrvatski rječnik, Školska knjiga, 2012.
2. Dayre, J., Deanović, M., Maixner, R., Hrvatsko-francuski rječnik, Dominović, 1996
Po završetku nastave studenti ispunjavaju anonimne evaluacijske listiće. Jedinstvena sveučilišna studentska anketa.