| Studij | Godina |
Semestar |
Status |
|---|---|---|---|
| POVIJEST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 3.g. |
zimski |
obavezan |
| Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
|---|---|---|---|---|
| Pejić, Luka | 30 |
0 |
0 |
|
| Josipović Batorek, Slađana | 0 |
0 |
0 |
|
| Kezić, Valentina | 0 |
0 |
15 |
Upoznati studente s relevantnim povijesnim činjenicama, procesima i uzročno-posljedičnim povezanostima karakterističnima za hrvatsku povijest „dugoga“ 19. stoljeća, kritički vrednovati izvore i stručnu literature koja problematizira navedeno razdoblje.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
predavanja, seminari i radionice
| 2.1. Nastavna metoda | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4 Metoda procjene |
| predavanje, seminarski rad zadatak čitanja i analize primjera |
slušanje izlaganja, sustavno opažanje, rasprava | definirati povijesne događaje s gledišta političko-ekonomsko-kulturnih i vojnih određenosti u hrvatskoj povijesti 19. stoljeća | aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad. usmeni ispit |
| predavanje, seminarski rad zadatak čitanja i analize primjera |
slušanje izlaganja, sustavno opažanje, rasprava | analizirati razvoj pravno-povijesnih institucija i organizacija | aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad. usmeni ispit |
| predavanje, seminarski rad zadatak čitanja i analize primjera |
slušanje izlaganja, sustavno opažanje, rasprava | definirati spoznaje o nacionalnim i međunacionalnim političkim odnosima u Hrvatskoj u 19. stoljeću | aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad. usmeni ispit |
| predavanje, seminarski rad zadatak čitanja i analize primjera |
slušanje izlaganja, sustavno opažanje, rasprava | opisati načinie i sredstva političkog i stranačkog komuniciranja i ulogu političkih i kulturnih osoba u razvitku povijesnih događanja | aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad. usmeni ispit |
| predavanje, seminarski rad zadatak čitanja i analize primjera |
slušanje izlaganja, sustavno opažanje, rasprava | kritički analizirati o načinima, sredstvima i organizaciji, danas i u povijesti, za održavanje nacionalnog, međunarodnog i vjerskog mira i sigurnosti | aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad. usmeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Pisani ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad
| Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
|---|---|---|
| Aktivnost u nastavi | 0,3 | 0% |
| Pisani ispit | 1,1 | 0% |
| Pohađanje nastave | 1,1 | 0% |
| Seminarski rad | 0,5 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene u obzir se uzimaju kontinuirano praćenje (aktivnost na nastavi, priprema za nastavni sat, osvrti na nastavne sadržaje) s 20% udjela u konačnoj ocjeni, praćenje i provjeravanje znanja (kratke provjere u obliku kolokvija) s 50% udjela u konačnoj ocjeni, te seminarski rad s 30% udjela u ocjeni. Studenti su za prolaznu konačnu ocjenu obvezni iz svakog pojedinog elemenata praćenja i provjeravanja koji se ocjenjuje ostvariti minimalnu prolaznu ocjenu dovoljan (2). Studenti koji ne polože oba kolokvija moraju polagati pismeni ispit iz cjelokupnog gradiva tijekom ispitnih rokova. Studenti koji iz aktivnosti na nastavi ili seminarskog rada dobiju negativnu ocjenu moraju polagati usmeni ispit iz cjelokupnog gradiva u vrijeme redovnih ispitnih rokova.
Udio pojedinih elemenata vrednovanja u konačnoj ocjeni iskazani ECTS skalom ocjenjivanja su sljedeći:
- aktivnost u nastavi 20%
- seminarski rad 30%
- pisani ispit 50%
U oblikovanju konačne ocjene u obzir se uzimaju kontinuirano praćenje (aktivnost na nastavi, priprema za nastavni sat, osvrti na nastavne sadržaje) s 20% udjela u konačnoj ocjeni, praćenje i provjeravanje znanja (kratke provjere u obliku kolokvija) s 50% udjela u konačnoj ocjeni, te seminarski rad s 30% udjela u ocjeni. Studenti su za prolaznu konačnu ocjenu obvezni iz svakog pojedinog elemenata praćenja i provjeravanja koji se ocjenjuje ostvariti minimalnu prolaznu ocjenu dovoljan (2). Studenti koji ne polože oba kolokvija moraju polagati pismeni ispit iz cjelokupnog gradiva tijekom ispitnih rokova. Studenti koji iz aktivnosti na nastavi ili seminarskog rada dobiju negativnu ocjenu moraju polagati usmeni ispit iz cjelokupnog gradiva u vrijeme redovnih ispitnih rokova.
Udio pojedinih elemenata vrednovanja u konačnoj ocjeni iskazani ECTS skalom ocjenjivanja su sljedeći:
- aktivnost u nastavi 20%
- seminarski rad 30%
- pisani ispit 50%
Pohađanje nastave i seminara, pisanje i prezentiranje seminarskih radova.
Sveučilišna anketa, analiza kvalitete izvedbe nastave.