Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (jednopredmetni studij - nastavnički smjer) | 2.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Brunčić, Dubravka | 30 |
0 |
15 |
Pružiti uvid u suvremenu rodno-teorijsku literaturu, temeljne književnoteorijske pojmove te prikazati različite diskurzivne strategije oblikovanja rodnih identiteta u hrvatskoj književnosti.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
Uvod. Kategorija roda, oblikovanje rodnih identiteta i rodnih odnosa. Intelektualno-umjetničke ženske figure (Slavenka Drakulić, Sanja Lovrenčić). Intelektualno-umjetničke muške figure (Miro Gavran). Demonizirane ženske figure (Branka Slijepčević). Demonizirane muške figure (Goran Tribuson). Ljubavni roman i popularna kultura (Julijana Matanović). Privatna povijest i erotski kompleks u oblikovanju muškoga lika (Zoran Ferić). Iskustvo egzila i autsajderstva u oblikovanju ženskih i muških likova (Irena Vrkljan, Sibila Petlevski, Ludwig Bauer). Modeli hrvatskoga »muškog« i »ženskog« ratnog pisma (Ratko Cvetnić, Ivana Simić Bodrožić). Sinteza.
predavanja, seminari i radionice
2.1. Nastavna aktivnost | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4. Metoda procjene |
predavanje zadatak čitanja i analize primjera |
slušanje izlaganja, čitanje, analiza literature | definirati temeljne rodno-teorijske pojmove | kolokvij usmeni ispit |
predavanje grupna rasprava zadatak čitanja i analize primjera seminarsko izlaganje |
slušanje izlaganja, čitanje, analiza literature, sustavno opažanje i zaključivanje, rasprava, izrada i prezentacija seminarskoga rada | objasniti specifične diskurzivne strategije oblikovanja rodnih identiteta u hrvatskoj književnosti | aktivnost studenata u nastavi kolokvij seminarski rad usmeni ispit |
seminarsko izlaganje samostalni istraživački zadatak |
čitanje, analiza literature, sustavno opažanje i zaključivanje, izrada i prezentacija seminarskoga rada | primijeniti stečene književnopovijesne i književnoteorijske spoznaje u samostalnoj analizi književnih predložaka | seminarski rad usmeni ispit |
seminarsko izlaganje diskusija |
suradnja, izrada i prezentacija seminarskoga rada, rasprava, sustavno opažanje i zaključivanje | iskazati svijest o važnosti promoviranja rodne ravnopravnosti | seminarski rad usmeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Pohađanje nastave, Seminarski rad
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,2 | 0% |
Kontinuirana provjera znanja | 0,7 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,8 | 0% |
Seminarski rad | 0,4 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjena iz aktivnosti u nastavi (čitanje literature, sudjelovanje u analizama i raspravama), ocjena iz izrade i izlaganja seminarskoga rada, ocjena iz kontinuirane provjere znanja (kolokviji) te ocjena iz završnoga usmenog ispita: 10% konačne ocjene čini ocjena iz aktivnosti u nastavi, 20% konačne ocjene čini ocjena iz izrade i izlaganja seminarskoga rada, 30% konačne ocjene čini ocjena iz kontinuirane provjere znanja, a 40% konačne ocjene čini ocjena iz završnoga usmenog ispita.
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 60 ocjenskih bodova ili 60% ocjene.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60%–69,9% = dovoljan (2), 70%–79,9% = dobar (3), 80%–89,9% = vrlo dobar (4), 90%–100% = izvrstan (5).
Redovito dolaženje na nastavu (najviše tri izostanka od 15 termina), priprema i izlaganje seminarskoga rada te redovito sudjelovanje u nastavi (sudjelovanje u analizama i raspravama).
Napomena: Na početku svake akademske godine popis će literature dopunjavati recentnim naslovima.
Studentska anketa.