Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
SOCIOLOGIJA - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Perkušić, Ivana | 30 |
0 |
15 |
Osposobiti studente za razumijevanje procesa nastajanja projekta u zajednici. Omogućiti stjecanje kompetencija za upravljanje projektima, s naglaskom na fazama projektiranja, sastavnicama projekta, postavljanja financijskih stavki (planiranje budžeta i proračuna), održivosti projekta te evaluacije projekta značajnih za zajednicu.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
- planirati faze izrade projekta
- transformirati ciljeve projekta u odnosu na zapaženu problematiku u društvu, prije i tijekom projekta
- specificirati područja/sastavnice projekta značajne za zajednicu
- vrednovati provođenje projektnih faza i projekta u cjelini
- organizirati socijalne akcije i kampanje u sklopu projektnih aktivnosti.
1.Projekti (vrste, načini financiranja, kriteriji).
2.Planiranje projekta (utvrđivanje potreba na terenu, okupljanje stručnjaka, rad u timu).
3.Sastavnice projekta (ciljevi/ishodi, projektni pokazatelji, ciljne skupine, projektne aktivnosti, održivost projekta, postavljanje budžeta, planiranje troškova, evaluacija itd.).
4.Upravljanje projektom (komunikacija suradnika, upravljanje vremenom, upravljanje financijama).
5.Analize provedenog projekta (vrste analize i evaluacija). Izvješća o provedenom projektu.
6.Indivdualni i socijalni aspekti projekata.
7. Etika projekata.
8. Uloga u projektnom planiranju i upravljanju projektom.
predavanja, seminari i radionice, obrazovanje na daljinu, samostalni zadatci
2. 1. Nastavna aktivnost | 2. 2. Aktivnost studenta | 2. 3. Ishod učenja | 2. 4 Metoda procjene |
Predavanje, Rasprava Samostalni zadaci Praktičan rad |
Izrada projektnog zadatka rasprava |
Planirati faze izrade projekta | Aktivnost studenta na nastavi, projektna aktivnost, samostalni zadaci, praktičan rad |
Predavanje Rasprava Samostalni zadaci Praktičan rad |
Izrada projektnog zadatka rasprava |
Transformirati ciljeve projekta u odnosu na zapaženu problematiku u društvu, prije i tijekom projekta. | Aktivnost studenta na nastavi, projektna aktivnost, samostalni zadaci, praktičan rad |
Predavanje Rasprava Samostalni zadaci Praktičan rad |
Izrada projektnog zadatka rasprava |
Specificirati područja/sastavnice projekta značajne za zajednicu | Aktivnost studenta na nastavi, projektna aktivnost, samostalni zadatci, praktičan rad |
Rasprava Demonstracija Samostalni zadaci Praktičan rad |
Izrada projektnog zadatka rasprava |
Vrednovati provođenje projektnih faza i projekta u cjelini | Aktivnost studenta na nastavi, samostalno istraživanje/projektna aktivnost, praktičan rad i samostalni zadaci |
Demonstracija Rasprava Samostalni zadaci Praktičan rad |
Izrada projektnog zadatka rasprava |
Organizirati socijalne akcije i kampanje u sklopu projektnih aktivnosti | Aktivnost studenta na nastavi, samostalno istraživanje/projektna aktivnost , praktičan rad i samostalni zadaci |
Aktivnost u nastavi, Pohađanje nastave, Praktični rad, Projekt
pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,5 | 0% |
Pohađanje nastave | 1,125 | 0% |
Praktični rad | 0,625 | 0% |
Projekt | 0,75 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjene iz praktičnog rada (40%) i izrade seminarskog rada (60%).
Fertalj, K., Car, Ž., Nižetić Kosović, I. (2016). Upravljanje projektima. Zagreb. FER.
Dostupno na: https://bib.irb.hr/datoteka/807419.Upravljanje_projektima_-_skripta_FER_2016.pdf
Grit, R. (2021). Project Management: A Practical Approach. London: Routledge.
Studentska anketa.