Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POVIJEST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 3.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Tomas, Domagoj | 30 |
0 |
0 |
|
Pejić, Luka | 0 |
0 |
15 |
Upoznavanje s procesom formiranja hrvatske nacije i identiteta. Razvoj društveno-gospodarskih prilika u hrvatskim zemljama: Hrvatskoj, Slavoniji, Dalmaciji, Istri te ostalim zemljama od 1790. do 1918. godine.
Upoznavanje sa društveno-političkim razvojem hrvatskih zemalja od restauracija Sabora 1861. do kraja Prvog svjetskog rata. Bit borbi političkih stranaka u dvojnoj Austro-Ugarskoj monarhiji kroz Hrvatsko-ugarsku nagodbu te nacionalna previranja i radnički pokret krajem 19. i početkom 20. stoljeća. O uzrocima i posljedicama migracija u i izvan Hrvatske krajem 19. i početkom 20. stoljeća.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
predavanja, seminari i radionice
2.1. Nastavna metoda | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4 Metoda procjene |
predavanje, seminarski rad zadatak čitanja i analize primjera |
slušanje izlaganja, sustavno opažanje, rasprava | definirati povijesne događaje s gledišta političko-ekonomsko-kulturnih i vojnih određenosti u hrvatskoj povijesti 19. stoljeća | aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad. usmeni ispit |
predavanje, seminarski rad zadatak čitanja i analize primjera |
slušanje izlaganja, sustavno opažanje, rasprava | analizirati razvoj pravno-povijesnih institucija i organizacija | aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad. usmeni ispit |
predavanje, seminarski rad zadatak čitanja i analize primjera |
slušanje izlaganja, sustavno opažanje, rasprava | definirati spoznaje o nacionalnim i međunacionalnim političkim odnosima u Hrvatskoj u 19. stoljeću | aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad. usmeni ispit |
predavanje, seminarski rad zadatak čitanja i analize primjera |
slušanje izlaganja, sustavno opažanje, rasprava | opisati načinie i sredstva političkog i stranačkog komuniciranja i ulogu političkih i kulturnih osoba u razvitku povijesnih događanja | aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad. usmeni ispit |
predavanje, seminarski rad zadatak čitanja i analize primjera |
slušanje izlaganja, sustavno opažanje, rasprava | kritički analizirati o načinima, sredstvima i organizaciji, danas i u povijesti, za održavanje nacionalnog, međunarodnog i vjerskog mira i sigurnosti | aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad. usmeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Pisani ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,6 | 15% |
Pisani ispit | 1,5 | 60% |
Pohađanje nastave | 1 | 0% |
Seminarski rad | 0,9 | 25% |
Studentima se vrednuju i ocjenjuju svi navedeni elementi praćenja njihovoga rada, a prema detaljno razrađenim kriterijima vrednovanja s kojima su studenti upoznati i koji su im javno dostupni. Završni ispit sastoji se od pismenog ispita, ukoliko student ne položi ispit putem kolokvija te usmenoga ispita. Studenti iz svakoga pojedinog elementa praćenja moraju zadovoljiti minimalno propisane kriterije s kojima su upoznati i koji su im javno dostupni.
Pohađanje nastave i seminara, pisanje i prezentiranje seminarskih radova.
Sveučilišna anketa, analiza kvalitete izvedbe nastave.