Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PSIHOLOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 3.g. |
ljetni |
izborni |
POVIJEST UMJETNOSTI - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 2.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Volner, Hrvoje | 15 |
0 |
15 |
Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
---|---|---|---|
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|
Studentima se vrednuju i ocjenjuju svi navedeni elementi praćenja njihova rada, a prema detaljno razrađenim kriterijima vrednovanja s kojima su studenti upoznati i koji su im javno dostupni. Završni ispit je ocjena pismenoga ispita te usmenoga ispita. Studenti iz svakoga pojedinog elementa praćenja moraju zadovoljiti minimalno propisane kriterije s kojima su upoznati i koji su im javno dostupni.
Udio pojedinih elemenata vrednovanja u konačnoj ocjeni iskazani ECTS skalom ocjenjivanja su sljedeći:
aktivnost na nastavi 18%
pismeni ispit/usmeni ispit 56%
Udio pojedinih elemenata vrednovanja u konačnoj ocjeni iskazani ECTS skalom ocjenjivanja su sljedeći:
aktivnost na nastavi 18%
pismeni ispit/usmeni ispit 56%
Studenti su dužni redovito pohađati nastavu (do 30 % nastavnih sati izostanaka), pripremiti za nastavni sat analizu zadanoga teksta, aktivno sudjelovati u raspravama na zadanu temu.
Gerhard Staguhn, Kratka povijest svijetsih religija, Zagreb 2004
Sabino Aquaviva, Enzo Pace, Sociologija religija, Zagreb 1996.
Emile Durkeim, Elementarni oblici religijskog života, Zagreb 2008.
Sigmund Freud, Budućnost jedne iluzije, Zagreb 1986.
Herbert Marcuse, Eros i civilizacija, Zagreb 1985.
George Herbert Mead, Um, osoba i društvo, Zagreb 2003.