Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POVIJEST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 2.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Galić, Silvija | 0 |
15 |
30 |
Studenti bi trebali upoznati mogućnosti korištenja informacijske tehnologije u nastavi povijesti koji se predaje u osnovnim i srednjim školama u Republici Hrvatskoj. Na seminarima bi se analizirale neke posebne mogućnosti i uporabe informacijske tehnologije za poboljšanje kvalitete nastave povijesti, prvenstveno oni programski paketi koji omogućuju pregled raznih vrsta povijesnih karata, materijala pohranjenih u digitalnom obliku, raznih statističkih izvještaja dostupnih na Internetu . Korištenje edukativnih igara u svladavanju tema vezanih uz povijest. Na vježbama bi se koristili već gotovi programski materijali, te način pretraživanja baza podataka i analiza pripreme pojedinih materijala .
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Analiza nastave povijesti u osnovnim i srednjim školama Republike Hrvatske Kvaliteta postojećih nastavnih materijala i mogućnosti utjecaja na poboljšanje kvalitete. Način sudjelovanja u izradi materijala. Općenito o digitalnim kartama, povijesne karte na Internetu. Prikupljanje i analiza statističkih podataka i korištenje gotovih tablica i grafikona. Izrada edukativnih igara i ispita znanja
seminari i radionice, vježbe
Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
Predavanje, praktični rad | Aktivno slušanje, sudjelovanje u raspravi, individualni rad | Samostalno koristiti gotove programe u nastavi povijesti |
Pismeni ispit, seminarski rad, praktični rad |
Predavanje, praktični rad | Aktivno slušanje, sudjelovanje u raspravi, individualni rad | Samostalno pregledavati postojeće baze podatka povijesti |
Pismeni ispit, seminarski rad, praktični rad |
Predavanje, praktični rad | Aktivno slušanje, sudjelovanje u raspravi, individualni rad | Samostalno koristiti povijesne karte |
Pismeni ispit, seminarski rad, praktični rad |
Predavanje, praktični rad | Aktivno slušanje, sudjelovanje u raspravi, individualni rad | Samostalno konstruirati jednostavne edukativne igre |
Pismeni ispit, seminarski rad, praktični rad |
Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Pismeni ispit, Praktični rad, Seminarski rad
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,5 | 0% |
Kontinuirana provjera znanja | 0,75 | 0% |
Pismeni ispit | 0,75 | 0% |
Praktični rad | 0,5 | 0% |
Seminarski rad | 0,5 | 0% |
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 100 bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 60 bodova ili 60% ocjene. U oblikovanju konačne ocjene uzima se u obzir aktivnost na nastavi , seminarski rad, praktični rad, kontinuirana provjera znanja i pismeni ispit, a po potrebi i usmeni ispit.