Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
SOCIOLOGIJA - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 2.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Đukić, Marina | 30 |
0 |
15 |
Osnovni cilj kolegija je upoznati studente s osnovnim teorijskim pristupima u okviru medijski studija. Obzirom da se društvo organizira i sporazumijeva kroz medije posebno će se razjasniti društvena uloga masovnog komuniciranja i masovnih medija s naglaskom na koncept medijske reprezentacije stvarnosti.
Povijesni uvid u razvojne etape i specifičnosti pojedinih tipova medija i medijskih sektora studentima će osigurati neophodnu podlogu za razumijevanje institucija koje proizvode i objavljuju medijske tekstove kao i kritičko promišljanje o njima. Uz upoznavanje s osnovnim komunikološkim teorijama i konceptima, jedan od ciljeva kolegija je osposobiti studente za kritičko promišljanje i analizu suvremenih medijskih trendova.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
predavanja, seminari i radionice, ostalo
2.1. Nastavna metoda | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4 Metoda procjene |
Pohađanje nastave | Prisustvovanje na nastavi | 1-6 | evidencija |
Aktivnost u nastavi | Analiza zadanog teksta i aktivno sudjelovanje u raspravi | 3,4,6 | aktivnost na nastavi evidencija |
Seminarski rad | istraživanje izabrane teme, odabir metodologije, proučavanje literature, demonstracija i prezentacija rada | 3-6 | aktivnost na nastavi |
Pismeni ispit | Demonstracija usvojenog gradiva - odgovori esejskog tipa | 1-6 | aktivnost na nastavi esej |
Usmeni ispit | Demonstracija usvojenog gradiva | 1-6 | aktivnost na nastavi |
Aktivnost u nastavi, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Usmeni ispit
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,3 | 0% |
Pismeni ispit | 1,5 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,15 | 0% |
Seminarski rad | 0,9 | 0% |
Usmeni ispit | 0,15 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene za studente uzimaju se u obzir prisustvovanje nastavi i praćenje nastave (aktivnost na nastavi, priprema za nastavni sat, refleksivni osvrt na nastavne sadržaje) samostalni radni zadatci i provjeravanje znanja (parcijalni ispiti) ili završni pismeni/usmeni ispit. Izlazak na parcijalne ispite nije obvezan, kao što ni izlazak na završni ispit nije obvezan ako student položi oba parcijalna ispita/kolokvija.
U oblikovanju konačne ocjene za studente uzimaju se u obzir prisustvovanje nastavi i praćenje nastave (aktivnost na nastavi, priprema za nastavni sat, refleksivni osvrt na nastavne sadržaje) samostalni radni zadatci i provjeravanje znanja (parcijalni ispiti) ili završni pismeni/usmeni ispit. Izlazak na parcijalne ispite nije obvezan, kao što ni izlazak na završni ispit nije obvezan ako student položi oba parcijalna ispita/kolokvija.
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu bit će provedeno prema sljedećoj internoj bodovnoj kvantifikatorskoj shemi (ukupno 100 bodova):
Pohađanje nastave:
Svaki školski sat pohađanje nastave nosi određene bodove, a ukupno student može ostvariti 5 bodova.
Aktivnost na nastavi:
Aktivnost na nastavi podrazumijevat će sudjelovanje u nastavi (postavljanjem pitanja i odgovaranjem na njih), sudjelovanje u provjerama znanja na temelju zadanih tekstova koji će se analizirati na satu, kao i konzultacije s nastavnikom. na ovaj je način moguće steći najviše 10 bodova.
Pismeni ispit:
Pismenim ispitom u trajanju od 60 minuta student može ostvariti najviše 50 bodova.
Seminarski rad:
Seminarski rad radi se grupno, a tema se bira u konzultaciji s nastavnikom koji upućuje i na odgovarajuću literaturu. Radom stječe znanje samostalnog pisanja rada na temelju istraživanja koja uključuju primjenu kvantitativnih i kvalitativnih metoda. Seminarski se radovi prezentiraju na seminarskoj nastavi. Na ovaj se način može ostvariti najviše 30 bodova iz seminarskog rada.
Konačna ocjena:
Konačna ocjena bit će formirana na temelju zbroja bodova ostvarenih na aktivnostima tijekom nastave, zadaćama te pismenom ispitu.
Maksimalan broj bodova kojeg će student moći postići u ovom kolegiju iznosit će 100 bodova. Konačna ocjena bit će izračunata prema sljedećoj kriterijskoj tablici, unutar koje će biti pripremljena distribucija prolaznih ocjena u odnosu na broj bodova, u skladu s normalnom (Gaussovom) raspodjelom:
Studenti su obvezani redovito pohađati nastavu (do 30% nastavnih sati izostanka), pripremiti za nastavni sat analizu zadanoga teksta, aktivno sudjelovati u raspravama na zadanu temu, samostalno rješavati seminarske zadatke.
Provedba jedinstvene sveučilišne ankete među studentima za ocjenjivanje nastavnika koju utvrđuje Senat Sveučilišta
Praćenje i analiza kvalitete izvedbe nastave u skladu s Pravilnikom o studiranju i Pravilnikom o unaprjeđivanju i osiguranju kvalitete obrazovanja Sveučilišta
Naslov
Broj primjeraka
Broj studenata
Malović, S. i dr. (2014) Masovno komuniciranje, Golden marketing – Tehnička knjiga, Zagreb
1
30
Peruško, Z.. (2008) Mediji, kultura i civilno društvo. Jesenski &Turk, Zagreb
1
30
Price, S. (1998) Izučavanje medija, Clio, Beograd
1
30
Kunczik,M., Zipfel, A. (2006) Uvod u znanost o medijima i komunikologiju, Zaklada Friedrich Ebert, Zagreb
30