Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
SOCIOLOGIJA - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 2.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Perkušić, Ivana | 30 |
0 |
15 |
Upoznati studente i studentice s menadžmentom u odgojno-obrazovnom sustavu kao i načinima upravljanja ravnatelja u sustavu odgoja i obrazovanja
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
- analizirati kompetencije ravnatelja važne za upravljanje odgojno-obrazovnim sustavom
- specificirati elemente menadžmenta i rukovođenja (liderstva) u organizaciji
- procjenjivati modele potrebne za kreiranje imidža odgojno-obrazovnog sustava
- samostalno analizirati školu kao organizaciju, njezinu složenost i kulturu rada
- samostalno upravljati komunikacijskom procesima s različitim skupinama i pojedincima u različitim okolnostima (krizne situacije u obrazovanju)
predavanja, seminari i radionice, samostalni zadatci
2. 1. Nastavna aktivnost | 2. 2. Aktivnost studenta | 2. 3. Ishod učenja | 2. 4 Metoda procjene |
Predavanje Rasprava Seminari |
Slušanje izlaganja, sustavno opažanje i zaključivanje, analiza literature, rasprava |
analizirati kompetencije ravnatelja važne za upravljanje odgojno-obrazovnim sustavom | Aktivnost studenta na nastavi |
Predavanje Rasprava Seminari Terenska nastava |
Slušanje izlaganja, sustavno opažanje i zaključivanje, analiza literature, rasprava, intervjuiranje |
specificirati elemente menadžmenta i rukovođenja (liderstva) u organizaciji |
Aktivnost studenta na nastavi, izlaganje intervjua |
Predavanje Rasprava Demonstracija Samostalni zadaci |
Slušanje izlaganja, sustavno opažanje i zaključivanje, |
procjenjivati modele potrebne za kreiranje imidža odgojno-obrazovnog sustava | Aktivnost studenta na nastavi, samostalno istraživanje/ usmeno izlaganje |
Demonstracija Rasprava Samostalni zadaci |
Sustavno opažanje, zaključivanje |
samostalno analizirati školu kao organizaciju, njezinu složenost i kulturu rada |
Aktivnost studenta na nastavi, samostalno istraživanje/ usmeno izlaganje |
Demonstracija Rasprava Samostalni zadaci |
Sustavno opažanje, rasprava | samostalno upravljati komunikacijskom procesima s različitim skupinama i pojedincima u različitim okolnostima (krizne situacije u obrazovanju) | Aktivnost studenta na nastavi, usmeno izlaganje |
Aktivnost u nastavi, Pohađanje nastave, Usmeni ispit
pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,375 | 0% |
Pohađanje nastave | 1,125 | 0% |
Usmeni ispit | 0,5 | 0% |
Studenti imaju obvezu redovito dolaziti na nastavu, aktivno sudjelovati na nastavi(10%), surađivati s kolegama u praktičnim zadacima (30) i pristupiti usmenom ispitu (30%). Seminar je osmišljen da se provodi u obliku izlaganja radova i održavanja radionica kako bi se identificirale kompetencije potrebne za timski rad, korporacijsku kulturu u obrazovnom sustavu.(30%).
Aktivno sudjelovanje na nastavi i uredno izvršavanje obaveza/zadaća. Surađivati s kolegama na zadacima usmjerenim na procese planiranje obrazovnih sustava te analiziranja procesa upravljanja i rukovođenja u odgojno-obrazovnom sustavu
Staničić, S.(2006) Menadžment u obrazovanju, Rijeka
Staničić, S. (2000), Stilovi vođenja školskog ravnatelja. U: Školski priručnik 2000./2001, Zagreb, Znamen
Sučić, G (2022) Obrazovni menadžment, Zagreb, Školska knjiga,
Staničić, S. (2000), Stilovi vođenja školskog ravnatelja. U: Školski priručnik 2000./2001, Zagreb, Znamen
Staničić, S. (2002), Vođenje u školi – između poželjnog i stvarnog. U: Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse: zbornik radova – Međunarodni znanstveni kolokvij. Rijeka: Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju
Studentska anketa.