Religije i kultura

 

Naziv kolegija:
Religije i kultura
Šifra ISVU:
228784
Šifra MOZVAG:
ECTS:
3
Jezik izvođenja:
hrvatski
Preduvjeti upisa:
Odsjek:
ODSJEK ZA PSIHOLOGIJU
KATEDRA ZA POVIJEST UMJETNOSTI

Nastavnik
Nositelj
P
V
S
Volner, Hrvoje
15
0
15

 

Ciljevi i zadaci:

Ishodi učenja:

Sadržaj predmeta:

Vrste izvođenja nastave:

Povezivanje ishoda učenja, nastavnih metoda i procjena ishoda učenja:

Nastavna aktivnost Aktivnost studenta Ishod učenja Metoda procjene
       
       
       
       

 

 

Obveze i praćenje rada studenta:

Način vrednovanja i ocjenjivanja:

Elementi praćenja i provjeravanja:

Element
Opterećenje u ECTS
Udio u ocjeni

 

Način oblikovanja konačne ocjene:

Studentima se vrednuju i ocjenjuju svi navedeni elementi praćenja njihova rada, a prema detaljno razrađenim kriterijima vrednovanja s kojima su studenti upoznati i koji su im javno dostupni. Završni ispit je ocjena pismenoga ispita te usmenoga ispita. Studenti iz svakoga pojedinog elementa praćenja moraju zadovoljiti minimalno propisane kriterije s kojima su upoznati i koji su im javno dostupni.

Udio pojedinih elemenata vrednovanja u konačnoj ocjeni iskazani ECTS skalom ocjenjivanja su sljedeći:

aktivnost na nastavi 18%

pismeni ispit/usmeni ispit 56%

Primjer izračunavanja ocjene:

Udio pojedinih elemenata vrednovanja u konačnoj ocjeni iskazani ECTS skalom ocjenjivanja su sljedeći:

aktivnost na nastavi 18%

pismeni ispit/usmeni ispit 56%

Ostale informacije relevantne za praćenje i vrednovanje studenta:

Studenti su dužni redovito pohađati nastavu (do 30 % nastavnih sati izostanaka), pripremiti za nastavni sat analizu zadanoga teksta, aktivno sudjelovati u raspravama na zadanu temu.

 

 

Obavezna literatura:

Gerhard Staguhn, Kratka povijest svijetsih religija, Zagreb 2004

Dopunska literatura:

Sabino Aquaviva, Enzo Pace, Sociologija religija, Zagreb 1996.

Emile Durkeim, Elementarni oblici religijskog života, Zagreb 2008.

Sigmund Freud, Budućnost jedne iluzije, Zagreb 1986.

Herbert Marcuse, Eros i civilizacija, Zagreb 1985.

George Herbert Mead, Um, osoba i društvo, Zagreb 2003.

 

Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju razvoj znanja, vještina i kompetencija:

Ostale informacije: