Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POVIJEST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 2.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Josipović Batorek, Slađana | 30 |
0 |
0 |
|
Vonić, Maja | 0 |
0 |
15 |
Cilj nastave je stjecanje temeljnih obavijesti i znanstveno utvrđenih znanja o ulozi kulture u komunističkim režimima u oblikovanju kolektivne svijesti, te prepoznavanje različitih oblika kulturne promidžbe.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Kolegij je posvećen analizi kulturne revolucije u zemljama pod komunističkim režimom. Vrlo važan dio kolegija bit će proučavanje uloge igranih filmova, sporta, glazbe, arhitekture, prosvjete, izdavačke djelatnosti u potiranju tradicije i stvaranju nove, kolektivne povijesti.
Nastava se ostvaruje na predavanjima i kroz seminare. Na seminarima je predviđeno aktivno sudjelovanje studenata radom na izvornoj građi i literaturi. Studenti izrađuju pisane radove i usmeno ih prezentiraju.
predavanja, seminari i radionice
Nastavna metoda | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
predavanje, grupna rasprava, analiza video-materijala, seminarsko izlaganje | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | objasniti glavna obilježja kulture i njene uloge u razdoblju socijalizma u Jugoslaviji i zemljama istočnog bloka | aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, kolokvij |
rasprava upućivanje studenata na samostalno proučavanje literature i izvora rad na tekstu |
aktivno sudjelovanje u raspravi samostalna analiza izvora i literature |
uočiti sličnosti i razlike kulturnog i umjetničkog stvaralaštva u Jugoslaviji i ostatku Europe | aktivnost na nastavi |
zadatak čitanja i analize literature, grupna rasprava, predavanje | suradnja, aktivno sudjelovanje, analiza literature | argumentirano raspravljati o utjecaju zapada na kulturno-umjetničko stvaralaštvo Jugoslavije | aktivnost na nastavi |
predavanje, grupna rasprava, analiza video-materijala, seminarsko izlaganje | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | analizirati razvoj popularne kulture i njene raširenosti u glazbi, književnosti, filmskoj umjetnosti itd. | aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, kolokvij |
Aktivnost u nastavi, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,65 | 0% |
Pismeni ispit | 0,75 | 0% |
Pohađanje nastave | 1,1 | 0% |
Seminarski rad | 0,5 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir kontinuirano praćenje (aktivnost na nastavi, priprema za nastavni sat, refleksivni osvrt na nastavne sadržaje) s 25% udjela u konačnoj ocjeni, završni pisani ispit 55% udjela u konačnoj ocjeni, te seminarski rad s 20% udjela u konačnoj ocjeni. Studenti su za prolaznu konačnu ocjenu obvezni iz svakog pojedinog elemenata praćenja i provjeravanja koji se ocjenjuje ostvariti minimalnu prolaznu ocjenu dovoljan (2).
Polaganje pisanog ; aktivno sudjelovanje na nastavi; pisanje eseja/seminara.
Po dogovoru sa studentima.
Provedba jedinstvene sveučilišne ankete među studentima za ocjenjivanje nastavnika koju utvrđuje Senat Sveučilišta.
Praćenje i analiza kvalitete izvedbe nastave u skladu s Pravilnikom o studiranju i Pravilnikom o unaprjeđivanju i osiguranju kvalitete obrazovanja Sveučilišta.