Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (jednopredmetni studij - nastavnički smjer) | 2.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Liović, Marica | 30 |
0 |
30 |
Temeljni je cilj kolegija studentima pružiti uvid u suvremenu svjetsku književnu produkciju. Eklektički osmišljen korpus lektirnih naslova bit će motren iz vizure suvremenih književnih te kulturalnih teorija i fenomena. Osim toga, studenti će se upoznati s osobitostima modernističkih razdoblja (esteticizam, avangarda, kasni modernizam, postmodernizam). Kad je posrijedi žanrovska problematika, s obzirom na to da je riječ o razdoblju u kojem produkcija romana znatno premašuje ostale žanrove, pozornost će u velikoj mjeri biti posvećena romanu, odnosno njegovu razvojnom putu.
Nakon uspješno završenog predmeta studenti će moći:
predavanja, seminari i radionice
2.1. Nastavna aktivnost | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4. Metoda procjene |
predavanje suradničko učenje grupna rasprava |
slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava, sustavno opažanje, zaključivanje | opisati temeljne karakteristike razdobljâ epohe modernizma te najutjecajnije pravce | aktivnosti studenata u nastavi pisane provjere znanja usmeni ispit |
predavanje seminarsko izlaganje zadatak čitanja i analize primjera grupna rasprava |
slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava, dijaloška metoda, sustavno opažanje, samostalna uporaba literature, zaključivanje | primijeniti stečena znanja o suvremenim kulturološkim fenomenima | aktivnosti studenata u nastavi seminarski rad pisane provjere znanja usmeni ispit |
predavanje suradničko učenje zadatak čitanja i analize primjera multimedija i mreža grupna rasprava |
slušanje izlaganja, analiza literature, sustavno opažanje, rasprava, zaključivanje | opisati razvojni put romana u povijesnome slijedu | aktivnosti studenata u nastavi pisane provjere znanja usmeni ispit |
mentorski rad radionice multimedija i mreža seminarsko izlaganje |
suradnja, aktivno sudjelovanje, odgovorno ispunjavanje obveza, postavljanje i rješavanje problema, samostalna uporaba literature | na temelju uvida u relevantnu teorijsku literaturu samostalno analizirati književno djelo | seminarski rad usmeni ispit pisane provjere znanja |
Aktivnost u nastavi, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,4 | 0% |
Pismeni ispit | 1 | 0% |
Pohađanje nastave | 1,2 | 0% |
Seminarski rad | 0,4 | 0% |
Usmeni ispit | 1 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzima se u obzir ocjena za aktivnost, ocjena iz seminarskoga rada, pisanih provjera znanja te ocjena iz završnoga usmenog ispita: 10'% konačne ocjene čini ocjena za aktivnost, 20% iz seminarskoga rada, 40% iz pisanih provjera znanja te 30% konačne ocjene čini ocjena iz završnoga usmenog ispita.
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 60 ocjenskih bodova ili 60% ocjene.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60%–69,9% = dovoljan (2), 70%–79,9% = dobar (3), 80%–89,9% = vrlo dobar (4), 90%–100% = izvrstan (5).
Studentska anketa.