Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (jednopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Brunčić, Dubravka | 30 |
0 |
15 |
Pokazati temeljna obilježja kriminalističkoga romana te pružiti uvid u razvoj kriminalističkoga romana u hrvatskoj i svjetskoj književnosti 20. i 21. stoljeća.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
Uvod – popularna književnost, žanrovski roman, kriminalistički roman. Pregled povijesnoga razvoja kriminalističkog romana: svjetski, hrvatski krimići; Kriminalistički diskurz, književne škole, podžanrovi kriminalističkoga romana. Britansko zlatno doba (A. Christie). Američka škola kriminalističkog romana (R. Chandler, D. Hammett). Policijska procedura (G. Simenon). Hrvatski kriminalistički roman druge polovice 20. stoljeća, 1. generacija (M. Nikolić, B. Belan). Hrvatski kriminalistički roman, 2. generacija (G. Tribuson, P. Pavličić). Hrvatski kriminalistički roman, 3. generacija (J. Pavičić, I. Brešan). Suvremeni švedski kriminalistički roman (H. Mankell, S. Larsson). Suvremeni ruski kriminalistički roman (B. Akunin). Povijesni kriminalistički roman (U. Eco, R. Monaldi/ F. Sorti). Kriminalistički roman, povijest, fantastika (P. Pavličić, T. Mraović). Antikriminalistički roman, metadetektivska fikcija (N. Brixy, P. Auster). Suvremeni ženski model kriminalističkog romana (L. Marklund, I. Vrkljan, N. Gašić). Sinteza kolegija.
predavanja, seminari i radionice
Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
predavanje zadatak čitanja i analize primjera |
slušanje izlaganja, čitanje, analiza literature | protumačiti temeljna obilježja književnopovijesnoga razvoja kriminalističkoga romana | kolokvij usmeni ispit |
predavanje grupna rasprava zadatak čitanja i analize primjera suradničko učenje seminarsko izlaganje |
slušanje izlaganja, čitanje, rasprava, analiza literature, suradnja, postavljanje i rješavanje problema, sustavno opažanje i zaključivanje, izrada i prezentacija seminarskoga rada | objasniti sličnosti i razlike u razvoju hrvatskoga i svjetskoga kriminalističkog romana | aktivnost studenata u nastavi seminarski rad usmeni ispit |
predavanje grupna rasprava zadatak čitanja i analize primjera |
slušanje izlaganja, čitanje, rasprava, analiza literature | objasniti specifična žanrovska obilježja kriminalističkoga romana | aktivnost studenata u nastavi kolokvij usmeni ispit |
seminarsko izlaganje samostalni istraživački zadatak |
čitanje, analiza literature, postavljanje i rješavanje problema, izrada i prezentacija seminarskoga rada | primijeniti stečene književnopovijesne i književnoteorijske spoznaje u samostalnoj analizi književnih predložaka | aktivnost studenata u nastavi seminarski rad usmeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,3 | 0% |
Kontinuirana provjera znanja | 0,8 | 0% |
Pohađanje nastave | 1,2 | 0% |
Seminarski rad | 0,6 | 0% |
Usmeni ispit | 1,1 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjena iz aktivnosti u nastavi (čitanje literature, sudjelovanje u analizama i raspravama), ocjena iz izrade i izlaganja seminarskoga rada, ocjena iz kontinuirane provjere znanja (kolokviji) te ocjena iz završnoga usmenog ispita: 10% konačne ocjene čini ocjena iz aktivnosti u nastavi, 20% konačne ocjene čini ocjena iz izrade i izlaganja seminarskoga rada, 30% konačne ocjene čini ocjena iz kontinuirane provjere znanja, a 40% konačne ocjene čini ocjena iz završnoga usmenog ispita.
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 60 ocjenskih bodova ili 60% ocjene.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60%–69,9% = dovoljan (2), 70%–79,9% = dobar (3), 80%–89,9% = vrlo dobar (4), 90%–100% = izvrstan (5).
Kontinuirana provjera znanja putem kolokvija. Pisanje i izlaganje seminarskoga rada na nastavi. Čitanje zadanih predložaka i aktivno sudjelovanje u raspravi. Završni ispit: pisani i usmeni dio koji obuhvaćaju cjelokupno gradivo.
Studentska anketa.