Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
SOCIOLOGIJA - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Herceg Pakšić, Barbara | 30 |
0 |
0 |
|
Pakšić, Ivan | 0 |
0 |
15 |
Studentima pružiti osnovna znanja o mikro i makro aspektima socijalne patologije te moguće adaptivne strategije u identificiranju i posljedicama postojećih socijalno patoloških pojava.
Po završetku nastave iz ovoga kolegija student će moći:
Nastanak i povijesni razvoj socijalne patologije. Teorijska perspektiva socijalne patologije. Etiologija socijalne patologije. Metode istraživanja socijalne patologije. Fenomenologija socijalne patologije (primjerice: ovisnosti, skitnja, samoubojstvo, prosjačenje…) i njihov utjecaj na kriminalitet.
predavanja, seminari i radionice, samostalni zadatci
Predavanje seminarsko izlaganje heuristički razgovor rasprava |
Samostalna analiza literature Izlaganje Aktivno sudjelovanje u raspravi |
Objasniti cilj i svrhu socijalne patologije i njezin odnos prema drugim disciplinama | Aktivnost na nastavi Usmeni ispit |
Predavanje, seminarsko izlaganje | Slušanje Izlaganje |
Interpretirati povijesni razvoj socijalne patologije | Aktivnost na nastavi Usmeni ispit |
Heuristički razgovor, rasprava, analiza primjera | Aktivno sudjelovanje u raspravi Samostalna analiza literature Uspoređivanje primjera i zaključivanje |
Interpretirati temeljne pojmove socio-patološke fenomenologije |
Aktivnost na nastavi |
Heuristički razgovor rasprava analiza primjera |
Aktivno sudjelovanje u raspravi Samostalna analiza literature Uspoređivanje primjera i zaključivanje |
Usporediti teorije socijalne patologije sa socioekonomskim kretanjima |
Aktivnost na nastavi Usmeni ispit |
Rasprava, upućivanje studenata na samostalno proučavanje literature i izvora, rad na tekstu | Aktivno sudjelovanje u raspravi Samostalna analiza literature i izvora |
Planirati i vrednovati aktivnosti revencije socijalno-patoloških ponašanja |
Aktivnost na nastavi |
Seminarska nastava, grupna rasprava | Samostalan rad na literaturi i istraživanje Izlaganje |
Provesti samostalno seminarsko istraživanje te kvalitetno komunicirati njegove rezultate | Ocjena seminarskog rada |
Aktivnost u nastavi, Istraživanje, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,3 | 0% |
Istraživanje | 0,6 | 0% |
Pohađanje nastave | 1,1 | 0% |
Seminarski rad | 0,4 | 0% |
Usmeni ispit | 0,6 | 0% |
Ocjenjivanje studenta se provodi kontinuirano tijekom nastave, praćenjem njihovih obaveza prema detaljno razrađenim kriterijima koji su studentima javno dostupni. Završna ocjena se definira izvršenjem obaveze pisanja eseja i usmenim ispitom. Studenti su dužni zadovoljiti kriterije svih zadanih elemenata praćenja uspješnosti.
Udjeli pojedinih elemenata vrednovanja u konačnoj ocjeni iskazani ECTS skalom ocjenjivanja:
aktivnost u nastavi: 20%
seminarski rad: 20%
samostalni zadaci: 20%
usmeni ispit: 40%
Bodovna ljestvica:
0,00 – 50,00 bodova: nedovoljan (1);
50,01 – 58,00 bodova: dovoljan (2);
58,01 – 75,00 bodova: dobar (3);
75,01 – 92,00 bodova: vrlo dobar (4);
92,01 – 100,00 bodova: izvrstan (5).
Provedba jedinstvene sveučilišne ankete među studentima za ocjenjivanje nastavnika koju utvrđuje Senat Sveučilišta
Praćenje i analiza kvalitete izvedbe nastave u skladu s Pravilnikom o studiranju i Pravilnikom o unaprjeđivanju i osiguranju kvalitete obrazovanja Sveučilišta