Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
ENGLESKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 2.g., 3.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Vančura, Alma | 15 |
0 |
15 |
Temeljni je cilj kolegija podučiti studente ulozi neverbalne komunikacije u različitim sferama života, važnosti publike, okoline i konteksta u kojoj se određena neverbalna komunikacija pojavljuje te procesima koji se mogu uočiti u njihovoj interakciji. Analizom neverbalne komunikacije u različitim kulturama, s posebnim osvrtom na hrvatsko i američko/britansko društvo, studenti će dobiti uvid u sličnosti i razlike istih, s ciljem razvijanja tolerancije i demokratskih vrijednosti. Nakon teorijskog dijela, studenti će analizirati određenu neverbalnu pojavnost putem aktivnog istraživačkog rada te u obliku seminara prezentirati naučene spoznaje. Saznanja stečena ovim istraživačkim radom bila bi primjenjiva u podučavanju raznih vrsta javnoga govorenja, od nastave do odnosa s javnošću i marketinga.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija studenti će moći:
Sadržaj kolegija usmjeren je na aktivnu analizu uloge neverbalnih znakova u komunikaciji kao skupu znakova koji sudjeluju u govornom činu, a nisu govor. Studenti će naučiti prepoznati i opisati konkretne ostvaraje negovornih činova (gesta, držanje, izgled, pogledi, proksemija) te će analizirati njihove osobitosti.
Ovaj načelno deskriptivni pristup počivat će na pragmatičkom modelu jezika koji će poslužiti kao teorijski okvir za proučavanje temeljnih procesa u procesu kodiranja i dekodiranja neverbalnih poruka u raznim komunikacijskim situacijama. Proučavat će se odnos lingvističkih i paralingvističkih znakova te neverbalni temelji govora kako bi se uočile različite neverbalne strategije. Uspoređivale bi se kulturološke razlike u neverbalnoj komunikaciji engleskog, hrvatskog i drugih jezika te bi se analizirali njihovi međusobni odnosi i njihov utjecaj na međusobnu interakciju.
predavanja, seminari i radionice
Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
---|---|---|---|
Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Pohađanje nastave, Seminarski rad
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,3 | 0% |
Kontinuirana provjera znanja | 1 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,7 | 0% |
Seminarski rad | 1 | 0% |
Završna se ocjena temelji na ocjeni seminara 40% (razini originalnosti i dubini pristupa, relevantnosti prikupljenog materijala, argumentiranosti zaključaka i točnosti u jezičnom i neverbalnom izražavanju), ocjeni aktivnog sudjelovanja na satu (20%) te prepoznavanju i definiranju pojmova usvojenih tijekom kolegija u vidu kolokvija (40%).