| Studij | Godina |
Semestar |
Status |
|---|---|---|---|
| PEDAGOGIJA - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
ljetni |
obavezan |
| Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
|---|---|---|---|---|
| Jukić, Renata | 30 |
0 |
0 |
|
| Filipov, Mia | 0 |
0 |
30 |
Ovaj će kolegij omogućiti studentu pedagogije uvid u osnovna pitanja andragoške teorije i prakse u Hrvatskoj i svijetu, osposobiti ih za razmatranje i kritičku refleksiju suvremenih andragoških problema i razvoja i stvarati osnovu za ulazak u obrazovnu andragošku praksu.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
predavanja, seminari i radionice
| 2.1. Nastavna aktivnost | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4 Metoda procjene |
| Predavanje | Slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | Definirati osnovne pojmove andragogije | Aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, samostalni zadatci, pismeni ispit |
| Predavanje, grupna rasprava | Slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava, sustavno opažanje | Analizirati teorijsko metodološke osnove obrazovanja odraslih | Aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, samostalni zadatci, pismeni ispit |
| Predavanje, grupna rasprava, samostalno rješavanje zadataka | Slušanje izlaganja, sustavno opažanje i zaključivanje, analiza izvora literature | Interpretirati različite fenomene u konceptualnim okvirima i modelskim oblicima obrazovanja odraslih | Samostalni zadatci studenata, aktivnost u nastavi, seminarski rad |
| Radionica, grupna rasprava | Rasprava, simulacija, sustavno opažanje i zaključivanje, suradničko učenje | Povezati odrednice i strategije cjeloživotnog učenja | Aktivnost studenata u nastavi, samostalni zadatci studenata, pismeni ispit |
| Samostalni seminarski zadaci, grupna rasprava, diskusija. | Rasprava, aktivno sudjelovanje na nastavi, postavljanje i rješavanje problema, primjena naučenoga, rad u paru, oblikovanje pismenog rada | Iskazati kolegijalnost i odgovornost tijekom suradnje u timskom i individualnom radu | seminarski rad, aktivnost na nastavi |
Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Portfolio, Seminarski rad
| Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
|---|---|---|
| Pismeni ispit | 1,5 | 0% |
| Pohađanje nastave | 1 | 0% |
| Portfolio | 1 | 0% |
| Seminarski rad | 0,5 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjena iz seminara i ocjena iz završnog pismenog ispita: 15% konačne ocjene čini ocjena iz seminara, a 60% konačne ocjene čini ocjena iz završnog pismenog ispita.
Redovito prisustvovanje nastavi i aktivno sudjelovanje u nastavi.
Obavljanje samostalnih zadataka – analiza dokumenata, prikaz pročitanih knjiga/članaka, izrada izvješća o posjetama ustanovama čija je djelatnost vezana za rad s odraslima, pisanje eseja na odabrane teme, prijevod s a stranog jezika kraćeg teksta s temom iz andragogije ...
Izrada seminarskog rada na odabranu andragošku temu.
Studentska anketa.