Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (jednopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Dragun, Dragica | 30 |
0 |
15 |
Cilj je kolegija upoznavanje sa suvremenom književnosti za djecu i mladež i proučavanje poetike suvremenih hrvatskih prozaista (naglasak će biti na autorima, i djelima, od 1990-tih godina do danas, a to su: Mladen Kušec, Pavao Pavličić, Stjepan Tomaš, Božidar Prosenjak, Sanja Pilić, Damir Miloš, Miro Gavran, Ana Đokić Pongrašić, Silvija Šesto Stipaničić, Nada Mihelčić, Sanja Lovrenčić, Zvonko Todorovski, Sanja Polak).
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
Definiranje, vremensko određenje i opća obilježja suvremene dječje književnosti. Žanrovi suvremene dječje književnosti. Tematska detabuizacija. Analiza odabranih predložaka (Mladen Kušec, Pavao Pavličić, Stjepan Tomaš, Božidar Prosenjak, Sanja Pilić, Damir Miloš, Miro Gavran, Zoran Pongrašić, Silvija Šesto Stipaničić, Nada Mihelčić, Sanja Lovrenčić, Zvonko Todorovski, Zvjezdana Odobašić, Darko Macan...). Sličnosti i trazlike dječje i nedječje suvremene književnosti.
Napomena: Uz autore nisu navedeni naslovi kako bi se na početku svakoga novoga semestra mogli, u dogovoru sa studentima, odrediti naslovi koji će biti čitani i analizirani.
predavanja, seminari i radionice
2.1. Nastavna aktivnost | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4. Metoda procjene |
predavanje | slušanje izlaganja, sustavno opažanje, rasprava | usporediti različite pristupe periodizaciji hrvatske dječje i nedječje književnosti | aktivnost studenata u nastavi kolokvij pisani/usmeni ispit |
predavanje | slušanje izlaganja, sustavno opažanje, rasprava | objasniti osnovne značajke suvremene književnosti | aktivnost studenata u nastavi kolokvij pisani/usmeni ispit |
predavanje grupna rasprava |
slušanje izlaganja, sustavno opažanje, rasprava | argumentirati razlike između suvremene i nesuvremene književnosti | aktivnost studenata u nastavi kolokvij pisani /usmeni ispit |
predavanje grupna rasprava |
sustavno opažanje i zaključivanje | definirati tabuizam u književnosti | aktivnost studenata u raspravi kolokvij pisani/usmeni ispit |
samostalni zadaci seminarsko izlaganje mentorski rad |
sustavno opažanje i zaključivanje, usmeno izlaganje | analizirati književne predloške | pisani seminarski rad pismeni/usmeni ispit |
predavanje samostalni zadaci |
slušanje izlaganja, sustavno opažanje i zaključivanje | sintetizirati znanja o suvremenoj dječjoj književnosti | pisani/usmeni ispit |
Kontinuirana provjera znanja, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirana provjera znanja | 0,7 | 0% |
Pismeni ispit | 0,7 | 0% |
Pohađanje nastave | 1,2 | 0% |
Seminarski rad | 0,7 | 0% |
Usmeni ispit | 0,7 | 0% |
U oblikovanju se konačne ocjene uzima u obzir sljedeće: ocjena pisanoga oblika i usmenoga izlaganja seminarskoga rada, kolokvija, pisanoga ispita te završnoga usmenog ispita. Od toga 25% konačne ocjene čini ocjena seminara, 25% ocjena kolokvija, 25% ocjena pisanoga ispita te 25% ocjena završnoga usmenog ispita.
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti najviše 100 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti najmanje 60 ocjenskih bodova ili 60% ocjene.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60%–69,9% = dovoljan (2), 70%–79,9% = dobar (3), 80%–89,9% = vrlo dobar (4), 90%–100% = izvrstan (5).
Studenti su obvezni pohađati nastavu, aktivno sudjelovati u analizama, izvršavati zadatke koji su im povjereni za samostalno istraživanje, pročitati zadane lektirne naslove te pristupiti kolokviju i završnom ispitu.
Studentska anketa.