Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (jednopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Brunčić, Dubravka | 30 |
0 |
15 |
Pokazati temeljna obilježja suvremene slavonske književne produkcije i ukazati na intertekstualne poveznice, kao i razlike u odnosu na relevantne tekstove europske književnosti.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
Uvod. Koncept novoga regionalizma; kultura prostora, kultura pamćenja, kulturni imaginarij. Europska postmodernistička historiografska metafikcija (A. S. Byatt, U. Eco). Hrvatska / slavonska historiografska (meta)fikcija (P. Pavličić, S. Tomaš, J. Horvat). Autobiografska kratka proza (S. Andrić, B. Schulz). Obiteljsko-povijesni roman (I. Šojat Kuči, P. Nadas). Humor, ironija, groteska u suvremenoj europskoj i hrvatskoj prozi (B. Hrabal, M. Kundera, P. Jirsak). Suvremena kratka proza, popularna i medijska kultura (D. Rešicki, V. Pelevin, L. Garaczi). Sinteza kolegija.
predavanja, seminari i radionice
Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
predavanje zadatak čitanja i analize primjera |
slušanje izlaganja, čitanje, analiza literature | opisati korpus suvremene slavonske književne produkcije | kolokvij usmeni ispit |
predavanje grupna rasprava zadatak čitanja i analize primjera |
slušanje izlaganja, čitanje, rasprava, analiza literature | definirati koncepte novoga regionalizma i kulturnog pamćenja | aktivnost studenata u nastavi kolokvij usmeni ispit |
predavanje zadatak čitanja i analize primjera suradničko učenje seminarsko izlaganje |
slušanje izlaganja, čitanje, analiza literature, suradnja, izrada i prezentacija seminarskoga rada | opisati intertekstualne poveznice slavonske književnosti s tekstovima europske književnosti | aktivnost studenata u nastavi seminarski rad kolokvij usmeni ispit |
predavanje seminarsko izlaganje suradničko učenje zadatak čitanja i analize primjera |
slušanje izlaganja, čitanje, analiza literature, suradnja, postavljanje i rješavanje problema, sustavno opažanje i zaključivanje, prezentacija seminarskoga rada | usporediti tekstove s obzirom na žanrovski sustav, specifična tematsko-motivska i stilska obilježja | aktivnost studenata u nastavi seminarski rad usmeni ispit |
seminarsko izlaganje samostalni istraživački zadatak |
čitanje, analiza literature, postavljanje i rješavanje problema, izrada i prezentacija seminarskoga rada | primijeniti stečene književnopovijesne i književnoteorijske spoznaje vezane uz pitanja književnoga regionalizma (područja kulturne geografije, pitanja kulturnoga pamćenja) u analizi konkretnih književnih predložaka | aktivnost studenata u nastavi seminarski rad usmeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,3 | 0% |
Kontinuirana provjera znanja | 0,8 | 0% |
Pohađanje nastave | 1,2 | 0% |
Seminarski rad | 0,6 | 0% |
Usmeni ispit | 1,1 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjena iz aktivnosti u nastavi (čitanje literature, sudjelovanje u analizama i raspravama), ocjena iz izrade i izlaganja seminarskoga rada, ocjena iz kontinuirane provjere znanja (kolokviji) te ocjena iz završnoga usmenog ispita: 10% konačne ocjene čini ocjena iz aktivnosti u nastavi, 20% konačne ocjene čini ocjena iz izrade i izlaganja seminarskoga rada, 30% konačne ocjene čini ocjena iz kontinuirane provjere znanja, a 40% konačne ocjene čini ocjena iz završnoga usmenog ispita.
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 60 ocjenskih bodova ili 60% ocjene.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60%–69,9% = dovoljan (2), 70%–79,9% = dobar (3), 80%–89,9% = vrlo dobar (4), 90%–100% = izvrstan (5).
Redovito dolaženje na nastavu (najviše tri izostanka od 15 termina), priprema i izlaganje seminarskoga rada te redovito sudjelovanje u nastavi (sudjelovanje u analizama i raspravama).
Studentska anketa.