Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PEDAGOGIJA - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Jukić, Renata | 30 |
0 |
0 |
|
Bogatić, Katarina | 0 |
0 |
15 |
Cilj ovoga kolegija je razvijanje općih i specifičnih kompetencija studenata značajnih za njihov profesionalni i osobni razvoj. Studentima će se prezentirati osnovna saznanja o temeljnim pojmovima pedagogije održivog razvoja, povijesno-društveni razvoje koncepcije; poticati razvoj ekološke svijesti, kritičkog i kreativnog mišljenja te svijesti o povezanosti prirodnog i društvenog okružja. Kroz kolegij će se kod studenata razvijati, putem istraživačkih i konstruktivističkih pristupa, sposobnosti refleksivnog praktičara u teorijskom osmišljavanju i odgojno-obrazovnoj primjeni sadržaja koncepcije održivog razvoja i odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u odgojno-obrazovnom procesu.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
predavanja, seminari i radionice
2.1. Nastavna aktivnost | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4. Metoda procjene |
Predavanje, razgovor, rasprava | Slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | Imenovati osnovne pojmove iz područja održivog razvoja | Aktivnost studenta na nastavi, pismeni i usmeni ispit |
Predavanje, zadatak čitanja i analize sadržaja, grupna rasprava | Sustavno opažanje, slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | Opisati povijesni razvoj održivog razvoja kao znanstveno utemeljenog koncepta | Aktivnost studenta na nastavi, pismeni i usmeni ispit |
Predavanje, suradničko učenje, grupna rasprava | Slušanje izlaganja, sustavno opažanje i zaključivanje, analiza literature, rasprava | Opisati koncept održivog razvoja | Aktivnost studenta na nastavi, pismeni i usmeni ispit |
Grupna rasprava, debata | Analiza literature, rasprava |
Izražavati argumentirano relevantne stavove | Aktivnost studenta na nastavi, pismeni i usmeni ispit |
Projektno istraživanje |
Analiza literature, sustavno opažanje i zaključivanje, rješavanje problema, izrada projekta, suradnja | Integrirati proces koncepta održivog razvoja u nastavnom procesu | Samostalno istraživanje/projektna aktivnost, završno izvješće |
Grupna rasprava | Analiza literature, rasprava | Opisati aktualne, globalne, društveno-pedagoške teme i problematiku koncepta održivog razvoja u povezanosti s razvojem osobnih stavova i prihvaćanja odgovornosti prema problematici održivog razvoja | Aktivnost studenta na nastavi, pismeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Pismeni ispit, Pohađanje nastave
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,9 | 0% |
Pismeni ispit | 1 | 0% |
Pohađanje nastave | 1,1 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir aktivnost na nastavi, projektni rad i pismeni/usmeni ispit: 10% konačne ocjene čini ocjena aktivnosti na nastavi, 40% ocjene je kvaliteta projektnog rada, a 50% konačne ocjene čini ocjena iz pismenog/usmenog ispita.
Studenti su obvezni redovito pohađati nastavu, aktivno sudjelovati u nastavi, izraditi seminarski rad te pristupiti usmenom ispitu.
Usmeni razgovori sa studentima. Provođenje ankete o kvaliteti.