Projektno planiranje u zajednici

 

Naziv kolegija:
Projektno planiranje u zajednici
Šifra ISVU:
257796
Šifra MOZVAG:
ECTS:
3
Jezik izvođenja:
hrvatski
Preduvjeti upisa:
Odsjek:
ODSJEK ZA SOCIOLOGIJU

Studij
Godina
Semestar
Status
SOCIOLOGIJA - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer)
1.g.
ljetni
izborni

Nastavnik
Nositelj
P
V
S
Perkušić, Ivana
30
0
15

 

Ciljevi i zadaci:

Osposobiti studente za razumijevanje procesa nastajanja projekta u zajednici. Omogućiti stjecanje kompetencija za upravljanje projektima, s naglaskom na fazama projektiranja, sastavnicama projekta, postavljanja financijskih stavki (planiranje budžeta i proračuna), održivosti projekta te evaluacije projekta značajnih za zajednicu.

Ishodi učenja:

Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:

- planirati faze izrade projekta

- transformirati ciljeve projekta u odnosu na zapaženu problematiku u društvu, prije i tijekom projekta

- specificirati područja/sastavnice projekta značajne za zajednicu

- vrednovati provođenje projektnih faza i projekta u cjelini

- organizirati socijalne akcije i kampanje u sklopu projektnih aktivnosti.

Sadržaj predmeta:

1.Projekti (vrste, načini financiranja, kriteriji).

2.Planiranje projekta (utvrđivanje potreba na terenu, okupljanje stručnjaka, rad u timu).

3.Sastavnice projekta (ciljevi/ishodi, projektni pokazatelji, ciljne skupine, projektne aktivnosti, održivost projekta, postavljanje budžeta, planiranje troškova, evaluacija itd.).

4.Upravljanje projektom (komunikacija suradnika, upravljanje vremenom, upravljanje financijama).

5.Analize provedenog projekta (vrste analize i evaluacija). Izvješća o provedenom projektu.

6.Indivdualni i socijalni aspekti projekata.

7. Etika projekata.

8. Uloga u projektnom planiranju i upravljanju projektom.

Vrste izvođenja nastave:

predavanja, seminari i radionice, obrazovanje na daljinu, samostalni zadatci

Povezivanje ishoda učenja, nastavnih metoda i procjena ishoda učenja:

2. 1. Nastavna aktivnost 2. 2. Aktivnost studenta 2. 3. Ishod učenja 2. 4 Metoda procjene
Predavanje,
Rasprava
Samostalni zadaci
Praktičan rad
Izrada projektnog zadatka
rasprava
Planirati faze izrade projekta Aktivnost studenta na
nastavi, projektna
aktivnost, samostalni zadaci, praktičan rad
Predavanje
Rasprava
Samostalni zadaci
Praktičan rad
Izrada projektnog zadatka
rasprava
Transformirati ciljeve projekta u odnosu na zapaženu problematiku u društvu, prije i tijekom projekta. Aktivnost studenta na
nastavi, projektna
aktivnost, samostalni zadaci, praktičan rad
Predavanje
Rasprava
Samostalni zadaci
Praktičan rad
Izrada projektnog zadatka
rasprava
Specificirati područja/sastavnice projekta značajne za zajednicu Aktivnost studenta na
nastavi, projektna
aktivnost, samostalni zadatci, praktičan rad
Rasprava
Demonstracija
Samostalni zadaci
Praktičan rad
Izrada projektnog zadatka
rasprava
Vrednovati provođenje projektnih faza i projekta u cjelini Aktivnost studenta na
nastavi, samostalno
istraživanje/projektna
aktivnost,  praktičan rad i samostalni zadaci
Demonstracija
Rasprava
Samostalni zadaci
Praktičan rad
Izrada projektnog zadatka
rasprava
Organizirati socijalne akcije i kampanje u sklopu projektnih aktivnosti Aktivnost studenta na
nastavi, samostalno
istraživanje/projektna
aktivnost , praktičan rad i samostalni zadaci
 

 

 

Obveze i praćenje rada studenta:

Aktivnost u nastavi, Pohađanje nastave, Praktični rad, Projekt

Način vrednovanja i ocjenjivanja:

pismeno

Elementi praćenja i provjeravanja:

Element
Opterećenje u ECTS
Udio u ocjeni
Aktivnost u nastavi 0,5 0%
Pohađanje nastave 1,125 0%
Praktični rad 0,625 0%
Projekt 0,75 0%

 

Način oblikovanja konačne ocjene:

U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjene iz praktičnog rada (40%) i izrade seminarskog rada (60%).

Primjer izračunavanja ocjene:

Ostale informacije relevantne za praćenje i vrednovanje studenta:

 

 

Obavezna literatura:

Fertalj, K., Car, Ž., Nižetić Kosović, I. (2016). Upravljanje projektima. Zagreb. FER.

Dostupno na:  https://bib.irb.hr/datoteka/807419.Upravljanje_projektima_-_skripta_FER_2016.pdf

Dopunska literatura:

Grit, R. (2021). Project Management: A Practical Approach. London: Routledge.

 

Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju razvoj znanja, vještina i kompetencija:

Studentska anketa.

Ostale informacije: