Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
INFORMATOLOGIJA - DIPLOMSKI (dvopredmetni) | 1.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Feldvari, Kristina | 0 |
15 |
0 |
|
Petr Balog, Kornelija | 30 |
0 |
0 |
Cilj je kolegija studente upoznati s temeljnim načelima i metodama označivanja i sažimanja u domeni informacijskih znanosti, posebice INDOK službi. Znanja, vještine i kompetencije koje studenti steknu na ovom kolegiju osposobit će ih za rad na organizaciji i pristupu informacija u današnjim bazama podataka i nakladništvu. U kolegiju se studenti upoznaju s ručnim i automatiziranim postupcima označivanja za različite vrste kazala, uključujući i I&A baze podatka, kazala u knjigama, mrežna kazala, itd. Kolegij dotiče i teoriju i praksu označivanja za posebne formate i predmete te tekuća pitanja automatskog označivanja i sažimanja.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
Načela i praksa označivanja; prijekoordinirani indeksi (KWIC, KWOC, permutirani indeksi); PRECIS; dosljednost i kvaliteta označivanja; vrste kazala/indeksa; kazala na kraju knjige; sažeci, vrste i načini sažimanja; vrednovanje; pokrivenost baze podataka; dodavanje vrijednosti; slikovne i zvukovne datoteke
Očekuje se da studenti kroz sadržaj predmeta usvoje sljedeća znanja, kompetencije i vještine:
predavanja, vježbe, samostalni zadatci
Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Pohađanje nastave, Zadaci na predavanjima, Zadaci pod vježbama
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,14 | 0% |
Kontinuirana provjera znanja | 0,46 | 0% |
Pohađanje nastave | 1,08 | 0% |
Zadaci na predavanjima | 0,16 | 0% |
Zadaci pod vježbama | 0,16 | 0% |
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 200 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 110 ocjenskih bodova ili 55% ocjene. Na usmeni ispit mogu izaći studenti koji nisu zadovoljni ocjenom, a do više im ocjene nedostaje 8 bodova (4% od ukupne ocjene).
Po elementima vrednovanja to znači da student može ostvariti sljedeći maksimalan broj ocjenskih bodova: kontinuirana provjera znanja(50%): 100; aktivnost na nastavi (15%): 30; zadaci na predavanjima i vježbama(35%): 70.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 110-125 ocjenskih bodova (55%-62%) = dovoljan (2), 126-159 ocjenskih bodova (63%-79%) = dobar (3), 160-179 ocjenskih bodova (80%-89%) = vrlo dobar (4), 180-200 ocjenskih bodova (90%-100%) = izvrstan (5).
Članci za čitanje:
Baza podataka o prisustvovanju nastavi, obavljenim zadatcima, pročitanoj literaturi i aktivnosti studenata; rasprave kojima se studentima omogućuje da iznesu primjedbe i prijedloge. Završna se kvaliteta provjerava studentskom anketom.