Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
MAĐARSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Njari, Denis | 15 |
0 |
15 |
Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
---|---|---|---|
Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Usmeni ispit
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,1 | 5% |
Kontinuirana provjera znanja | 0,1 | 5% |
Pismeni ispit | 0,5 | 40% |
Pohađanje nastave | 0,5 | 0% |
Seminarski rad | 0,25 | 20% |
Usmeni ispit | 0,5 | 30% |
Studentima se vrednuju i ocjenjuju svi navedeni elementi praćenja njihovoga rada, a prema detaljno razrađenim kriterijima vrednovanja s kojima su studenti upoznati i koji su im javno dostupni. Završni ispit se sastoji od pismenog ispita, ukoliko student ne položi ispit putem kolokvija te usmenog ispita. Studenti iz svakog pojedinog elementa praćenja moraju zadovoljiti minimalno propisane kriterije s kojima su upoznati i koji su im javno dostupni.
Ocjena iz aktivnosti na nastavi A x 0,2
Ocjena iz kolokvija K x 0,3
Ocjena iz pismenoga/usmenoga ispita I x 0,5
(A x 0,1) + (K x 0,25) + (I x 0,65) = X (konačna ocjena)
Studenti su obvezani redovito pohađati nastavu (do 30% nastavnih sati izostanka), aktivno sudjelovati u raspravama na zadanu temu, samostalno rješavati zadatke (seminarski zadaci, problemski zadaci, kvizovi i dr.), raspravljati i izaći na kolokvije.
1. Peter Hanak, Povijest Mađarske, Zagreb, 1995.
2. Laszlo Kontler, Povijest Mađarske: tisuću godina u Srednjoj Europi, Zagreb, 2007.
3. Iván Bertényi, Gábor Gyapay, Magyarország rövid története, Budapest, 1992.
1. Ignác Romsics, Magyarország története: Az öskortól 1526-ig, Budapest, 2017.
2. Engel-Kristó-Kubinyi, Magyarország története 1301-1526, Budapest, 2003.
3. József Szentpéteri, Magyar Kódex, 1-6, Budapest, 2000.